da's waar ja en het zou me eerlijk gezegd niks verbazen, Groningen is toch best een aardige ploeg en we hebben er al met grote cijfers van verloren....quote:Op zondag 6 mei 2007 12:05 schreef knars het volgende:
[..]
Oh jawel; meteen uitgeschakeld worden in de playoffs en Sparta die vervolgens wél de Intertoto ingaat![]()
Die schreef volgens mij wel de muziek, maar wie schreef de tekst.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Harry Bannink?
quote:Sesamstraat, pada pada da
Sesamstraat
Laat je speelgoed staan
Schuif gezellig aan, voor Sesamstraat
Voor Sesamstraat
Lijkt me sterk, want de melodie is overgenomen van Sesame Street in de VS. De tekst lijkt me geen Schipperstekst, dus ik gok op Aart Staartjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef belsen het volgende:
Die schreef volgens mij wel de muziek, maar wie schreef de tekst.
Ik wist niet dat het oorspronkelijk uit Amerika kwam, eik. Ik dacht: een Nederlandse tune.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want de melodie is overgenomen van Sesame Street in de VS. De tekst lijkt me geen Schipperstekst, dus ik gok op Aart Staartjes.
wieteke van Dort?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het oorspronkelijk uit Amerika kwam, eik. Ik dacht: een Nederlandse tune.
Het is van iemand die heel lang met Aart Staartjes heeft samengewerkt, onder andere in de Stratenmaker op zee show, de JJ de Bom show en Het klokhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |