Ik zou het op prijs stellen wanneer je voor jezelf praat!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef FdW het volgende:
Zij zal een echte vriendin worden van ons allen!![]()
Je klinkt als een FA-reclamequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef FdW het volgende:
Lieve Libelles, zie Lieke niet als concurrente, maar als een vrouw die het programma een gezicht geeft. Laat je niet door Lieke's sprankelende persoonlijkheid onzeker maken, maar laat je aangenaam verrassen door de bijdragen die deze dame nog gaat leveren.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef waxmask het volgende:
En de winnaar die de eerste echte camel-toe heeft krijgt een Para Brother-shirt?
Huub legt even aan Amanda uit dat Brian het evil brein was achter de sigarettenactie met Jaap. Dat Brian het in principe betaald heeft door express 80 cp's te verliezen met poker, aan Jaap.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Gesprek tussen Huub en Amanda in de slaapkamer is moeilijk te volgen.
ruzie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft door dat Brainless 80 ceepees aan Jaap heeft gegeven, voor de sigarettenactie.
Niet echt. Ze draagt een modieuze string, kan zij goed hebben met haar prachtige figuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke doet een Paris/Lindsey/Britney
Begrijpt Amanda dit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
Huub legt even aan Amanda uit dat Brian het evil brein was achter de sigarettenactie met Jaap. Dat Brian het in principe betaald heeft door express 80 cp's te verliezen met poker, aan Jaap.
Even geleden zei Huub tegen Amanda, dat hij wellicht een blunder heeft begaan. Hij geeft toe : "Als Japio de exit-stemming van Nicolaas over 2 weken gaat blokkeren, dan is het een stommiteit geweest."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Gesprek tussen Huub en Amanda in de slaapkamer is moeilijk te volgen.
zal d'r aan liggen of dat Jaap nog vertrouwen heeft in Brian.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden zei Huub tegen Amanda, dat hij wellicht een blunder heeft begaan. Hij geeft toe : "ls Japio de exit-stemming van Nicolaas over 2 weken gaat blokkeren, dan is het een stommiteit geweest."
Na een beetje rekenen viel het kwartje.quote:
Wanneer ik iets voorspel praat ik namens mezelf honeyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen wanneer je voor jezelf praat!!!!!!!!
Jomanda ?????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik iets voorspel praat ik namens mezelf honey![]()
![]()
Modieuze string met open kruis?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet echt. Ze draagt een modieuze string, kan zij goed hebben met haar prachtige figuur.![]()
![]()
Helemaal 2007.quote:
ik vrees hetquote:
quote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Na een beetje rekenen viel het kwartje.
Had je nog mijn antwoord gelezen, op de vraag of Lieke nog met Amanda had gesproken?
No way......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef FdW het volgende:
Lieve Libelles, zie Lieke niet als concurrente, maar als een vrouw die het programma een gezicht geeft. Laat je niet door Lieke's sprankelende persoonlijkheid onzeker maken, maar laat je aangenaam verrassen door de bijdragen die deze dame nog gaat leveren.
hahahahahahahaquote:
Ik ben slechts een van de groep, niet gebonden aan wat dan ook, noch familie van. Ook niet verliefd!quote:
Negatieve toevoeging is ook toevoeging.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:22 schreef Gigageil het volgende:
No way......
Wat kan zo'n irritant wijf die overal de touwtjes in handen wil hebben, de z.g controle-freak, nou toevoegen aan een programma waarin ze Huub afremt in zijn acties.......![]()
Zo goedkoop is ze idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ons Lief Liekje tegen gratis betaling!
[afbeelding]
Jomanda ''doet'' healings ofzo.quote:
Ik heb ze eigenlijk nog nooit zien rijden zonder Ellen erbij, klopt dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Niels durft Fries niet vast te houden, hij is als de dood voor dat paard.
Je kunt echt beter lieverdquote:
nou ja, dan maakt hij ook ff tvquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Niels durft Fries niet vast te houden, hij is als de dood voor dat paard.
Volgens mij wel hoor. Amanda en Syl wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk nog nooit zien rijden zonder Ellen erbij, klopt dat?
Mogen ze dat wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Vond ik al jammer toen we nog niet deden 'betalen'..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
Toch jammer dat nu we voor de streams *betalen* we 2x2 dezelfde streams hebben.
Wel eens eerder samen met Sylvia. Eerder deze week heeft Amanda met Ellen gesproken en Ellen zei dat ze wel alleen mocht rijden. Dat geldt niet voor de minder ervaren Miljonairs.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |