Dat is al een tijdje duidelijk dat dat zo gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Leandra het volgende:
Dan moeten ze toch op voorhand hun stem "achter" hebben doorgegeven anders had Huub rustig Jaap eruit kunnen stemmen, hij stemde immers na Brian.
Wat een sukkel die Jaap... ga nog een keer excuses voor Brian verzinnen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb net het bijna meest belangrijke stukje informatie al gegeven.
J: Omdat jij wist dat Huub mij erin ging houden heb jij me eruit gestemd
b: Gisteren en het signaal van Huub dat hij wist dat hij fout had, dat het effect heeft gehad naar de hele groep omdat iedereen over de zeik is dat hij jou erin heeft gehouden, dat is moeilijk te behappen.
J; Jaaaaa, ik kreeg ook brieven met tips blablabla, maar die mensen zitten niet hier.
Ik neem aan dat daar een fikse sanctie op is gezet in de spelregels, wellicht zelfs een exitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje duidelijk dat dat zo gaat.
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo braaf mee akkoord gaan. Als ze opeens hun stem wijzigen kan dat toch niet weggeknipt worden uit de streams en de tv momenten, dus dan zet je gewoon de redactie voor het blok. Jammer dat ze allemaal zo braaf zijn.
Ja beetje Ed (uit Big Brother) stijl.. weggestemd worden, maar gewoon lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo braaf mee akkoord gaan. Als ze opeens hun stem wijzigen kan dat toch niet weggeknipt worden uit de streams en de tv momenten, dus dan zet je gewoon de redactie voor het blok. Jammer dat ze allemaal zo braaf zijn.
Is er iemand die dat gebazel van Brian wel begrijpt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef rooie3 het volgende:
Japio snapt niks van het gelul van Brian.
hoop dat Japio slim blijft en Huub blijft steunen.
Idd het geeft weer aan hoe zulke brave marionetten het zijn... maar goed, dat we niet meer naar een echte RLS zaten te kijken was al langer duidelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En de redactie durft dat uit te spelen tov de kijkers? Ik denk dat sancties via de rechter gaan lopen en dat JdM doodsbenauwd is dat zijn mooie contractjes in een openbare rechtszaal besproken worden zolang dat programma loopt. Maar goed, de deelnemers durven het dus niet, daar zullen ze wel op geselecteerd zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een fikse sanctie op is gezet in de spelregels, wellicht zelfs een exit
Brian spreekt redelijk Engels en denkt volgens mij ook in het Engels... het lijkt er alleen op dat al z'n vertalingen via Babelfish gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is er iemand die dat gebazel van Brian wel begrijpt?
Jeez man, waar haalt hij het allemaal vandaan! Waar heeft ie dat geleerd?
Uit de streams kan het idd niet weggeknipt worden, maar uit de televisieuitzendingen kan alles wat de redactie niet bevalt geknipt worden. Zoals bijvoorbeeld het verblijf in een hotel van Brian en Natasia dat gisteren heel listig onder het vloerkleed werd geveegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
Ja lekker geloofwaardig weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt Jaap niet boos op Brian??
Omdat ze allebei al wisten dat Huub hem erin zou houden van achter!
nietwaar redactie?
Een passend slot inderdaad, in dit tempo heeft ie om 12 uur nog steeds niets gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
De stoppen gaan eruit met het gezever van Brainless
Doe je dat toch als die eruit is of als die is opgehaald door een paar mannen in witte jassenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef lillkiss het volgende:
die brian ohwwwwwwwwwwwwwww echt ik irriteer me zo aan de gast,,, alleen om hem flink de waarheid te zeggen wil ik in DGK gaan
10 minuten geleden zei hij dat hij klaar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Varen het volgende:
Brian wil Jaap zoveel zeggen
Zeker Huub kan zich niet permitteren de afspraken te breken, die overtreedt immers de regels (regels, welke regels?) vaak genoeg om hem dan op een andere manier het spel uit te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En de redactie durft dat uit te spelen tov de kijkers? Ik denk dat sancties via de rechter gaan lopen en dat JdM doodsbenauwd is dat zijn mooie contractjes in een openbare rechtszaal besproken worden zolang dat programma loopt. Maar goed, de deelnemers durven het dus niet, daar zullen ze wel op geselecteerd zijn.
"Maar wat doet Brian?"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian: "Alleen Brian zou je erin hebben gehouden"..
Ja, daar lijkt het idd op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Brian is nu hard bezig aan Jaap te doen geloven dat dit een briljante actie van hemzelf was
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Brian is nu hard bezig aan Jaap te doen geloven dat dit een briljante actie van hemzelf was
Jammer dat Amanda Brian vanochtend heeft verteld dat huub haar gistermiddag al gezegd had dat hij Jaap erin zou houden, want daar maakt Brian nu gebruik van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Een tv-moment als de ingeroosterde stemming waar alle bewoners hun stem uit moeten brengen laat zich veel minder gemakkelijk wegknippen dan een willekeurige nachtrel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit de streams kan het idd niet weggeknipt worden, maar uit de televisieuitzendingen kan alles wat de redactie niet bevalt geknipt worden. Zoals bijvoorbeeld het verblijf in een hotel van Brian en Natasia dat gisteren heel listig onder het vloerkleed werd geveegd.
Ik kan me zelfs niet voorstellen dat het hem al niet regelmatig overkwam....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggen![]()
Klappen gaat wel ver, maar commentaar zeker welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggen![]()
"Brian stemt die gast die hij 2 weken eerder om menselijke redenen erin heeft gehouden er ineens uit, maar dat was slim"quote:
Nee hoor. Streamlockje erop, bewoners boos toespreken, dreigen met sancties of vertrek en in de herkansing. Manipulatie is zo makkelijk als je de knoppen bedientquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
Een tv-moment als de ingeroosterde stemming waar alle bewoners hun stem uit moeten brengen laat zich veel minder gemakkelijk wegknippen dan een willekeurige nachtrel.
Ik vind Jaap verdacht stilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Prosac het volgende:
Ik word echt ontzettend moe van Brainless
Hij is iig heel erg in z'n nopjes met zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef FSR het volgende:
Zou bwian een stijve krijgen van z'n euforie
De redactie kan het zich ook niet permiteren de populairste bewoner eruit te zetten. Dat is hij nu al, maar na zo'n actie nog meer. Daardoor zijn die regels ook zo vaag geworden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker Huub kan zich niet permitteren de afspraken te breken, die overtreedt immers de regels (regels, welke regels?) vaak genoeg om hem dan op een andere manier het spel uit te kunnen zetten.
Brian heeft veel haat in zich. Allemaal kleine duiveltjes in het kindje van Godquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
waarom is brian steeds zo boos en zei hij gotverdomme wat een klootzak.
Ik zit nu echt te wachten op de streamlock.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef shmoopy het volgende:
Met deze streams is het overigens wel een stuk makkelijker afkicken, hoor.
Eric stond net af te luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef FSR het volgende:
Wat zit bwian nou steeds te kijken en dan te Godveren en klootzakken ??
In ieder geval eric loopt vlak voor de deur te paraderen en hij vermoed afluister praktijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
Omdat er mensen broodjes aan het smeren zijn in de keuken. Maar Brian denkt dat iedereen die voor het raam langs loopt probeert af te luisterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
Hij wordt weer helemaal LOCO SWAquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat er mensen broodjes aan het smeren zijn in de keuken. Maar Brian denkt dat iedereen die voor het raam langs loopt probeert af te luisteren
Niet zo veel mensen kijken nu hé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef solara4 het volgende:
toch vind ik het vreemd dat de streams het nu wel doen
Van mij mag alles per direct op zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te wachten op de streamlock.
Jaap is gewoon ontzettend sociaal op dit moment. Om door de bewoner met de verstandelijke beperking ook even bezig te houden en hem te laten denken er bij te horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
Hmm, Jaap gelooft niet helemaal in brian's complottheorieen
Ehm... volgens mij heeft Huub z'n polulairiteit juist een ernistige knauw gehad door de beslissing Jaap erin te houden... en als hij dat gedaan heeft omdat hem dat door "achter" ingefluisterd is dan verwachten mensen iig van Huub dat hij zich daar niet door laat leiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De redactie kan het zich ook niet permiteren de populairste bewoner eruit te zetten. Dat is hij nu al, maar na zo'n actie nog meer. Daardoor zijn die regels ook zo vaag geworden.
Ik gun het mensen niet snel , maar een goed pak rammel is wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef lillkiss het volgende:
t gaat beginnen.........
Leuk idee maar Natasia mag er nog niet uit, en kennelijk beslist "achter" dus altijd wie de hut gaat verlaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Jaap een beetje kennende, wacht hij met acties tot vlak voor de volgende ontslagronde.
Het zou een sterke zet zijn als Jaap dan Natasia zou "taggen".
Natasia verwacht namelijk, dat haar "dushi" voor haar dan op de barricades gaat en aangezien Brian alles via anderen speelt, krijgt Natas daar een harde kluif aan.
Hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Siegologisch...
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Wat is BRIAN EEN MISSELIJK, ACHTERBAKSE, SMERIGE, VIEZE, GORE, STINKENDE UITVRETER.
sorry moest het ff kwijt
Alsof Brian ooit volledig op Huub vertrouwd zou hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
B: Er is voor mij heel veel bewerkstelligd door deze ontslagronde. Ik heb ja gezegd op jou eruit te stemmen, ik wist wat er ging gebeuren.
He-le-maal waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uit
Ik beschouw mezelf als best intelligent. Op taalkundig vlak zeker. Maar hier is ook voor mij geen enkel touw, nog geen stukje ragfijn garen, aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
B: ik kan daar wel meeleven en voor de rest wat ik heel belangrijk vind je vraag of ik je bestman wou zijn, ik vind het geen sygologische omkoperij. Er zijn zoveel kleine stapje geweest, waarbij ik in principe tegen jou had kunnen zeggen luister.
Ik verbaas me er niet over dat er dit soort mensen zijn, maar wel dat er mensen zijn die zich op zo'n domme en slechte manier van alles laten aanleunen door dat ratjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uit
Neeuhhh ik schrijf het ook letterlijk op zoals Brian het zegt, maar ik heb geen flauw idee wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als best intelligent. Op taalkundig vlak zeker. Maar hier is ook voor mij geen enkel touw, nog geen stukje ragfijn garen, aan vast te knopen.
....met zn mega nenahuub complexje!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Adothehague het volgende:
KONJO BONSWA Brainles
Idd want uiteindelijk moet Natasia de kooi winnen. De andere zetten door hun gedrag zichzelf wel buitenspel maar Huub blijkbaar niet. Dus is het de redaktie er alles aan gelegen om Huub in te perken om zo de weg voor Natasia vrij te maken. Zij moet straks het redelijk alternatief zijn voor het schorem wat er verder nog in de kooi zit. We worden namelijk heel langzaam voorbereid. Zo af en toe mag Natasia nu laten zien dat ze een lieve zorgzame vrouw kan zijn met veel zgn wijheid die ook ergens een zwak voor Huub heeft. Dit alles voor het grote doel. John die straks kan laten zien dat een vrouw die bijna aan de onderkant van de samenleving leefde toch mooi nu het leven kan leiden van een miljonair. Dat verkoopt goed in het buitenland. Beter dan de pestkop die de rest tot gekte heeft gedreven en daarmee de kooi kon winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... volgens mij heeft Huub z'n polulairiteit juist een ernistige knauw gehad door de beslissing Jaap erin te houden... en als hij dat gedaan heeft omdat hem dat door "achter" ingefluisterd is dan verwachten mensen iig van Huub dat hij zich daar niet door laat leiden.
Huub is in de ogen van een hoop streamers een ondeugend jongentje, en die laten zich niet vertellen wat wel en niet mag.
Daarbij zien een hoop mensen die "romance" tussen Lieke en Huub helemaal niet zitten, dus volgens mij is "achter" gewoon bezig de ongekende populairiteit van Huub ernstig in te dammen.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Neeuhhh ik schrijf het ook letterlijk op zoals Brian het zegt, maar ik heb geen flauw idee wat hij zegt.
Hij is wel dom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian is zo dom, Eric en Lieke waren op de hoogte sukkel. Het was gespeeld.
Laat Brian in zijn waan, beterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian is zo dom, Eric en Lieke waren op de hoogte sukkel. Het was gespeeld.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef lillkiss het volgende:
brian neemt het spel echt gewoon TE serieus... al zet je hem in een gesloten inrichting denkt hij ook dat hij het kan winnen...
brian neemt het spel echt gewoon TE serieus... al zet je hem in een gesloten inrichting denkt hij ook dat hij het kan winnen...
pciezzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
brian wil zo graag moeilijke woorden gebruiken om slim over te komen
jammer dat hij de betekenis van die woorden niet weet
ja... maar of dat positief is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog 3 minuten dan zijn we verlost van dit gezeik![]()
tromgeroffelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
1 minuut
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Kinga het volgende:
stream 4 is al weggevallen hier
En nu is het stil...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Kinga het volgende:
stream 4 is al weggevallen hier
Als het goed is, direct.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef Dogga het volgende:
12 uur.
ze zullen zo wel weg vallen die streams!
Wanneer gaat die maand abbo werken
Ik snap echt niet dat de redactie heilig gelooft in hoge kijkcijfers voor die bullshit bruiloft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:02 schreef shmoopy het volgende:
Duidelijk, Jaap moet trouwen, kijkcijfertjes.
hoe?????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef OudFruit het volgende:
Oh, na even refreshen werkt het gewoon weer...ik heb Tien gekraakt
Wat een drama, weer een trauma erbijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef Vandaag... het volgende:
Het laatse beeld was Brian. Voor altijd op mijn netvlies..
Je bent geweldig bezig vandaag Petraa!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeuhhh ik schrijf het ook letterlijk op zoals Brian het zegt, maar ik heb geen flauw idee wat hij zegt.
S4 doet het hier ook weer....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef OudFruit het volgende:
Oh, na even refreshen werkt het gewoon weer...ik heb Tien gekraakt
Ik heb ook nog, Brianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
Nog niet op zwart?
De redactie is ook murw van Brian's gelul?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef lillkiss het volgende:
ik heb stream 1 2 3 nog
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook nog, Brian
Nou, dat motiveert om betaalde streams te nemen
nou snap ik waarom brainless zo lang in beeld is vandaag ............ het is 4 meiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef lillkiss het volgende:
is het niet teovallig 1 april...
quote:
Ik ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb ze alle 4 nog..
Helaas bij mij ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef kijhart het volgende:
daar is de betaaldienst al op stream 4
Nee, hij zei dat Huub dat tegen hem had verteldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Clank het volgende:
De vraag van Jaap: Hoe wist je zo zeker dat Huub voor mij zou stemmen? Heeft Brian natuurlijk ontweken.
ja kan,mnaar dan kan je niet meer van geluid wisselenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij moet je de streams gewoon aan laten staan en niet meer refreshen, dan hou je ze.
Niet op dat venstretje klikken maar 'm een beetje wegzetten.
Ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef lillkiss het volgende:
als je niks met die popup doet blijven de streams gewoon
Geen idee, zit het me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Kinga het volgende:
okeeee.... rechten tot media gebruik pop up..... hoe krijg je het gratis nou dan?!
Ssssssjt, ze lezen meequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik begrijp dat sommigen hier het komende jaar de streams aan laten staan en hun pc niet meer uit gaan doen?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef lillkiss het volgende:
ik zit op de site van hidiho
ik heb ze al 3x weggedrukt en nu zie ik ze niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:10 schreef OudFruit het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Hier krijg je die pop-up ook, maar als je op annuleren klikt heb je stream 1,2 en 3 nog gewoon
Grappig dat iemand als Brian dat zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
Brian zegt dat Huub veel lult.
nog niets gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef pronkjewail het volgende:
Ik krijg een popup dat ik mediarechten kan ophalen bij tien. Heb op annuleren geklikt en streams doen het nog
Me too, gaat altijd goed.quote:
Meesterlijke scene uit Friends met die free porn op de tv!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik begrijp dat sommigen hier het komende jaar de streams aan laten staan en hun pc niet meer uit gaan doen?
Fijn dat de streams het nog doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
De heren van de fotocursus zijn er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |