gisteren kon je het gesprek tussen Lieke en Brian in de sauna ook niet volgen..... hmmmmmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Black_king het volgende:
Doet die microfoon het niet, of zo ???? Vaag hoor, was vroeger met gratis streams wel anders......
Brian is een grote schijterd, hij dekt zichzelf op voorhand in tegen een nieuwe teleurstelling. Hij wil Lieke's punani maar wat graag bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef maril het volgende:
[..]
Brain heeft vanochtend tegen Natas gezegd geen interresse te hebben voor Lieke, hij wist /mogelijk dat Lieke dit speltechnisch zou doen.
zou me niets verbazen als ze huub op een HELE lelijke manier (via Brian) terugpakt voor Gabyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef Desii het volgende:
[..]
gisteren kon je het gesprek tussen Lieke en Brian in de sauna ook niet volgen..... hmmmmm![]()
Precies dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als ze huub op een HELE lelijke manier (via Brian) terugpakt voor Gaby![]()
Lieke is degene die de moves maakt, ik denk dat het gespeeld is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian heeft interesse in alles wat een KUT heeft, dus ook in Lieke, hij had ook geen interesse in Amanda in het begin en whalla.![]()
ik heb er nog hoop op dat het niet gebeurd... ze was gisteravond wel erg leuk samen met Huub in de tuin en later in bedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als ze huub op een HELE lelijke manier (via Brian) terugpakt voor Gaby![]()
We shall see, time will learn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef maril het volgende:
[..]
Lieke is degene die de moves maakt, ik denk dat het gespeeld is.
Gewoon aangestuurd door de Febo. Televisie maken. Huub jaloers maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef maril het volgende:
[..]
Lieke is degene die de moves maakt, ik denk dat het gespeeld is.
Om eerlijk te zijn; als Lieke het mij zou vragen, wie ben ik om zo'n schat dat te weigeren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brian is een grote schijterd, hij dekt zichzelf op voorhand in tegen een nieuwe teleurstelling. Hij wil Lieke's punani maar wat graag bewerkstelligen.
Een vrouw die iets met LocoB begint mist vele dingen, waaronder elementair zelfrespect.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lachen als een .....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Huub is mega jaloers, hij zegt ik kan er wel om lachen, maar ondertussen.
NOu dat mist Lieke dan ook, ze weet dat Brian heeft geslagen. Ok ik geef haar nog ff de voorkeur van de twijfel, dat ze dit doet om Huub jaloers te maken, maar ik heb mijn twijfels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Een vrouw die iets met LocoB begint mist vele dingen, waaronder elementair zelfrespect.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is idd. De Febo probeert Huub uit zijn tent te lokken en op dezelfde wijze als Huub met Amanda doet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef schatje het volgende:
Gewoon aangestuurd door de Febo. Televisie maken. Huub jaloers maken.
Geen idee, dat heb ik nog niet meegekregen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Weet Nicolaas het al dat Brian 80 cp's aan Jaap heeft gegeven voor het verpest het voor de rokers plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |