Gaat even plat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef IHVK het volgende:
Wat doet FOK! ook alweer om 20:00?
omdat het een stel verwende nesten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom doen ze dat?
Hoe gedragen Marokkaanse negers zich? Als er zo op ze gepist wordt, kan je ook verwachten dat ze gaan schijten wanneer het, het meest ongepast is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef Straatneger het volgende:
Jaja, het is bijna weer zo ver. De marokkanen kijken er al een tijdje naar uit om vanavond weer met hun scooter te boeken rond 20.00.
Ze doen altijd expres rustig aan met koninginnedag om geen schore keel op te lopen, vanavond kunnen ze weer keihard schreeuwen.
Klacht: marokkanen.
P.s. de negers doen altijd chill op dat soort dagen.
en wanneer word er op hun gepist ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hoe gedragen Marokkaanse negers zich? Als er zo op ze gepist wordt, kan je ook verwachten dat ze gaan schijten wanneer het, het meest ongepast is.
Volgens veel van de hier aanwezige mocro's hebben die gaskamers nooit bestaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Die gaskamers kunnen ze vast wel nieuw leven inblazen.
Volgens veel van de hier aanwezige mocro's hebben die gaskamers nooit bestaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens veel van de hier aanwezige mocro's hebben die gaskamers nooit bestaan...
Later op de avond is er toch ook weer het jaarlijkse kransenvoetbal op de dam?
Ja goed bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:52 schreef tlepel het volgende:
[..]
Volgens veel van de hier aanwezige mocro's hebben die gaskamers nooit bestaan...
Mooi moment om ze daar vanavond kennis mee te laten maken![]()
De herdenking van de mensen die zijn gestorven om Europa een vrij continent te maken. De marokkanen zijn bezig om de sharia in te voeren, vandaardat zij niet gewenst zijn in Nederland in het algemeen en de dodenherdenking in het algemeen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef IHVK het volgende:
Leuk dat jullie bespreken hoe jullie mocro's gaan vergassen, misschien moeten jullie ff goed onderzoeken wat er herdacht wordt.
Onjuiste aannames en bullshit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef zure_apple het volgende:
[..]
De herdenking van de mensen die zijn gestorven om Europa een vrij continent te maken. De marokkanen zijn bezig om de sharia in te voeren, vandaardat zij niet gewenst zijn in Nederland in het algemeen en de dodenherdenking in het algemeen.
Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onjuiste aannames en bullshit.
Weet je wat men vroeger over Joden zei?
Ik wel.
De Britse premier in de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, vond dat joden het deels aan zichzelf te wijten hadden dat ze vijandig werden bejegend.
Churchill stelde dat de joden onvoldoende integreerden. "De jood is anders. Hij ziet er anders uit. Hij denkt anders. Hij heeft een andere traditie en achtergrond. Hij wil zich niet laten opnemen", aldus Churchill.
Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.
ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja goed bezig.
Je eerste zin is trouwens grote bullshit.
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef tlepel het volgende:
[..]
ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achter
via FOKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
via FOK![]()
Je leert hier nog wel het 1 en ander![]()
Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.
Dat zal niet erg positief zijn, aangezien zelfs Churchill niet al te positief was over de joden.
Maar goed het is algemeen bekend dat ook in Nederland met niet al te positief dacht over joden, zelfs na WOII toen er joden terugkeerden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef Ferrox het volgende:
als ze dat werkelijk doen, dan gun ik ze een harde en pijnlijke dood
Het is dezelfde situatie..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.
Dit is anders met Marokkanen: het is gewoon een feit dat deze voor overlast zorgen en geen hersenspinsel van de moderne mens.
Nee dat lijkt mij niet. Toen zochten ze een zondebok voor hun problemen en ze dachten: laten we de Joden eens pakken, ondanks dat die er niets mee te maken hebben.quote:
Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Klinger het volgende:
Voor wie denkt dat marokkanen allemaal holocaust ontkenners zijn, het zou toch bekend moeten zijn dat een Marokkaans peloton heeft meegevochten tegen de Nazi's. Zelfs in Nederland.
Een aantal van deze soldaten ligt begraven op een erebegraafplaats in Kapelle (Zeeland).
Bron: http://www.alamal.nl/lezing.htm
P.S. Ik ben beslist geen knuffelaar..
En daar heb jij weer een goed punt. Ik vraag me zelfs af of de bi-culturele jeugd van nu zélf wel weet heeft van deze geschiedenis.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.
ow vertel ? want veel moslims ontkennen de holocaust, vinden het praten over de holocaust zelfs aanstootgevendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja goed bezig.
Je eerste zin is trouwens grote bullshit.
Vechten tegen een buitenlandse invasie, de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef IHVK het volgende:
Leuk dat jullie bespreken hoe jullie mocro's gaan vergassen, misschien moeten jullie ff goed onderzoeken wat er herdacht wordt.
Winnaar holocaust-spotprenten is Marokkaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Geef maar een voorbeeld dan. Ik denk dat je maximaal op 1 uiktomt.
inderdaad, en zeg dat nu maar eens in de gezichten van die xenofobische racistische marokkanenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:53 schreef gelly het volgende:
Racisten en andere xenofoben die 4 mei misbruiken om een punt te maken of er gewoon helemaal geen hol van snappen.
Verzetsstrijders waren voornamelijk van linkse signatuur die opkwamen voor hun joodse en andere medeburgers die niet pasten in het Nazi beeld van de "nette Duitser". Flikker dus alsjeblieft op, jij zou je bij de NSB hebben aangesloten omdat je een hekel hebt aan "ongewenste elementen" in de samenleving.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef ofjepoeplust het volgende:
[..]
Vechten tegen een buitenlandse invasie, de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijn
imperialisme en kolonisatiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Verzetsstrijders waren voornamelijk van linkse signatuur die opkwamen voor hun joodse en andere medeburgers die niet pasten in het Nazi beeld van de "nette Duitser". Flikker dus alsjeblieft op, jij zou je bij de NSB hebben aangesloten omdat je een hekel hebt aan "ongewenste elementen" in de samenleving.
Fok! is verziekt, en goed ook.
Ik zal Danny eens vragen of ie eindelijk eens contact opneemt met je kabelboer, je lijkt het maar niet te leren.quote:
ik dacht dat je tegen nazi praktijken was, zo te zien wil jij het maar niet leren, beetje mensen de mond snoerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zal Danny eens vragen of ie eindelijk eens contact opneemt met je kabelboer, je lijkt het maar niet te leren.
en scooters zouden verboden moeten worden, vooral voor dat soort volkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk zouden sommige Fok!kers vandaag de hele dag hun muil moeten houden, maar goed.
Nou ben ik het vandaag toch een keer met je eens. Als je mat dat soort volk natuurlijk irritante jongeren bedoelt in plaats van Marokkanen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef ofjepoeplust het volgende:
[..]
en scooters zouden verboden moeten worden, vooral voor dat soort volk
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zal Danny eens vragen of ie eindelijk eens contact opneemt met je kabelboer, je lijkt het maar niet te leren.
alle soorten irritante jongeren op een scooter jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ben ik het vandaag toch een keer met je eens. Als je mat dat soort volk natuurlijk irritante jongeren bedoelt in plaats van Marokkanen.
OMFG.... dit meen je niet? Moet ik respect hebben voor een stelltje arabieren dat onze dodenherdenking in ons nederland verstoord? Moet ik daarvan leren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef Ringo het volgende:
Jongens jongens jongens, laten we de boel nu toch alsjeblieft niet opblazen.
Sommige mensen hebben eenmaal een andere manier om hun woede en verdriet te uiten.
De een houdt zijn mond en overdenkt stilletjes wat hem is aangedaan; de ander maakt zoveel mogelijk herrie en gaat met dingen gooien.
Zoiets is cultureel bepaald. Zie alles in het juiste perspectief, en probeer niet direct te veroordelen, wat op jou 'raar' of zelfs 'onbehoorlijk' overkomt. Men moet kunnen leren van elkaars gebruiken..
Het zijjn de marokakkanen die om 20.00 vanavond met hun scooter gaan zitten scheurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ben ik het vandaag toch een keer met je eens. Als je mat dat soort volk natuurlijk irritante jongeren bedoelt in plaats van Marokkanen.
Wat een tuigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef tlepel het volgende:
[..]
Het zijjn de marokakkanen die om 20.00 vanavond met hun scooter gaan zitten scheuren![]()
Als iemand zich niet op een scooter niet kan gedragen dan dient deze opgepakt en gestraft te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef ofjepoeplust het volgende:
[..]
en scooters zouden verboden moeten worden, vooral voor dat soort volk
Jij hebt ook niets te doen he? Je bent in dit topic net zo lastig als alle marokaanse relschoppers bij elkaar..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef tlepel het volgende:
Kut Marokkanen wie zei dat ook alweer
OMG meen je dat?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?
Waar dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OMG meen je dat?!
Je volgt de topics op het forum en de frontpage zeker heeeeel selectief.
Ik heb diverse keren mocro-users dergelijke dingen zien vermelden, vooral op de FP.
R@b is zelfs al aan de slag gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:53 schreef gelly het volgende:
Racisten en andere xenofoben die 4 mei misbruiken om een punt te maken of er gewoon helemaal geen hol van snappen.
TS zegt dat,daardoor is dit topic ook gestartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef David_0069 het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets te doen he? Je bent in dit topic net zo lastig als alle marokaanse relschoppers bij elkaar..
En wie zegt eigenlijk dat het gaat gebeuren, de enige mensen op een scooter die ik vandaag heb gezien waren autochtone kaalkoppie's..![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Maar goed, als ik mijn mening op de FP-reageermensen zou baseren, dan zou ik denken dat 80% Nederlanders racistische xenofobe VMBO'ers waren met het IQ van een zonnebloempit.
Want iedereen die Marokkaantjes niet knuffelt is extreemrechts, racistisch, xenofobisch en een nazi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Maar goed, als ik mijn mening op de FP-reageermensen zou baseren, dan zou ik denken dat 80% Nederlanders racistische xenofobe VMBO'ers waren met het IQ van een zonnebloempit.
Precies..als je het woord al noemt is men aangevallen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Want iedereen die Marokkaantjes niet knuffelt is extreemrechts, racistisch, xenofobisch en een nazi.![]()
Jij bent echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef ofjepoeplust het volgende:
[..]
Vechten tegen een buitenlandse invasie, de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Ringo het volgende:
GODVERDOMME. Geen één crossende mocro. Niet eens een ouwe dronken Turk.
ALLEEN DIE RESPECTLOZE KUTVOGELS DIE DOOR MIJN 2 MINUTEN STILTE HEEN TETTERDEN, het onfatsoen.
Zeker van die zwarte vogels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Ringo het volgende:
GODVERDOMME. Geen één crossende mocro. Niet eens een ouwe dronken Turk.
ALLEEN DIE RESPECTLOZE KUTVOGELS DIE DOOR MIJN 2 MINUTEN STILTE HEEN TETTERDEN, het onfatsoen.
*mompelt over oogkleppen*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef IHVK het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met sommige allochtone jongeren, maar begin ajb niet over gaskamers of sharia. Dat is wagelijk en bullshit.
Hoe fascistisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit is dan weer het andere uiterste van onzinnigheid.quote:de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijn
krakers op scooters ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef David_0069 het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets te doen he? Je bent in dit topic net zo lastig als alle marokaanse relschoppers bij elkaar..
En wie zegt eigenlijk dat het gaat gebeuren, de enige mensen op een scooter die ik vandaag heb gezien waren autochtone kaalkoppie's..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |