Neeeeee, met jou zou me dochter wel mogen thuiskomen!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vond ik al jammer toen we nog niet deden 'betalen'..
in mijn fobo lijk ik er toch niet op?![]()
*in je fobo ben je een poepiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vond ik al jammer toen we nog niet deden 'betalen'..
in mijn fobo lijk ik er toch niet op?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeee, met jou zou me dochter wel mogen thuiskomen!!!!!![]()
Als toekomstige eigenaresse van de villa moet ze wel aan het spel deelnemen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
En Lieke weer van Huub naar Brainless, ze gat even haar bikini aantrekken. Het is zo doorzichtig.( nee niet de bikini)
Zou wel een mooie 'comeback' zijn :pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef F04 het volgende:
Brian MOET Lieke neuken!
ze had niks aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Als toekomstige eigenaresse van de villa moet ze wel aan het spel deelnemen...
Gezien dat ze gewoon ondergoed aanhad?
Volgens BSOL dus nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Als toekomstige eigenaresse van de villa moet ze wel aan het spel deelnemen...
Gezien dat ze gewoon ondergoed aanhad?
Geen string, wel BH. Maar die diende meer om haar zender aan op te hangen wellicht.quote:
Je lijkt Scan wel, ook zo'n dromer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
Een klasse vrouw als Lieke zal nooit, nooit iets beginnen met een idioot als Loco.
Voor het spel is met Huub afgesproken dat ze een bijdrage levert aan het verwijderen van LocoB.
Een beetje teasen, aandacht geven en evt. krijgen hoort daarbij.
Nu wordt de mentale gesteldheid van Loco rustig getest.
Ik denk dat je hiermee fout zit. Ik geef het een maandje dan zijn Lieke en Brian een setje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
Een klasse vrouw als Lieke zal nooit, nooit iets beginnen met een idioot als Loco.
Voor het spel is met Huub afgesproken dat ze een bijdrage levert aan het verwijderen van LocoB.
Een beetje teasen, aandacht geven en evt. krijgen hoort daarbij.
Nu wordt de mentale gesteldheid van Loco rustig getest.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee fout zit. Ik geef het een maandje dan zijn Lieke en Brian een setje.![]()
Heb je het ook door, de mannen die Lieke geweldig vinden, zijn ervan overtuigd dat ze niks met Brian gaat beginnen. Maar helaasssssssssss ik weet haast wel zeker dat ze fout zitten.quote:
Levenservaring, mensenkennis en wat inside informatie doen wonderenquote:
Daar houd ook niemand zich aan.. zoveel regels die veranderd zijn en nog worden..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen in het zwembad toch alleen praten bij de microfoon?![]()
Heb nog niet betaaldquote:
dan weet ik zeker dat ik nog geen streams ga kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee fout zit. Ik geef het een maandje dan zijn Lieke en Brian een setje.![]()
Heel knap van ze......iedereen hoor je in het zwembad, behalve hun...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen in het zwembad toch alleen praten bij de microfoon?![]()
Brain heeft vanochtend tegen Natas gezegd geen interresse te hebben voor Lieke, hij wist /mogelijk dat Lieke dit speltechnisch zou doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
Lieke is Brian aan het bewerkstelligen.
dat bewaart de redactie voorde tv uitzendingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ik het gesprek niet kan horen. . .
Brian heeft interesse in alles wat een KUT heeft, dus ook in Lieke, hij had ook geen interesse in Amanda in het begin en whalla.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef maril het volgende:
[..]
Brain heeft vanochtend tegen Natas gezegd geen interresse te hebben voor Lieke, hij wist /mogelijk dat Lieke dit speltechnisch zou doen.
Als LocoB er dan nog inzit zullen er imho nog maar erg weinig mensen kijken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat ik nog geen streams ga kijken![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Black_king het volgende:
Doet die microfoon het niet, of zo ???? Vaag hoor, was vroeger met gratis streams wel anders......
Denk dat voor veel mensen DGK al afgelopen was als het niet nog een maand gratis bekeken kon worden..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Als LocoB er dan nog inzit zullen er imho nog maar erg weinig mensen kijken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |