Ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Ricard0j het volgende:
Ik kan begrijpen dat Stoudamire dat zegt, maar hoort dit ook niet beetje bij de playoffs?
a breathtakingly vicious one-handed dunk right in Andrei Kirilenko's mug. Video highlights daar te vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:05 schreef lubje25 het volgende:
Op teletekst staat iets over een fantastische dunk van baron davis,heeft iemand daar al een filmpje van kunnen vinden?
Vindt ook wel dat je hard mag spelen, maar dit zag er wel een beetje uit als heel smerig. Laten we maar zeggen dat ie geen intentie had om de bal te spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Ricard0j het volgende:
Ik kan begrijpen dat Stoudamire dat zegt, maar hoort dit ook niet beetje bij de playoffs?
Daar hebben de Pistons eind jaren 80/begin jaren 90 twee titels mee behaald, door niet de bal te spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vindt ook wel dat je hard mag spelen, maar dit zag er wel een beetje uit als heel smerig. Laten we maar zeggen dat ie geen intentie had om de bal te spelen.
Maar Dennis Rodman en lambeer waren uniekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar hebben de Pistons eind jaren 80/begin jaren 90 twee titels mee behaald, door niet de bal te spelen.![]()
Bad Boys Basketball.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar hebben de Pistons eind jaren 80/begin jaren 90 twee titels mee behaald, door niet de bal te spelen.![]()
Nederlands basketbal is gewoon geen flikker aan...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:54 schreef Hathor het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat er in dit hele forum geen enkel topic is over de Nederlandse basketballcompetitie die inmiddels ook in de beslissende fase is aanbeland, en waarin Den Bosch al een comfortabele 2-0 voorsprong heeft tegen Nijmegen.
![]()
![]()
![]()
Het was een machine die hard speelde. Jordan omschreef Dumars als de beste verdediger waar hij ooit tegen speelde. Thomas en Dumars worden nog steeds gezien als een van de beste backcourts ooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:51 schreef Hathor het volgende:
Ik heb de biografie van Dennis Rodman hier, en die shrijft dat Pippen altijd wel een griepje kreeg als de wedstrijd tegen de Pistons voor de deur stond, en dat allemaal omdat Dennis hem een keertje met bal en al de tribunes in geramd heeft.![]()
En dan heb ik ook Magic's biografie nog, en ondanks dat ie dik was met Isiah Thomas, was hij ook als de dood voor een ontmoeting met Detroit. Laimbeer omschrijft ie ongeveer als "Bill-vind je het erg als ik je ribben breek-Laimbeer".![]()
Maar de ergste van alle badboys was waarschijnlijk Rick Mahorn, iedereen heeft het altijd alleen maar over Rodman en Laimbeer, maar zonder Mahorn zou dat team nooit zo gefunctioneerd hebben als het deed, en dat kwam ook pijnlijk aan het licht toen ie stopte, vanaf dat moment konden ze de Bulls niet meer aan.
Ik root voor de Warriors, het is niet mijn favoriete ploeg, maar sinds het Mullin-Hardaway tijdperk heb ik altijd een zwak voor de ploeg gehad. Verdedigend is het vaak niet om aan te zien, maar als het eenmaal loopt is het echt kunst en vliegwerk met die jongens. Dat seizoen met Mullin, Hardaway, Webber en Sprewell was echt genieten geblazen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef Warrior28 het volgende:
Grant Hill hebben ze plezier van gehad...en op het juiste moment getrade!
Zeg Popolon...jij root ook wel voor de Warriors neem ik aan; Jason Richardson alma mater is tenslotte Michigan State...
Ik ben trouwens nog aan het bijkomen van afgelopen nacht....wat een heerlijke pot om te zien!
State is niet echt mijn favo college, Wolverines baby !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef Warrior28 het volgende:
Grant Hill hebben ze plezier van gehad...en op het juiste moment getrade!
Zeg Popolon...jij root ook wel voor de Warriors neem ik aan; Jason Richardson alma mater is tenslotte Michigan State...
Ik ben trouwens nog aan het bijkomen van afgelopen nacht....wat een heerlijke pot om te zien!
Kijk, heb je in ieder geval nog iets. Wij hier moet het met de motherfucking Gouden Kooi doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef popolon het volgende:
Zit net op de Sport1 website te kijken maar ze zenden (vanavond) gewoon geen NBA uit.![]()
Schandalig.
NASN zendt tenminste nog MLB en NHL uit.
Als ik nog in Nederland zou wonen zou ik zeker NASN hebben. Ik heb begrepen dat het vrij betaalbaar is.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk, heb je in ieder geval nog iets. Wij hier moet het met de motherfucking Gouden Kooi doen.Of je moet natuurlijk net als mij Spiderman3 op DVD hebben.
![]()
Ja klopt NASN is voornamelijk NFL, MLB en NHL.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef Zwansen het volgende:
NASN is idd leuk. Maar NBA zenden ze niet volgens mij.
Wel de final 4 laatst. Tering wat een mensen zitten daar dan zeg.
Nachbar zeker??, die is vandaag 1-8 on FG.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:16 schreef Zwansen het volgende:
24.6 punten gemiddeld, .409 scoring-%. Waarom laten ze anderen niet vaker schieten? Dit zijn toch geen gemiddeldes meer...
Texas.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:32 schreef Zwansen het volgende:
Nash scoreless in first half.
Duncan 8 uit 12 en 18 punten met 10 rebounds in de 1e helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |