Zelfde, alleen dan 5x zoveelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:00 schreef wolferl het volgende:
Heb wel een blauwe envellop binnen gekregen.
Voorlopige aanslag 2006.
311 euro.
Dagtekening 8 mei 2007, dus het zal pas Dinsdag op mijn rekening staan.
Oh ik had even moeten kijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:08 schreef jmac het volgende:
Helaas pindakaas. Maar ik wacht gezellig af.
Tis mooi dat je het nog niet binnen hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 06:55 schreef FJD het volgende:
Heb nog niet gekeken of ik t al binnen had maar volgens mij niet. Das mooi want twas toch weer iets van 300,-
Dat betekent dat ik nog iets van 370,- aan extra budget heb voor iets leuks als ik over twee weken terug kom uit Roemenie. Anders had het nu al op m'n rekening gestaan en dan was m'n saldo wel wat karig geweestquote:
Waarom denk je dat ik geen loonheffingskorting aanvraagquote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat verdienen jullie toch allemachtig veel
En ohja, het geld staat erop. Trouwens een leuk percentage voor rente, ik wou dat ik dat op mn spaarrekening kreeg
He, die is verstandig, denk dat ik m'n werkgever maar eens ga mailenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen loonheffingskorting aanvraag. Rente
.
zo heb ik ineens geld voor de vakantie, rente en maak ik het zelf eerder niet opquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
He, die is verstandig, denk dat ik m'n werkgever maar eens ga mailen![]()
Ondanks dat er voor fiscaal partnerschap is gekozen blijven het toch 2 aangiftes, voor elk BSN één. Als je wil dat ze 1 keer 200 euro storten moet je de aftrekposten en inkomsten zo proberen te verdelen, alhoewel het totaalbedrag dan weer minder gunstig uit kan pakken.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik zo vaag vind, en misschien weten jullie wel hoe dat zit?
Mijn man krijgt een brief van de belastingdienst dat hij bv 3000 euro terugkrijgt. Ik krijg een week later een brief dat ik bv 2800 euro moet betalen.
Terwijl we wel samen hebben ingestuurd. EN ook fiscale partners. Waarom doet de belastingdienst dat niet gewoon 200 euro storten? Ipv dit omslachtige gedoeOf vul ik iets verkeerd in ofzo?
maar 3 jaar geleden was het niet zo, toen werd er gelijk 200 euro gestort. En dat terwijl ik elk jaar hetzelfde invul.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ondanks dat er voor fiscaal partnerschap is gekozen blijven het toch 2 aangiftes, voor elk BSN één. Als je wil dat ze 1 keer 200 euro storten moet je de aftrekposten en inkomsten zo proberen te verdelen, alhoewel het totaalbedrag dan weer minder gunstig uit kan pakken.
Nope.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef DancePlaza het volgende:
damn.. ik heb is gekeken.. 28 feb. opgestuurd.. nog geen brief van belastingdienst gehad..
zucht.. heb je nog iets van een andere brief moeten krijgen dat je aanvraag ook goed is aangekomen bij de belastingsdienst..??
Ook niet. Kan niet wachten tot het er is!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog niks binnen..
Daar heb je toch vakantiegeld voor?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:04 schreef Brupje het volgende:
nog steeds niks
en moet me vakantie gaan betalen! Was nog wel heel vroeg met insturen, zo slecht heb ik hem toch niet ingevuld :p
moet je voortaan sparenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:04 schreef Brupje het volgende:
nog steeds niks
en moet me vakantie gaan betalen! Was nog wel heel vroeg met insturen, zo slecht heb ik hem toch niet ingevuld :p
komt pas 24e binnen, moet op de 22e op hun rekening staanquote:
Die aso biggen betalen maar eens op tijd terug, heb toch ook netjes op tijd betaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |