abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49011212
Marokanen hebben gewoon een bloedhekel aan Joden gezien de Joods-Palesteinse kwestie in het midden-oosten. Zelf weten ze ook wel dat Joden zijn vergast in WO II, ze doen dit alleen maar om Joden een loer te draaien.

Vrij vreemd eigenlijk, als ze hun eigen Islamitische wetten erop naslaan zullen ze zien dat je respect moet hebben voor andere geloven en dat iedereen recht heeft op vrijheid van godsdienst(wikipedia: Islam en mensenrechten), Maar zoals ik al vaker heb gezegd, de Islam wordt helaas door 'de rotte appels' slecht uitgevoerd, en die hebben dan op hun beurt een slechte invloed op vooral jonge marokanen. Ik ben wel van mening dat wanneer ze ouder zullen worden ze in zullen zien hoe het werkelijk in elkaar zit, wat er nu gebeurt is gewoon de rebel uit hangen door hun leeftijd waar ze net als veel Nederlandse pubers schijt hebben aan het gezag..
david_ajax_rulez3@hotmail.com add me :P
pi_49011469
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja goed bezig.

Je eerste zin is trouwens grote bullshit.
ow vertel ? want veel moslims ontkennen de holocaust, vinden het praten over de holocaust zelfs aanstootgevend
pi_49011503
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef IHVK het volgende:
Leuk dat jullie bespreken hoe jullie mocro's gaan vergassen, misschien moeten jullie ff goed onderzoeken wat er herdacht wordt.
Vechten tegen een buitenlandse invasie, de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijn
pi_49011609
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geef maar een voorbeeld dan. Ik denk dat je maximaal op 1 uiktomt.
Winnaar holocaust-spotprenten is Marokkaan

http://www.maghrebmagazin(...)renten-is-marokkaan/

pi_49011628
Racisten en andere xenofoben die 4 mei misbruiken om een punt te maken of er gewoon helemaal geen hol van snappen.
pi_49011707
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:53 schreef gelly het volgende:
Racisten en andere xenofoben die 4 mei misbruiken om een punt te maken of er gewoon helemaal geen hol van snappen.
inderdaad, en zeg dat nu maar eens in de gezichten van die xenofobische racistische marokkanen
pi_49011724
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef ofjepoeplust het volgende:

[..]

Vechten tegen een buitenlandse invasie, de verzetstrijders van toen zouden nu tegen de islam en de multikul zijn
Verzetsstrijders waren voornamelijk van linkse signatuur die opkwamen voor hun joodse en andere medeburgers die niet pasten in het Nazi beeld van de "nette Duitser". Flikker dus alsjeblieft op, jij zou je bij de NSB hebben aangesloten omdat je een hekel hebt aan "ongewenste elementen" in de samenleving.

Fok! is verziekt, en goed ook.
pi_49011773
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Verzetsstrijders waren voornamelijk van linkse signatuur die opkwamen voor hun joodse en andere medeburgers die niet pasten in het Nazi beeld van de "nette Duitser". Flikker dus alsjeblieft op, jij zou je bij de NSB hebben aangesloten omdat je een hekel hebt aan "ongewenste elementen" in de samenleving.

Fok! is verziekt, en goed ook.
imperialisme en kolonisatie
pi_49011824
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:57 schreef ofjepoeplust het volgende:

[..]

imperialisme en kolonisatie
Ik zal Danny eens vragen of ie eindelijk eens contact opneemt met je kabelboer, je lijkt het maar niet te leren.
pi_49011894
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zal Danny eens vragen of ie eindelijk eens contact opneemt met je kabelboer, je lijkt het maar niet te leren.
ik dacht dat je tegen nazi praktijken was, zo te zien wil jij het maar niet leren, beetje mensen de mond snoeren

kabelboer ? tering in welk blank boer gehucht woon je ? Drenthe ?
pi_49011921
Eigenlijk zouden sommige Fok!kers vandaag de hele dag hun muil moeten houden, maar goed.
pi_49011968
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk zouden sommige Fok!kers vandaag de hele dag hun muil moeten houden, maar goed.
en scooters zouden verboden moeten worden, vooral voor dat soort volk
pi_49012075
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef ofjepoeplust het volgende:

[..]

Nou ben ik het vandaag toch een keer met je eens. Als je mat dat soort volk natuurlijk irritante jongeren bedoelt in plaats van Marokkanen.
pi_49012122
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_49012154
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nou ben ik het vandaag toch een keer met je eens. Als je mat dat soort volk natuurlijk irritante jongeren bedoelt in plaats van Marokkanen.
alle soorten irritante jongeren op een scooter ja
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:14:19 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49012343
Jongens jongens jongens, laten we de boel nu toch alsjeblieft niet opblazen.

Sommige mensen hebben eenmaal een andere manier om hun woede en verdriet te uiten.

De een houdt zijn mond en overdenkt stilletjes wat hem is aangedaan; de ander maakt zoveel mogelijk herrie en gaat met dingen gooien.

Zoiets is cultureel bepaald. Zie alles in het juiste perspectief, en probeer niet direct te veroordelen, wat op jou 'raar' of zelfs 'onbehoorlijk' overkomt. Men moet kunnen leren van elkaars gebruiken.

.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_49012535
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef Ringo het volgende:
Jongens jongens jongens, laten we de boel nu toch alsjeblieft niet opblazen.

Sommige mensen hebben eenmaal een andere manier om hun woede en verdriet te uiten.

De een houdt zijn mond en overdenkt stilletjes wat hem is aangedaan; de ander maakt zoveel mogelijk herrie en gaat met dingen gooien.

Zoiets is cultureel bepaald. Zie alles in het juiste perspectief, en probeer niet direct te veroordelen, wat op jou 'raar' of zelfs 'onbehoorlijk' overkomt. Men moet kunnen leren van elkaars gebruiken.

.
OMFG.... dit meen je niet? Moet ik respect hebben voor een stelltje arabieren dat onze dodenherdenking in ons nederland verstoord? Moet ik daarvan leren?

ik hoop dat het sarcasme was
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_49012640
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het zijjn de marokakkanen die om 20.00 vanavond met hun scooter gaan zitten scheuren
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:28:03 #69
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49012767
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:23 schreef tlepel het volgende:

[..]

Het zijjn de marokakkanen die om 20.00 vanavond met hun scooter gaan zitten scheuren
Wat een tuig

Maar ja goed het zijn wel altijd dezelfden dus echt verassend is het ook niet te noemen natuurlijk.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_49012973
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef ofjepoeplust het volgende:

[..]

Als iemand zich niet op een scooter niet kan gedragen dan dient deze opgepakt en gestraft te worden.
Vind je 't zelf niet een beetje dom om marokanen te generaliseren en te denken dat 't allemaal een stel holocaust ontkenners zijn die op scooters het voor WOII slachtoffers herdenkers verpesten.

Je hebt ze, tuurlijk.. Maar als er 1 soort mens is dat plannen heeft om de herdenkingen te verzieken dan zijn het wel de grootste holocaust ontkenners: Stormfronters en Lonsdale patientjes..

Ik ontken de huidige problemen met bepaalde marokaanse jongeren niet maar generaliseer 't nou niet. Ik ken ook zat marokaanse jongeren die wel de holocaust erkennen, een hekel hebben aan marokaanse rel schoppers, later een goede baan willen en van binnen echt een goed mens zijn.

Ik heb 't al vaker gezegd, het is echt jammer dat door die rotte appels binnen de allochtoonse gemeenschap gelijk alle allochtonen een stempel op hun voorhoofd krijgen..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:38:34 #71
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_49013098
Straks gaan ze ook weer met de kransen voetballen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:39:34 #72
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49013131
Cool. Marokkaantjes meppen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_49013152
Kut Marokkanen wie zei dat ook alweer
pi_49013291
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef tlepel het volgende:
Kut Marokkanen wie zei dat ook alweer
Jij hebt ook niets te doen he? Je bent in dit topic net zo lastig als alle marokaanse relschoppers bij elkaar..
En wie zegt eigenlijk dat het gaat gebeuren, de enige mensen op een scooter die ik vandaag heb gezien waren autochtone kaalkoppie's..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:46:14 #75
164682 Hakmet
Leuk he O+
pi_49013337
Nederlandse scooterjosti's doen dat hier elke avond
hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')