Dat is al een tijdje duidelijk dat dat zo gaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Leandra het volgende:
Dan moeten ze toch op voorhand hun stem "achter" hebben doorgegeven anders had Huub rustig Jaap eruit kunnen stemmen, hij stemde immers na Brian.
Wat een sukkel die Jaap... ga nog een keer excuses voor Brian verzinnen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb net het bijna meest belangrijke stukje informatie al gegeven.
J: Omdat jij wist dat Huub mij erin ging houden heb jij me eruit gestemd
b: Gisteren en het signaal van Huub dat hij wist dat hij fout had, dat het effect heeft gehad naar de hele groep omdat iedereen over de zeik is dat hij jou erin heeft gehouden, dat is moeilijk te behappen.
J; Jaaaaa, ik kreeg ook brieven met tips blablabla, maar die mensen zitten niet hier.
Ik neem aan dat daar een fikse sanctie op is gezet in de spelregels, wellicht zelfs een exitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje duidelijk dat dat zo gaat.
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo braaf mee akkoord gaan. Als ze opeens hun stem wijzigen kan dat toch niet weggeknipt worden uit de streams en de tv momenten, dus dan zet je gewoon de redactie voor het blok. Jammer dat ze allemaal zo braaf zijn.
Ja beetje Ed (uit Big Brother) stijl.. weggestemd worden, maar gewoon lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze daar zo braaf mee akkoord gaan. Als ze opeens hun stem wijzigen kan dat toch niet weggeknipt worden uit de streams en de tv momenten, dus dan zet je gewoon de redactie voor het blok. Jammer dat ze allemaal zo braaf zijn.
Is er iemand die dat gebazel van Brian wel begrijpt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef rooie3 het volgende:
Japio snapt niks van het gelul van Brian.
hoop dat Japio slim blijft en Huub blijft steunen.
Idd het geeft weer aan hoe zulke brave marionetten het zijn... maar goed, dat we niet meer naar een echte RLS zaten te kijken was al langer duidelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En de redactie durft dat uit te spelen tov de kijkers? Ik denk dat sancties via de rechter gaan lopen en dat JdM doodsbenauwd is dat zijn mooie contractjes in een openbare rechtszaal besproken worden zolang dat programma loopt. Maar goed, de deelnemers durven het dus niet, daar zullen ze wel op geselecteerd zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar een fikse sanctie op is gezet in de spelregels, wellicht zelfs een exit
Brian spreekt redelijk Engels en denkt volgens mij ook in het Engels... het lijkt er alleen op dat al z'n vertalingen via Babelfish gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is er iemand die dat gebazel van Brian wel begrijpt?
Jeez man, waar haalt hij het allemaal vandaan! Waar heeft ie dat geleerd?
Uit de streams kan het idd niet weggeknipt worden, maar uit de televisieuitzendingen kan alles wat de redactie niet bevalt geknipt worden. Zoals bijvoorbeeld het verblijf in een hotel van Brian en Natasia dat gisteren heel listig onder het vloerkleed werd geveegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:29 schreef Schanulleke het volgende:
Ja lekker geloofwaardig weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt Jaap niet boos op Brian??
Omdat ze allebei al wisten dat Huub hem erin zou houden van achter!
nietwaar redactie?
Een passend slot inderdaad, in dit tempo heeft ie om 12 uur nog steeds niets gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
De stoppen gaan eruit met het gezever van Brainless
Doe je dat toch als die eruit is of als die is opgehaald door een paar mannen in witte jassenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef lillkiss het volgende:
die brian ohwwwwwwwwwwwwwww echt ik irriteer me zo aan de gast,,, alleen om hem flink de waarheid te zeggen wil ik in DGK gaan
10 minuten geleden zei hij dat hij klaar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Varen het volgende:
Brian wil Jaap zoveel zeggen
Zeker Huub kan zich niet permitteren de afspraken te breken, die overtreedt immers de regels (regels, welke regels?) vaak genoeg om hem dan op een andere manier het spel uit te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En de redactie durft dat uit te spelen tov de kijkers? Ik denk dat sancties via de rechter gaan lopen en dat JdM doodsbenauwd is dat zijn mooie contractjes in een openbare rechtszaal besproken worden zolang dat programma loopt. Maar goed, de deelnemers durven het dus niet, daar zullen ze wel op geselecteerd zijn.
"Maar wat doet Brian?"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian: "Alleen Brian zou je erin hebben gehouden"..
Ja, daar lijkt het idd op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Brian is nu hard bezig aan Jaap te doen geloven dat dit een briljante actie van hemzelf was
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Brian is nu hard bezig aan Jaap te doen geloven dat dit een briljante actie van hemzelf was
Jammer dat Amanda Brian vanochtend heeft verteld dat huub haar gistermiddag al gezegd had dat hij Jaap erin zou houden, want daar maakt Brian nu gebruik van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Prosac het volgende:
Een tv-moment als de ingeroosterde stemming waar alle bewoners hun stem uit moeten brengen laat zich veel minder gemakkelijk wegknippen dan een willekeurige nachtrel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit de streams kan het idd niet weggeknipt worden, maar uit de televisieuitzendingen kan alles wat de redactie niet bevalt geknipt worden. Zoals bijvoorbeeld het verblijf in een hotel van Brian en Natasia dat gisteren heel listig onder het vloerkleed werd geveegd.
Ik kan me zelfs niet voorstellen dat het hem al niet regelmatig overkwam....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggen![]()
Klappen gaat wel ver, maar commentaar zeker welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zou Brian ook klappen krijgen als ie de buitenwereld ingaat? Kan het me namelijk niet voorstellen dat het neit gebeurd. Ik heb niet snel haat jegens iemand, dus dat wil wel wat zeggen![]()
"Brian stemt die gast die hij 2 weken eerder om menselijke redenen erin heeft gehouden er ineens uit, maar dat was slim"quote:
Nee hoor. Streamlockje erop, bewoners boos toespreken, dreigen met sancties of vertrek en in de herkansing. Manipulatie is zo makkelijk als je de knoppen bedientquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Schanulleke het volgende:
Een tv-moment als de ingeroosterde stemming waar alle bewoners hun stem uit moeten brengen laat zich veel minder gemakkelijk wegknippen dan een willekeurige nachtrel.
Ik vind Jaap verdacht stilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Prosac het volgende:
Ik word echt ontzettend moe van Brainless
Hij is iig heel erg in z'n nopjes met zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef FSR het volgende:
Zou bwian een stijve krijgen van z'n euforie
De redactie kan het zich ook niet permiteren de populairste bewoner eruit te zetten. Dat is hij nu al, maar na zo'n actie nog meer. Daardoor zijn die regels ook zo vaag geworden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker Huub kan zich niet permitteren de afspraken te breken, die overtreedt immers de regels (regels, welke regels?) vaak genoeg om hem dan op een andere manier het spel uit te kunnen zetten.
Brian heeft veel haat in zich. Allemaal kleine duiveltjes in het kindje van Godquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
waarom is brian steeds zo boos en zei hij gotverdomme wat een klootzak.
Ik zit nu echt te wachten op de streamlock.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef shmoopy het volgende:
Met deze streams is het overigens wel een stuk makkelijker afkicken, hoor.
Eric stond net af te luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef FSR het volgende:
Wat zit bwian nou steeds te kijken en dan te Godveren en klootzakken ??
In ieder geval eric loopt vlak voor de deur te paraderen en hij vermoed afluister praktijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
Omdat er mensen broodjes aan het smeren zijn in de keuken. Maar Brian denkt dat iedereen die voor het raam langs loopt probeert af te luisterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Adothehague het volgende:
Hij wordt weer helemaal LOCO SWAquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat er mensen broodjes aan het smeren zijn in de keuken. Maar Brian denkt dat iedereen die voor het raam langs loopt probeert af te luisteren
Niet zo veel mensen kijken nu hé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef solara4 het volgende:
toch vind ik het vreemd dat de streams het nu wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |