En dan het liefst leuke muziek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er niet gewoon muziek gedraaid worden, Veenstra?
Ipv "pokemon, plug it in and turn me on"quote:
Wat valt er te selecteren dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef MutZ het volgende:
Wie wil er hier als referentie dienen voor het selectieformulier?
Selectieformulier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef MutZ het volgende:
Wie wil er hier als referentie dienen voor het selectieformulier?
Zover is de techniek nog niet neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Hmmz... Ik zag het FOK!forum op Michiel's scherm staan en vervolgens ververs ik de verkeerde pagina om te zien wat de laatste posts zijn..........
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ohh wat moet ik doen? Zeggen dat je een toffe peer bent?
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Je bent een toffe peer die heel veel van Michiel Veesntra houdt![]()
Ik denk dat ik morgen niet ga.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Toad het volgende:
Gaan jullie morgen nog naar bevrijdingsfestivals?
Wil wel ff Roosbeef en Do-The-Undo in Zwolle zien iig. En een lekker biertje drinken in de zon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Toad het volgende:
Gaan jullie morgen nog naar bevrijdingsfestivals?
Deadline gehaald vannochtend, na elke avond ook gewerkt te hebben. Dus ik heb wat meer tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Leuk ja. Jij bent wel alert he vandaag!
Ik ken dat nummer niet eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
Het begin van dit nr doet mij altijd denken aan de Black Eyed Peas - My Style.. Nog iemand die daar last van heeft?
Gelukkig luister ik geen BEPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
Het begin van dit nr doet mij altijd denken aan de Black Eyed Peas - My Style.. Nog iemand die daar last van heeft?
Furtado? Refreintje is wel catchy. Maar die beats en dat gedoe er om heen vind ik ook maar niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef JDude het volgende:
Simple Minds! Jeugdsentiment!
Sjezus wat een bagger trouwens, die vorige plaat.
Ja, maar Bart heeft het overgenomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef cosmick het volgende:
Hoort Rabbering nu niet achter de mike te zitten trouwens?
Het lijkt er anders verrot veel opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
Niet echt een lekkere preweekend zomerplaat nu. Oh ja, het is ook nog geen zomer, ik vergeet dat steeds.
Erg mooi nummer iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:Wat een klassieker blijft
Belfast Child
toch
.
Ja. Ik heb weer een allergische reactie bij alles wat RHCP isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar kun je dit nummer serieus nog aanhoren?
O, ik vind Muse goed hoor, maar "Starlight" draaien ze nogal vaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Ik heb weer een allergische reactie bij alles wat RHCP is
Roxette bedoel je? Nee dat stinkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
Niet echt mijn muziek dit..
Ja dat how do you do bladiebla bedoelde ik..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Roxette bedoel je? Nee dat stinkt.![]()
Maar dat Mark Ronson net vond ik wel geinig!
In dat clipje gaven ze elkaar steeds heel lollig de hand "How do you do".quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat how do you do bladiebla bedoelde ik..
eens kijken dan. Is dat clipje leuker dan de muziek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dat clipje gaven ze elkaar steeds heel lollig de hand "How do you do".
Tot straks Marc63quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef Marc63 het volgende:
Dag mensen
Ff wat zaakjes regelen. Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis voor Ekstra Weekend. Het zou niet echt weekend zijn als ik dat zou moeten missen.
Vreselijk hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...... en dan bedoel ik dus niet de baby's plaat ! *mute*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |