Hij had het tegen As.quote:
Bredase users:
wel in Breda blijven he !quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef Frazz het volgende:
Tis zon schatje
Ik ben trouwens met een leuk ideetje bezig, afgekeken van Groningen!
Ik sta er al tussenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:02 schreef Frazz het volgende:
Als iedereen even het plaatje bewerkt. Als de personen dat willen natuurlijk
Als samenwonend persoon. Neen. Ik heb slechts 1 huis.. Woonplaats. Plek. Stek.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:06 schreef Frazz het volgende:
Jij wil er zeker weer 2x in!
Alleen rizzo kan er niet in, als ik E-L er op moest zetten dan werd ie te onduidelijk voor de rest van Breda.
Maar staat wel op de kaart? Dan kan je je naam er alsnog in zetten. Je hoeft niet op de meter precies te zijn hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef bassieVL het volgende:
Mijn straat is gedeeltelijk gecensureerd.
Da's mij nog aardig geluktquote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Frazz het volgende:
Maar staat wel op de kaart? Dan kan je je naam er alsnog in zetten. Je hoeft niet op de meter precies te zijn hoor
Eens kijken of mijn Paint nog werkt dan.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maar staat wel op de kaart? Dan kan je je naam er alsnog in zetten. Je hoeft niet op de meter precies te zijn hoor
Ja ik wou zeggen, Waar zijn wijquote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Frazz het volgende:
Nu krijgen we onvolledige versies!
ik bewerk de laatste versie strakskes welquote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Frazz het volgende:
Nu krijgen we onvolledige versies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |