Weet je dat ik dat echt regelmatig denk.quote:
Het boek heb ik ook, maar is mij net wat te langdradig. Zal er toch maar weer eens in gaan duiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef nebelung het volgende:
Ik ben 'Mothering your nursing toddler' aan het lezen. Volgens mij ken jij die ook toch? Staat een heel hoofdstuk in over nursing during pregnancy en toen moest ik aan je denken en toen ging ik hier checken en voila![]()
Maar het kan niet zijn dat hij dat zelf doet, omdat hij eigenlijk niet echt honger heeft bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef nebelung het volgende:
Dan is ie even tevree met 'tutteren' denk ik. Gewoon een relaxed menneke, volgens mij.
Hard werken hoor, om die toeschietreflex op te wekken (heus!)
Kan het ook zijn dat de melk wel toeschiet, maar dat je de melk niet altijd even goed voelt toeschieten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Zouden kindjes zelf kunnen bepalen of de melk toeschiet of dat het gewoon bij 'tutteren' blijft.
Soms duurt dat echt lang bij mij, of komt het helemaal niet, maar Fons blijft dan rustig door 'drinken'.
Dus hij maakt zich niet kwaad zoals je soms hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |