abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49008299
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef zure_apple het volgende:

[..]

De herdenking van de mensen die zijn gestorven om Europa een vrij continent te maken. De marokkanen zijn bezig om de sharia in te voeren, vandaardat zij niet gewenst zijn in Nederland in het algemeen en de dodenherdenking in het algemeen.
Onjuiste aannames en bullshit.

Weet je wat men vroeger over Joden zei?
Ik wel.

De Britse premier in de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, vond dat joden het deels aan zichzelf te wijten hadden dat ze vijandig werden bejegend.
Churchill stelde dat de joden onvoldoende integreerden. "De jood is anders. Hij ziet er anders uit. Hij denkt anders. Hij heeft een andere traditie en achtergrond. Hij wil zich niet laten opnemen", aldus Churchill.
pi_49008437
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met sommige allochtone jongeren, maar begin ajb niet over gaskamers of sharia. Dat is wagelijk en bullshit.
pi_49008646
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onjuiste aannames en bullshit.

Weet je wat men vroeger over Joden zei?
Ik wel.

De Britse premier in de Tweede Wereldoorlog, Winston Churchill, vond dat joden het deels aan zichzelf te wijten hadden dat ze vijandig werden bejegend.
Churchill stelde dat de joden onvoldoende integreerden. "De jood is anders. Hij ziet er anders uit. Hij denkt anders. Hij heeft een andere traditie en achtergrond. Hij wil zich niet laten opnemen", aldus Churchill.
Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_49008754
tijd voor een patriot guard dunkt mij.
pi_49008781
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Het enige verschil is dat Joden niet zozeer voor grote problemen zorgden, i.t.t. Marokkanen die Nederland terroriseren.
Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.
Dat zal niet erg positief zijn, aangezien zelfs Churchill niet al te positief was over de joden.

Maar goed het is algemeen bekend dat ook in Nederland met niet al te positief dacht over joden, zelfs na WOII toen er joden terugkeerden.
pi_49008794
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja goed bezig.

Je eerste zin is trouwens grote bullshit.
ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achter
pi_49008837
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef tlepel het volgende:

[..]

ik heb de eerste zin niet bedacht maar ik sta er wel achter
Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?
pi_49009082
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:

[..]

Volgens marokkanen in Nederland hebben er geen gaskamers bestaan. Hoe kom je aan die info?
via FOK

Je leert hier nog wel het 1 en ander
pi_49009197
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:38 schreef tlepel het volgende:

[..]

via FOK

Je leert hier nog wel het 1 en ander

Geef maar een voorbeeld dan. Ik denk dat je maximaal op 1 uiktomt.
pi_49009273
als ze dat werkelijk doen, dan gun ik ze een harde en pijnlijke dood
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_49009373
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dat zeg jij nu, ik vraag me af hoe de mensen in de jaren '30 erover dachten.
Dat zal niet erg positief zijn, aangezien zelfs Churchill niet al te positief was over de joden.

Maar goed het is algemeen bekend dat ook in Nederland met niet al te positief dacht over joden, zelfs na WOII toen er joden terugkeerden.
Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.

Dit is anders met Marokkanen: het is gewoon een feit dat deze voor overlast zorgen en geen hersenspinsel van de moderne mens.
pi_49009380
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef Ferrox het volgende:
als ze dat werkelijk doen, dan gun ik ze een harde en pijnlijke dood
pi_49009402
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Ze kunnen inderdaad zo gedacht hebben over Joden, maar bewijs dat zij de oorzaak van problemen waren is volgens mij niet gevonden.

Dit is anders met Marokkanen: het is gewoon een feit dat deze voor overlast zorgen en geen hersenspinsel van de moderne mens.
Het is dezelfde situatie..
pi_49009511
nooit last van hier..

de enige die er geen respect voor heeft in mijn omgeving is mijn bloedeigen oma
pi_49009532
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is dezelfde situatie..
Nee dat lijkt mij niet. Toen zochten ze een zondebok voor hun problemen en ze dachten: laten we de Joden eens pakken, ondanks dat die er niets mee te maken hebben.
Met Marokkanen zoeken wij geen zondebok: alle feiten en statistieken wijzen erop dat zij de oorzaak zijn van het probleem.
pi_49009582
We hebben in ons land veel meer emigranten van andere culturen.
Altijd de Marokaanse jeugd ,ook de jeugd die hier geboren is die voor problemen zorgen.

Bij de Turken hoor je in verhouding weinig qwa criminaliteit of klagers dat nederland niet rekening met ze houd..

Wat je bij de Marokaanse bevolking ook doet...Ze zijn nergens over tevreden en geven altijd ons beleid de schuld en kijken niet wat ze zelf kunnen veranderen
pi_49009660
Trouwens erg hypocriet om een bevolkingsgroep zoiets toe te wensen uit respect voor wat de joden is overkomen....

naja 't zal fok! ook niet wezen
pi_49009707
Sorry hoor tlepel, maar ik ken meer nederlands schorum dan buitenlands
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:04:48 #44
133181 Klinger
Yuck Fou
pi_49010101
Voor wie denkt dat marokkanen allemaal holocaust ontkenners zijn, het zou toch bekend moeten zijn dat een Marokkaans peloton heeft meegevochten tegen de Nazi's. Zelfs in Nederland.
Een aantal van deze soldaten ligt begraven op een erebegraafplaats in Kapelle (Zeeland).

Bron: http://www.alamal.nl/lezing.htm

P.S. Ik ben beslist geen knuffelaar..
This is not a signature.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:06:02 #45
177875 Straatneger
All eyez on me!!
pi_49010155
marokkanen sneden altijd de oren af van de duitsers, de duitsers hielden niet zo van de mocros toen
Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Brechtje het volgende:
Once you go black, you never go back. Hvj lieverd. (K)
pi_49010191
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Klinger het volgende:
Voor wie denkt dat marokkanen allemaal holocaust ontkenners zijn, het zou toch bekend moeten zijn dat een Marokkaans peloton heeft meegevochten tegen de Nazi's. Zelfs in Nederland.
Een aantal van deze soldaten ligt begraven op een erebegraafplaats in Kapelle (Zeeland).

Bron: http://www.alamal.nl/lezing.htm

P.S. Ik ben beslist geen knuffelaar..
Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.
pi_49010243
joh ik ben marokkaan en ik boek ook niet om 8 uur met dodenherdenking heb er zelfs een topic over gemaakt en veel matti's blazen ook niet over die kanaleneiland!
snelkraak ik ben die baas!
pi_49010246
zure apple: m.a.w?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2007 17:09:12 ]
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:10:25 #49
133181 Klinger
Yuck Fou
pi_49010307
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Dat peleton heeft net zoveel te maken met de hedendaagse Marokkaan als wij met onze soldaten. Heel weinig dus.
En daar heb jij weer een goed punt. Ik vraag me zelfs af of de bi-culturele jeugd van nu zélf wel weet heeft van deze geschiedenis.

edit: typo
This is not a signature.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:21:57 #50
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_49010661
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:51 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Gaat even plat.
Fok gaat elke avond een plat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo