ian heeft zijn best gedaan, snoezig.quote:
Bij mij komt het scherm "Af te rekenen bedrag" op 3.95. Vervolgens moet ik afrekenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.
- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS
- KIES ‘EEN MAAND’
- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’
- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.
Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
edit: ik heb nu wel al jullie email adressen![]()
vragen graag in dit topicquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Bij mij komt het scherm "Af te rekenen bedrag" op 3.95. Vervolgens moet ik afrekenen.
Waarom kan ik geen maand gratis streams kijken?
Was toch voor alle fokkers?
Lees even 1 of 2 Cossen terug, daar is het allemaal aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Bij mij komt het scherm "Af te rekenen bedrag" op 3.95. Vervolgens moet ik afrekenen.
Alle fokkers die zich hadden aangemeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Bij mij ook, bij alle streams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:14 schreef FSR het volgende:
geluid foetsie ???
Mijn geluid is ook deaudquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
1e soundlock is een feit, via betaalde streams.![]()
Err, nee, je moest je email adres in een PM naar Day sturen, en zij gaf de adressen door aan DGK.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan de COS weer gewoon een COS worden. Alle verhalen over kikkerjurkjes, ontbrekende streams en wat je wel of niet op je werk doet graag in andere topics. Dan kunnen de mensen zonder stream hier weer lezen wat in de villa aan de hand is. Dank jullie.
Restitutie vragen, wegens het niet volledige niet kunnen nuttigen voor de geleverde diensten...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn geluid is ook deauden dat 2 uur nadat ik mijn visa gebruikt heb
Kutzooi.
Helemaal mee eens, er kunnen toch in een andere topic vragen gesteld worden over de gratis streams!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
De COS is stukken minder prettig te volgen met al dat geruis aan de zijlijn.
Jaap scheert zich, een aantal sport in de tuin met Carlos. Natasia drentelt om Jaap heen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe eens weer over de streams zeggen!
Ik krijg die kutdingen niet aan de praat!![]()
mijn wallet blijft leeg dus diegene die wel de streams hebben zouden mij zeer erg plezieren door nu en dan even te vertellen wat zij op de streams zien en horen.........al vast bedanktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe eens weer over de streams zeggen!
Ik krijg die kutdingen niet aan de praat!![]()
waar de neuk is dat voor? Natasia en Jaap praten over 'geheime' dingetjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
1e soundlock is een feit, via betaalde streams.![]()
Jaap completeert de outfit met een zwarte tent.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap trekt een witte tent aan, de rest is nogsteeds aan het sporten. En nee, ik kan niet liplezen.
En zwarte sokken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap completeert de outfit met een zwarte tent.
Batterijen wissel!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap trekt een witte tent aan, de rest is nogsteeds aan het sporten. En nee, ik kan niet liplezen.
Ik wil niet lullig doen, maar zo van de zijkant, lijk je wel op Brian.quote:
Ook niet bij Amanda?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
En nee, ik kan niet liplezen.
Dat neem je terugquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar zo van de zijkant, lijk je wel op Brian.![]()
Je bent een Ransjaap of je bent het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
Jaap schuurt de velletjes tussen zn tenen weg met zn fraaie roze poloshirt.......
qua uiterlijk lijk je om hem dan, qua karakter ben je een scheetjequote:
Lieke waagde gisteren wel een poging, maar helaas. Amanda wil zelf sex met Brainless, dus mis cq gebruik maken van haar door Brainless gaat dus niet op, aldus Amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook niet bij Amanda?
Over Amanda gesproken, is er eigenlijk al duidelijk geworden wat ze met Lieke wilde bespreken? Ik hoop nl zo dat Lieke wél op haar inspreekt waar het haar onderdanige gedrag naar Brian aangaat.
jammer dat er geen geluid bij isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
Jaap schuurt de velletjes tussen zn tenen weg met zn fraaie roze poloshirt.......
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef Dark het volgende:
We krijgen weer een lesje veterstrikken van Jaap.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
[..]
qua uiterlijk lijk je om hem dan, qua karakter ben je een scheetje![]()
Ooooooooooh,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar zo van de zijkant, lijk je wel op Brian.![]()
Als we nu allemaal gaan gillen, dat we geluid willen, zou ut dan lukken ????????????????????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
[..]zelfs niet qua uiterlijk! Ga gelijk een duidelijkere foto in mijn nog te maken fotoboek zetten!
jij bent toch ook wel een scheetje.. MAAR NU EVEN NIET!
Ik wil geluiiiiiiiid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |