Weet je dat ik dat echt regelmatig denk.quote:
Het boek heb ik ook, maar is mij net wat te langdradig. Zal er toch maar weer eens in gaan duiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef nebelung het volgende:
Ik ben 'Mothering your nursing toddler' aan het lezen. Volgens mij ken jij die ook toch? Staat een heel hoofdstuk in over nursing during pregnancy en toen moest ik aan je denken en toen ging ik hier checken en voila![]()
Maar het kan niet zijn dat hij dat zelf doet, omdat hij eigenlijk niet echt honger heeft bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef nebelung het volgende:
Dan is ie even tevree met 'tutteren' denk ik. Gewoon een relaxed menneke, volgens mij.
Hard werken hoor, om die toeschietreflex op te wekken (heus!)
Kan het ook zijn dat de melk wel toeschiet, maar dat je de melk niet altijd even goed voelt toeschieten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Zouden kindjes zelf kunnen bepalen of de melk toeschiet of dat het gewoon bij 'tutteren' blijft.
Soms duurt dat echt lang bij mij, of komt het helemaal niet, maar Fons blijft dan rustig door 'drinken'.
Dus hij maakt zich niet kwaad zoals je soms hoort.
Het is mij!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef bixister het volgende:
wie van de borst(m)voeders had er hier ook weer ervaring met moeilijk uit de fles drinkende kindjes, en had toen baat bij een bijzonder soort speen? ik kan 't zo gauw niet vinden, dus vraag ik het even zowel hier als in het flesvoedingstopic. een collega van me heeft een fervent flesweigeraarster en heeft al van alles geprobeerd. maar nog niet een andere speen. ik dacht hier ooit eens tips op dat gebied langs te hebben zien komen. jelief, was jij dat? of ET, YPPY? of Karin? nou ja, alle tips zijn dus welkom.
Yot... nog zo'n chronische lastpak?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Jelief het volgende:
Bix,Emma weigerde de fles idd, en nog wilzegeen gekolfde melk drinken. Ik denk nu dus dat hetlag aan de gekolfde melk en niet aan de fles. Wij hebben toen zo'n fles in de vorm van een borst gekocht. Helaas niet goed uit kunnen proberen omdat mijn moeder er een gaatje teveel in had gemaakt![]()
cupvoeden is ook nog een optie. Emma dronk/ drinkt dus (na zes maanden) van alles uit de fles maar geen melk![]()
BM,ik voelnu nog zelden een tsr, meestal alleen als ik een dag heb gewerkt en niet gekolfd of gevoed. Emma protesteert ook zelden,gaat hoogstens opnieuw aanhappen of vraagt om de andere borst.
ja als het goed is wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef Jarno het volgende:
In sojamelk zit toch ook zat calcium?
Mammietje, die 300 ml. is zuivel, dus ook yoghurt, vla of kaas of zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef Mammietje het volgende:
Hmm... als ik jullie reacties zo lees, vraag ik me alleen maar meer af of melk wel zo nodig is. (Zeker de gewone koemelk heb ik niet zo'n hoge pet van op.) Volgens het CB MOET ze nog 300 ml. hebben. Het enige wat ik er met aandringen aan kv in krijg is tussen de 50 en 100 ml. smorgens. En dan de bv nog natuurlijk. Maar de bv begint me een beetje te nekken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb 6 maand erop zitten
En ik weet niet hoeveel meer, maar t goat zoast goat he met dat kolv'm.
Het gaat weer prima. Ze drinken onwijs goed. Floor slaat soms een voeding over, dan blijft ze gewoon slapen. Blijbaar heeft ze dan nog voldoende vd vorige voeding. Morgen naar de kinderarts voor controle, ben benieuwd....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:14 schreef owlet het volgende:
KP, hoe gaat het nu?
Ja, de eerste boze kokhalsfoto's zijn alweer gesignaleerdquote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef poemojn het volgende:
Mag je dan nog wel rijden YPPY? Vervelend dat je zoveel last van de bijwerkingen hebt.
Gefeliciteerd Mwana/Nuneen nu aan de eerste hapjes?
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Het gaat weer prima. Ze drinken onwijs goed. Floor slaat soms een voeding over, dan blijft ze gewoon slapen. Blijbaar heeft ze dan nog voldoende vd vorige voeding. Morgen naar de kinderarts voor controle, ben benieuwd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |