Dat idee had ik al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef Mark het volgende:
Ha, een nieuw topic om te melden dat RoofingBurner de rebus half goed had
We schaffen jou toch ook niet af, dakdekker. Tradities man!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.Is het trouwens niet een idee om die achterlijke romeinse telling te skippen? Bij de kennisquiz doen we ook gewone cijfers, da's makkelijker en duidelijker.
Oerconservatieve gasten zijn jullie. Vernieuwing mên.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
We schaffen jou toch ook niet af, dakdekker. Tradities man!
We gaan binairquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het trouwens niet een idee om die achterlijke romeinse telling te skippen? Bij de kennisquiz doen we ook gewone cijfers, da's makkelijker en duidelijker.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Macaco?
Wat van wie?quote:As morning breaks the heaven on high
I lift my heavy load to the sky
Sun comes down with a burning glow
Mingles my sweat with the earth below
Zeker niet gek gedacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik op "Come to my Island" van KC and the Sunshine Band
Da's toch gewoon Island in the Sun van Harry Belafontequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Even een snelle (hoop ik), want ik zit op Aruba en ga zo een boottocht maken:
[..]
Wat van wie?
Mocht ik zo offline zijn, dan svp zelfregulerend handelen...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Mark het volgende:
Wie zijn dat nou weer? De No Tan Clan?
Heel gewoon!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Bimmel het volgende:
Da's toch gewoon Island in the Sun van Harry Belafonte
En wat is dan de link met Harry Belafonte?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Nee, die niet. Je kent ze zeker wel!
Zo niet, dan spiek je maar in de link...
Nope, was goed. Bob heeft de pijp gewoon in Miami aan Maarten gegeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bob Marley?
Hoewel, die is waarschijnlijk op Jamaica overleden...
Welke band isquote:split up - this time for good?
have split up, according to bassist PH.
quote:As previously reported the band denied they were splitting earlier this year despite drummer SM being quoted as saying: "We should stop for a while."
Larikin Love was 2 uur geleden al bekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het moet of Larikin Love of New Order zijn. Ik gok maar op de laatste....
Die vrouw is Beth Evans, maar Westlife reken ik ook goed....quote:
Logo van een platen label?quote:
Nee, ik doe niet aan inktvlekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jouw nieuwe tattoo?
Welke shit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:22 schreef Bimmel het volgende:
Oh nee, da's die Jan Smit-Shit
Kleding merk voor de volledigheidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:22 schreef Bimmel het volgende:
Oh nee, da's die Jan Smit-Shit
Ja, te vinden bij C&A.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:24 schreef Bimmel het volgende:
Kleding merk voor de volledigheid
Bij de visafdelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, te vinden bij C&A.
BIMMEL + 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |