Van mij mag alles per direct op zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te wachten op de streamlock.
Jaap is gewoon ontzettend sociaal op dit moment. Om door de bewoner met de verstandelijke beperking ook even bezig te houden en hem te laten denken er bij te horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:
Hmm, Jaap gelooft niet helemaal in brian's complottheorieen
Ehm... volgens mij heeft Huub z'n polulairiteit juist een ernistige knauw gehad door de beslissing Jaap erin te houden... en als hij dat gedaan heeft omdat hem dat door "achter" ingefluisterd is dan verwachten mensen iig van Huub dat hij zich daar niet door laat leiden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De redactie kan het zich ook niet permiteren de populairste bewoner eruit te zetten. Dat is hij nu al, maar na zo'n actie nog meer. Daardoor zijn die regels ook zo vaag geworden.
Ik gun het mensen niet snel , maar een goed pak rammel is wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggen![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef lillkiss het volgende:
t gaat beginnen.........
Leuk idee maar Natasia mag er nog niet uit, en kennelijk beslist "achter" dus altijd wie de hut gaat verlaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
Jaap een beetje kennende, wacht hij met acties tot vlak voor de volgende ontslagronde.
Het zou een sterke zet zijn als Jaap dan Natasia zou "taggen".
Natasia verwacht namelijk, dat haar "dushi" voor haar dan op de barricades gaat en aangezien Brian alles via anderen speelt, krijgt Natas daar een harde kluif aan.
Hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Siegologisch...
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Wat is BRIAN EEN MISSELIJK, ACHTERBAKSE, SMERIGE, VIEZE, GORE, STINKENDE UITVRETER.
sorry moest het ff kwijt
Alsof Brian ooit volledig op Huub vertrouwd zou hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
B: Er is voor mij heel veel bewerkstelligd door deze ontslagronde. Ik heb ja gezegd op jou eruit te stemmen, ik wist wat er ging gebeuren.
He-le-maal waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uit
Ik beschouw mezelf als best intelligent. Op taalkundig vlak zeker. Maar hier is ook voor mij geen enkel touw, nog geen stukje ragfijn garen, aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
B: ik kan daar wel meeleven en voor de rest wat ik heel belangrijk vind je vraag of ik je bestman wou zijn, ik vind het geen sygologische omkoperij. Er zijn zoveel kleine stapje geweest, waarbij ik in principe tegen jou had kunnen zeggen luister.
Ik verbaas me er niet over dat er dit soort mensen zijn, maar wel dat er mensen zijn die zich op zo'n domme en slechte manier van alles laten aanleunen door dat ratjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dat maal 1000000000. Ik wist echt niet dat zulke mensen bestonden, echt niet! Ze moeten echt zorgen dat er constant iemand bij Brian blijft zodat hij niet meer 1 op 1 gesprekken kan voeren, dat heb ik al eens eerder gepost. Dan heb je hem binnen een week er uit
Neeuhhh ik schrijf het ook letterlijk op zoals Brian het zegt, maar ik heb geen flauw idee wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als best intelligent. Op taalkundig vlak zeker. Maar hier is ook voor mij geen enkel touw, nog geen stukje ragfijn garen, aan vast te knopen.
....met zn mega nenahuub complexje!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Adothehague het volgende:
KONJO BONSWA Brainles
Idd want uiteindelijk moet Natasia de kooi winnen. De andere zetten door hun gedrag zichzelf wel buitenspel maar Huub blijkbaar niet. Dus is het de redaktie er alles aan gelegen om Huub in te perken om zo de weg voor Natasia vrij te maken. Zij moet straks het redelijk alternatief zijn voor het schorem wat er verder nog in de kooi zit. We worden namelijk heel langzaam voorbereid. Zo af en toe mag Natasia nu laten zien dat ze een lieve zorgzame vrouw kan zijn met veel zgn wijheid die ook ergens een zwak voor Huub heeft. Dit alles voor het grote doel. John die straks kan laten zien dat een vrouw die bijna aan de onderkant van de samenleving leefde toch mooi nu het leven kan leiden van een miljonair. Dat verkoopt goed in het buitenland. Beter dan de pestkop die de rest tot gekte heeft gedreven en daarmee de kooi kon winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... volgens mij heeft Huub z'n polulairiteit juist een ernistige knauw gehad door de beslissing Jaap erin te houden... en als hij dat gedaan heeft omdat hem dat door "achter" ingefluisterd is dan verwachten mensen iig van Huub dat hij zich daar niet door laat leiden.
Huub is in de ogen van een hoop streamers een ondeugend jongentje, en die laten zich niet vertellen wat wel en niet mag.
Daarbij zien een hoop mensen die "romance" tussen Lieke en Huub helemaal niet zitten, dus volgens mij is "achter" gewoon bezig de ongekende populairiteit van Huub ernstig in te dammen.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Neeuhhh ik schrijf het ook letterlijk op zoals Brian het zegt, maar ik heb geen flauw idee wat hij zegt.
Hij is wel dom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian is zo dom, Eric en Lieke waren op de hoogte sukkel. Het was gespeeld.
Laat Brian in zijn waan, beterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian is zo dom, Eric en Lieke waren op de hoogte sukkel. Het was gespeeld.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef lillkiss het volgende:
brian neemt het spel echt gewoon TE serieus... al zet je hem in een gesloten inrichting denkt hij ook dat hij het kan winnen...
brian neemt het spel echt gewoon TE serieus... al zet je hem in een gesloten inrichting denkt hij ook dat hij het kan winnen...
pciezzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
brian wil zo graag moeilijke woorden gebruiken om slim over te komen
jammer dat hij de betekenis van die woorden niet weet
ja... maar of dat positief is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog 3 minuten dan zijn we verlost van dit gezeik![]()
tromgeroffelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
1 minuut
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Kinga het volgende:
stream 4 is al weggevallen hier
En nu is het stil...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Kinga het volgende:
stream 4 is al weggevallen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |