Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef SSSsssSSS het volgende:
Feitelijk zijn gelovigen niets anders: ook zij denken dat zij stemmen in hun hoofd horen (van god dan),
Nee.quote:praten tegen zichzelf (dan denken ze dat ze tegen god praten)
Ook niet.quote:en moeten van god allerlei dingen doen (bv bepaalde kleding dragen, bepaalde manier van eten bereiden, mensen onthoofden etc).
Nee dus.quote:Dus ik zeg: alle gelovigen moeten geestelijk geholpen worden.
Wie is het er mee eens?
samenvatting?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Ook niet.
[..]
Nee dus.
Verder goed topic![]()
Ik kom wel langs hoor. Met een heggenschaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef murp het volgende:
ik wil ook geholpen worden, ik heb te veel zaad in mij![]()
Dit bedoelde je eigenlijk [geen dank hoor ik verbeter zonder kosten]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
JA
[..]
JA
[..]
JA ook
[..]
JA dus.
Verder ontzettend goed topic![]()
zaad is nog geen heg gewordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kom wel langs hoor. Met een heggenschaar.
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef jogy het volgende:
Oh en mensen die denken de waarheid in pacht te hebben zijn allemaal vervelend. Gelovig of ongelovig, gewoon allemaal op de brandstapel.
Ik ben prima in staat om te verwoorden wat ik bedoel heurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Dit bedoelde je eigenlijk [geen dank hoor ik verbeter zonder kosten]![]()
Ik ken nog wel een truukje met die heggeschaar, heb je nooit meer te klagen over een zaadoverschot, een odol, prematuur lozen of een niet te onderdrukken masturbatiedrang.quote:
Gewoon een bedankje is genoeg heurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben prima in staat om te verwoorden wat ik voel heur![]()
nou, het zijn 13 uur, maar kom maar langsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een truukje met die heggeschaar, heb je nooit meer te klagen over een zaadoverschot, een odol, prematuur lozen of een niet te onderdrukken masturbatiedrang.
Help ik je zo aan 12 uur vrij te besteden tijd per dag. Aardig he?.
Kan jij mij nu vertellen wat het verschil is tussen jou denken en dat van een moslimsextremist?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef SSSsssSSS het volgende:
Aangezien teamlead de topics blijft sluiten probeer ik het hier wel, waar overduidelijk wel waardevolle discussie topics gewaardeerd worden![]()
Is het niet eens tijd dat we gelovigen gaan beschouwen als wat ze zijn en als dusdanig gaan handelen?
Kijk wanneer iemand zegt dat hij stemmen in zijn hoofd hoort, tegenzichzelf praat of dat hij bv iedere dag iets moet doen omdat er anders iets ergs met hem gebeurt, dan vliegen de diagnoses psychose en dwangneurose al snel over tafel en wordt de persoon als ziek gezien die daarna geholpen wordt met medicijnen.
Feitelijk zijn gelovigen niets anders: ook zij denken dat zij stemmen in hun hoofd horen (van god dan), praten tegen zichzelf (dan denken ze dat ze tegen god praten) en moeten van god allerlei dingen doen (bv bepaalde kleding dragen, bepaalde manier van eten bereiden, mensen onthoofden etc).
Op de keeper beschouwt is er geen enkel verschil hier tussen.
Dus ik zeg: alle gelovigen moeten geestelijk geholpen worden.
Wie is het er mee eens?
met dank aan [Die_Hofstadtgruppe] voor de text![]()
ONZquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan jij mij nu vertellen wat het verschil is tussen jou denken en dat van een moslimsextremist?
Oh sorrie, ik bedoel 12 uur per dag extra. Als je je daar niet meer mee bezig hoeft te houden. En ik pas tijdelijk op een hond, die weet wel raad met je knakworst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:24 schreef murp het volgende:
[..]
nou, het zijn 13 uur, maar kom maar langs
mag jij mn lul op sterk water hebben
ja duh.. dit zijn ONZ mods.. da's de elitequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef SSSsssSSS het volgende:
Trouwens ik moet even opmerken dat jullie moderaters iig veel gaver zijn dan die Teamlead![]()
En dit is het tofste forum natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja duh.. dit zijn ONZ mods.. da's de elite
Technisch gezien is het eigenlijk niet mijn post, maargoed d'r zit natuurlijk iets in.quote:
Tis ff dat je het weetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij ziet ze ook vliegen, een discussie over geloof houden in een beerput van doodsverwensingen, verwijten over elkaars geloof en weet ik veel watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Technisch gezien is het eigenlijk niet mijn post, maargoed d'r zit natuurlijk iets in.
Pilletjes voor personen die ze zien vliegen, horen of dingen zien die er duidelijk niet zijn is natuurlijk helemaal zo gek nog niet.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Technisch gezien is het eigenlijk niet mijn post, maargoed d'r zit natuurlijk iets in.
Pilletjes voor personen die ze zien vliegen, horen of dingen zien die er duidelijk niet zijn is natuurlijk helemaal zo gek nog niet.![]()
Waarom wil je dat zo graag eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Man daar moet je juist beginnen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij ziet ze ook vliegen, een discussie over geloof houden in een beerput van doodsverwensingen, verwijten over elkaars geloof en weet ik veel wat
Lief.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit is sowieso een verkeerde subfora om serieus genomen te worden met dit soort meukquote:
daar is dit topic juist 5x dicht gegooidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dit is sowieso een verkeerde subfora om serieus genomen te worden met dit soort meuk
ik verwijs je door naar een aantal subfora hier onder
Eigenlijk wil ik helemaal niks, maar ik heb zegmaar het topic geadopteerd. Soort van je ziet een puppy, ach wat lief en je neemt het mee, nou zo zit dit ook inmekaar. Puur medeleven met de originele topicstarterquote:
Niemand wil met zo'n OP serieus genomen worden lijkt mij. Dus dit topic staat hier toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dit is sowieso een verkeerde subfora om serieus genomen te worden met dit soort meuk
Maar je hebt er wel een beetje om gelachen toch? geef maar toequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar is dit topic juist 5x dicht gegooid
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niks, maar ik heb zegmaar het topic geadopteerd. Soort van je ziet een puppy, ach wat lief en je neemt het mee, nou zo zit dit ook inmekaar. Puur medeleven met de originele topicstarter![]()
mijn excuses, de subfora daar is veel te serieus ingesteld voor mijn niveauquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij wil dat wel, maar wordt het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef doka het volgende:
[..]
Niemand wil met zo'n OP serieus genomen worden lijkt mij. Dus dit topic staat hier toch helemaal goed?
Tss triggershot komt te laat die moet nu naar de moskee tis vrijdag .....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Open dit topic is in WFL... Ik wil de reactie van Triggershot wel eens zien
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel een beetje om gelachen toch? geef maar toe![]()
Dat is dan weer onzin, maar gelovigen vind k idd een beetje raar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef SSSsssSSS het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel een beetje om gelachen toch? geef maar toe![]()
Ah, take a hint, TS.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
WTF, hoeveel kloontjes heeft ie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. en ik heb er zelfs een FB-topic aan overgehouden
achtergrond info voor de users hier:
Gelovigen als geestelijk ziek zien en helpen met medicijnen
Geloof=ziekte?
Geloof = Ziekte
Geloof
Ziekte beelden behandelen bij geloof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |