gammaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Richtmicrofoon op het zwembad ofzo?
Er hangt een mic bij het zwembad, maar dan moet je er wel bij gaan liggen. Normaal roepen ze dat om, maar nu ff niet dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef avonne het volgende:
Tijd voor een richt microfoon in de tuin
Huub heeft het inmiddels wel in de gaten. Dat las ik eerder in de middag. Vandaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik nog niet meegekregen.
Huub moet niet zeiken met zijn stoere praatjes en aanverwante acties op het witte feestje en met Gaby.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Huub is mega jaloers, hij zegt ik kan er wel om lachen, maar ondertussen.
Genoeg helaasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
ik denk dat brian na DGK gewoon homo moet worden of monnik, want welke vrouw trapt daar nog in.
Homo is hij al, alleen, hij vergeet steeds uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
ik denk dat brian na DGK gewoon homo moet worden of monnik, want welke vrouw trapt daar nog in.
IK denk nog zat!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
Volgens die handleeshomo van 'house of beauty' is Brian al homo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub moet niet zeiken met zijn stoere praatjes en aanverwante acties op het witte feestje en met Gaby.
Dit is toch helemaal volgens zijn eigen 'principes'?
Dat komt omdat hij er steeds weer in wordt getrapt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Homo is hij al, alleen, hij vergeet steeds uit de kast te komen.
Amanda....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
die was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens die handleeshomo van 'house of beauty' is Brian al homo.
Ik vind het zielig voor Huub!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef 2live het volgende:
[..]
maar andersom is het meestal een stuk minder leuk he.
Dat heb je soms zo hèquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef Black_king het volgende:
Gezellig, die cold turkey gesprekken.....
Psies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef 2live het volgende:
[..]
maar andersom is het meestal een stuk minder leuk he.
Ik las ergens dat Jaap alles aan Huub heeft verteld over die CP en pokeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft het inmiddels wel in de gaten. Dat las ik eerder in de middag. Vandaar.
In BB-tijden waren ze alom aanwezig..... Maar hier, in deze "luxe" ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |