Onjuiste aannames en bullshit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef zure_apple het volgende:
[..]
De herdenking van de mensen die zijn gestorven om Europa een vrij continent te maken. De marokkanen zijn bezig om de sharia in te voeren, vandaardat zij niet gewenst zijn in Nederland in het algemeen en de dodenherdenking in het algemeen.
Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onjuiste aannames en bullshit.
Weet je wat men vroeger over Joden zei?
Ik wel.
De Britse premier in de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, vond dat joden het deels aan zichzelf te wijten hadden dat ze vijandig werden bejegend.
Churchill stelde dat de joden onvoldoende integreerden. "De jood is anders. Hij ziet er anders uit. Hij denkt anders. Hij heeft een andere traditie en achtergrond. Hij wil zich niet laten opnemen", aldus Churchill.
Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.
ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja goed bezig.
Je eerste zin is trouwens grote bullshit.
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef tlepel het volgende:
[..]
ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achter
via FOKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
via FOK![]()
Je leert hier nog wel het 1 en ander![]()
Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.
Dat zal niet erg positief zijn, aangezien zelfs Churchill niet al te positief was over de joden.
Maar goed het is algemeen bekend dat ook in Nederland met niet al te positief dacht over joden, zelfs na WOII toen er joden terugkeerden.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef Ferrox het volgende:
als ze dat werkelijk doen, dan gun ik ze een harde en pijnlijke dood
Het is dezelfde situatie..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.
Dit is anders met Marokkanen: het is gewoon een feit dat deze voor overlast zorgen en geen hersenspinsel van de moderne mens.
Nee dat lijkt mij niet. Toen zochten ze een zondebok voor hun problemen en ze dachten: laten we de Joden eens pakken, ondanks dat die er niets mee te maken hebben.quote:
Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Klinger het volgende:
Voor wie denkt dat marokkanen allemaal holocaust ontkenners zijn, het zou toch bekend moeten zijn dat een Marokkaans peloton heeft meegevochten tegen de Nazi's. Zelfs in Nederland.
Een aantal van deze soldaten ligt begraven op een erebegraafplaats in Kapelle (Zeeland).
Bron: http://www.alamal.nl/lezing.htm
P.S. Ik ben beslist geen knuffelaar..
En daar heb jij weer een goed punt. Ik vraag me zelfs af of de bi-culturele jeugd van nu zélf wel weet heeft van deze geschiedenis.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |