Ah, die heb ik dan gelukkig gemistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot straks Marc63
Lekkere muziek hoor!![]()
...... en dan bedoel ik dus niet de baby's plaat ! *mute*
wR_Jzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en blijf nu met je poten van de knoppen af!U2
.
allemaal.. !!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef JDude het volgende:
Welja, shave the wife nog maar een keer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef JDude het volgende:
Welja, shave the wife nog maar een keer.
als ik nu achter de knoppen zet zou ik nogges how to save a life opzettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil nog ff wakker blijven..![]()
Hier.. moke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil nog ff wakker blijven..![]()
Tot dinsdagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Tabee
Ik ga naar huis. Tot dinsdag!Ik heb maandag vrij!!!!
(imo) Wederom weer een erg lekkere Megahit!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef evert het volgende:
tokio hotel megahit!
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
(imo) Wederom weer een erg lekkere Megahit!
iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad goed bezig met de Megahits![]()
Ohja, nog ff uploaden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
Zeg MutZ, waar is de foto dan?
Hij doet elke keer zijn bestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:19 schreef Pheno het volgende:
Ga je weer kwartetten?
nee, leer tellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:19 schreef Pheno het volgende:
Ga je weer kwartetten?
Als ik dat kon, dan zat ik niet op fokquote:
Jij bent ook overal! zag je net nog in Amsterdam en nu zit je alweer te Fok!ken.quote:
och ik ben zo snel..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent ook overal! zag je net nog in Amsterdam en nu zit je alweer te Fok!ken.![]()
Litton-Lane moi
quote:
* Glacier luistert voor het eerst sinds tijden ekstra weekend weer gewoon via de 96.80 FM...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die via de stream luisteren?
En hoe is het geluid?
De megahit is inderdaad wat jammer... Er is betere nieuwe muziek vind ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Beetje laat met inloggen, maar kwam pas 7 uur de trein uitgerold. Maar wat een geweldig begin van de show vandaag! U2, Maroon5, Ekdom en Veenstra... Ze hadden het zelfs over mn favoriete serie (al was de mededeling een beetje een tegenvaller).
Alleen zo jammer van die megahit![]()
![]()
![]()
Geen klachten hier over de stream, klinkt best goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die via de stream luisteren?
En hoe is het geluid?
HANS, Damens en heren!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent ook overal! zag je net nog in Amsterdam en nu zit je alweer te Fok!ken.![]()
Litton-Lane moi
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben alleen een beetje 3FM moe das alles..
![]()
owquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Geen klachten hier over de stream, klinkt best goed.
De megahit is ook niet mijn smaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Beetje laat met inloggen, maar kwam pas 7 uur de trein uitgerold. Maar wat een geweldig begin van de show vandaag! U2, Maroon5, Ekdom en Veenstra... Ze hadden het zelfs over mn favoriete serie (al was de mededeling een beetje een tegenvaller).
Alleen zo jammer van die megahit![]()
![]()
![]()
geluidskwaliteitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua horten en stoten (bufferen) of qua geluidskwaliteit?
De webcam werkt hier goed.
hoi Toad!quote:
ow was jij dat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik zat 2 uur geleden al huilend op het station van Arnhem.
via camquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via webcam of audiostream? Er staan wat audio-only alternatieven in de OP.
lol.. exact dezelfde heb ik net gecapt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik was nét te laat.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/04/thumb/img18.jpg]afbeelding][/url]
in de auto luister ik meestal cd'tjes (afhankelijk van de autoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
hoi Toad!![]()
@D.Rose ik luister nu eigenlijk alleen nog maar in de auto en af en toe gewoon thuis.. is voorlopig ff genoeg..![]()
Ik denk het ook, maar ik kan alleen de 30ste.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Marc63 het volgende:
Het was ook lastig om iemand te "verslaan" die 60+ smsjes verstuurde. Misschien dat ik dat zometeen ook maar moet doen.
Dit stond er op het briefje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef MutZ het volgende:
Ohja, Michiel, schop Gerard eens hierheen
Hij leest wel mee en probeerde ons dinsdag wat via de webcam duidelijk te maken, maar we konden het niet lezen
Aan het eind van de avond liet hij het papiertje nog een keer zien. Er stond op 'beetje genoten?'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef MutZ het volgende:
Ohja, Michiel, schop Gerard eens hierheen
Hij leest wel mee en probeerde ons dinsdag wat via de webcam duidelijk te maken, maar we konden het niet lezen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit stond er op het briefje.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |