Basketballsupporters die op de vuist gaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:26 schreef Barca het volgende:
Over de Nederlandse play-offs. Een verschrikkelijke vechtpartij op de parkeerplaats na de wedstrijd.
Zeker nooit geen beelden van Den Bosch gezien uit de EBBC en Nashua periode? Daar was het elke thuiswedstrijd raak, vooral in de oude Vinkenkamp. Rellen op de tribunes, stoelen die op het veld werden gesmeten, knokpartijen buiten op de parkeerplaats, levende kippen die op het veld werden losgelaten tijdens Europacupwedstrijden, en soms, bij tegenvallende prestaties, werd de eigen coach (Ton Boot) mishandeld voor het oog van de camera.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Basketballsupporters die op de vuist gaan?
't Moet niet gekker worden.
Elson? Die was gewoon slecht en kon Stoudemire totaal niet verdedigen. Dikke doei Elsonquote:Op zondag 13 mei 2007 13:47 schreef Zwansen het volgende:
Wat was er met Elson? Blessure?
Toch een keyplayer die ze er gaan missen.
Als geen ander, inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:01 schreef vivelafete het volgende:
Mooie samenvatting. Ik ben niet meer zo'n fan van Mart Smeets, maar dit kan hij als geen ander verslaan.
Canal+ doet dat toch? Of zijn ze daar mee opgehouden? Ik heb het al een tijdje niet meer, maar bij Canal+ hebben ze het jarenlang met 2 man gedaan. Alleen als een van de twee Kees Akerboom heet lijkt het soms nog of er maar eentje zit, want bij Kees moet je soms de woorden uit zijn bek trekken.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef vivelafete het volgende:
Nou oke, je hebt wel een beetje gelijk. Zijn engels is slecht, en dat hij niet weet dat de Warriors uit Oakland komen is ook slecht. Maar toch vind ik het vermakelijk hoe hij dit doet. Hij gooit er een enthousiasme tegenaan, dat mij wel bevalt. Waar ik hem bij het wielrennen vaak vind zeuren, vind ik hem bij NBA wel leuk. Lekker flitsend (een beetje Amerikaans) en niet zo puur zakelijk op de feitjes, zoals veel andere saaie Nederlandse verslaggevers wel doen.
Ik vind trouwens dat ze het in Nederland wel eens mogen proberen met 2 verslaggevers, bij bijv. voetbal. Werkt in Amerika altijd heel goed. Maarja, het zal wel weer te veel geld kosten ofzo.
Wel typisch dat Duncan dan geen MVP is eigenlijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Het begint er toch steeds meer op te lijken dat de Spurs weer gaan winnen, omdat Duncan gewoon te goed speelt![]()
Supporting cast van de Spurs is natuurlijk wel veel beter en ervarener, zeker als het op play-offs aankomt. Het is natuurlijk logisch dat Duncan geen MVP is, zijn regular season stats waren niet echt bijzonder.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wel typisch dat Duncan dan geen MVP is eigenlijk...
Spurs zijn zonder Duncan net als de Cavs zonder Lebron of de Lakers zonder Kobe... echt lottery material.
De spelers zijn gedeeltelijk "zo goed" omdat ze met Duncan spelen. Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen zien hoe Parker het bij de Warriors zou doen. Of plaats Bruce Bowen eens bij de Orlando Magic?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Supporting cast van de Spurs is natuurlijk wel veel beter en ervarener, zeker als het op play-offs aankomt. Het is natuurlijk logisch dat Duncan geen MVP is, zijn regular season stats waren niet echt bijzonder.
Lijkt wel een opmerking over Dennis Rodmanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:37 schreef popolon het volgende:
Webber strooit weer met lekkere passes.
Laatste wedstrijd 0 punten en toch een degelijke wedstrijd, het kan.
Duncan is natuurlijk niet zomaar een van de vele toppers. Ik zie Duncan als misschien wel de beste PF ooit in de NBA.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef BitetheBullet het volgende:
Dat geldt natuurlijk voor heel veel toppers, zeker als ze de bal niet elke possession nodig hebben. Duncan hoeft met 2 MVP-titels niet te klagen, denk ik.
Karl Malone was toch wel erg lucky om met Stockton samen te spelen hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 21:50 schreef popolon het volgende:
Moses Malone, Karl Malone, KG.
Die vind ik beter (als in meer talent) dan Duncan.
En Rodman dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef popolon het volgende:
De meest leipe zijn dan toch wel Barkley en Rasheed.Al hoort Barkley ook in de top 5 thuis en Moses ook wel center speelde.
Verhip ja. Een mooie top drie met Sheed, Sir Charles en The Worm.quote:
Ik ben grote fan van Rodman en was erg verbaasd dat je hem was vergetenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:58 schreef popolon het volgende:
Tja das dus een persoonlijke mening.
KG is gewoon veel te trouw aan de Wolves anders had ie allang een titel kunnen hebben. Minnesota is al jaren een dramatisch team, daar kan hij weinig aan doen.
Inpakken en wegwezen KG.
[..]
Verhip ja. Een mooie top drie met Sheed, Sir Charles en The Worm.
Bron barca? Ben benieuwd wat er gebeurd is.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:26 schreef Barca het volgende:
Over de Nederlandse play-offs. Een verschrikkelijke vechtpartij op de parkeerplaats na de wedstrijd.
Inderdaad... shooting is momenteel een beetje mwoa mwoa... beetje meer focus graagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef popolon het volgende:
En met dat ik dat zeg wordt Heinrich wakker.
Slordige 1e helft van Detroit, veel te weinig rebounds, geen druk. Dat kan veel beter.
Paar keer bij de Pistons geweest maar ik ben geen liefhebber van volgepakte stadions. En The Palace is al drie jaar lang elke wedstrijd uitverkocht. Dus als het niet hoeft dan niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Hathor het volgende:
Ga jij nooit bij een wedstrijd kijken Popolon?
Paar keer verliezen is helemaal niet erg. Laat je zwakke punten weer zien en zet je focus weer even recht.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:20 schreef popolon het volgende:
Nou dit wordt een mooie blowout. Misschien wel goed ook anders word je een beetje te zelfverzekerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |