Erg algemeenquote:
Wat voor een josti's heb je daarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
Lol, nu net weer een cursist, die naar de tandarts moest. Met verdoving praten
Geef even wat te drinken danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
Lol, nu net weer een cursist, die naar de tandarts moest. Met verdoving praten
nogal ja. bijna weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een josti's heb je daar
Klinkt als nivo van een brugklasser die zich ziek moet melden op school![]()
Tss, jostis moeten ook zelfstandig kunnen levenquote:
Helaas...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zonnige dag
Ik hoop voor de meeste mensen dat ze lekker in de zon kunnen zitten
Ik kom net pas binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk![]()
En mijn laptop doet het goed in de zon![]()
Die dagen moet je ook hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kom net pas binnen
Maar er is nog geen werk..
Vind ik niet zo heel erg
Gelukkig is het al weer bijna 5 uur
Ach ik ga toch ook niet voor de lol in de zon zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die dagen moet je ook hebben
Maar voordat je thuis bent is de zon al een stuk minder lekker![]()
Ik nog 5,5 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Nog 4,5 uur.
Laat me raden:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga liever duiken met dit weer. En ik heb me toch weer een mooi hebbedingetje gezien voor mijn uitrusting
Ja, lekker geslapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
Flash hoe is het met je?
Beetje kunnen slapen?
#1 klopt. #2: zo werkt het niet bij onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat me raden:
Het kost Heel Veel Geld en je vrouw vindt het maar onzin
Bofkont.quote:
Hai.quote:
Hij denderde gelijk over je heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bofkont.
De buren hielden nog tot 1 uur huis gisterenavond. En om half 2 denderde JD het huis binnen
Geil!quote:
Dat dan weer niet.quote:
Dat zeker. Alleen al de duikuitrusting laten checken kost al 100 euro. Dat hoeft dan ook maar 1x per jaar. Het gaat uiteindelijk om wat O-ringetjes die vervangen wordenquote:
Toch niet geilquote:
Nee.quote:
Je had je krulspelden al inquote:
Dat nou ook weer nietquote:
Er moet toch een reden zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.maar welke man doet dat nog tegenwoordig?
Wie weet wat ze hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
![]()
Moet strakjes even langs het uitzendbureau, wat form, invullen.![]()
Eens kijken wat er nog zoal voor werk is daar.![]()
Zelfs ik wil om half 2 een poging doen tot slapen, na de nachtelijke burenruzies.quote:
Goede vraag. Ik heb geen antwoord. Patrick Dempsey misschien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ja.maar welke man doet dat nog tegenwoordig?
Je hebt niets over voor hem!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs ik wil om half 2 een poging doen tot slapen, na de nachtelijke burenruzies.
Gisteren even niet.quote:
ZO heet ik heul nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb geen antwoord. Patrick Dempsey misschien?
uhm niet verkeerd, maar dan liever een Hugh Jackman.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb geen antwoord. Patrick Dempsey misschien?
Wolverinequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm niet verkeerd, maar dan liever een Hugh Jackman.
quote:
Ik ben een verlegen pinguin in het openbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou kom op, je begon zelf, dus nu niet dichtklappen.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een verlegen pinguin in het openbaar
Kom maar hierheen dan, volop zonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, veel was ik vandaag toch niet vanplan, de zon schijnt haast niet eens.![]()
Vraag maar aan mijn vrouw. DIe huppelt op dit forum ook rondquote:
Dan wil ze dat vast wel hier komen vertellen evenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag maar aan mijn vrouw. DIe huppelt op dit forum ook rond
Ik heb nog geen teken van leven gezien vandaagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wil ze dat vast wel hier komen vertellen even
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen teken van leven gezien vandaag
Hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef es70 het volgende:
Weekend. Romek heeft me 'geholpen' met mijn werk, dus ik ben ietsje later dan gewoonlijk
.
Hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Dat was goede hulp dan als je nu later bent
Dat had je dus van te voren uitgelegd dat dat NIET mochtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Het houdt een beetje op idd. Maar hij heeft niet een keer gepiept of gevraagd of we al bijna klaar waren
.
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef es70 het volgende:
Romek heeft me 'geholpen' met mijn werk, dus ik ben ietsje later dan gewoonlijk.
Niet eens, alleen dat we veel moesten lopen en lang onderweg zouden zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had je dus van te voren uitgelegd dat dat NIET mocht
Hoiquote:
Hierquote:
Dat is helemaal geen slecht ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Game_Error het volgende:
Biertje?
Hier ook niet, maar het idee is goedquote:
cyaquote:
Dan pas?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ah, De Wolverine film komt pas in 2008
jaquote:
jij afgewezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
bah, wat een balen als je zomaar afgewezen wordt.
Ze geven je niet eens een kans.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe ver kan een Ford Explorer uit 2006 rijden op 1 liter benzine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Zweedse gehaktböllen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben bij Ikea gegeten.
Welke kant moet ik op zwaaien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
*heul dicht bijKuukske
is
Ja bier zuipen bij een maatje in Bd
Zalmmootjequote:
dat ga ik nu doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef Pheno het volgende:
Nu dat bier nog even pakken
Ik zwaaiquote:
Noordoost dus.quote:
Heuvelquote:
Aan de zuidwestkant (van Breda)... als je doorrijdt staduitwaarts ga je richting Rijsbergen, Zundert en uiteindelijk Antwerpen.quote:
ja dat heb ik een keer gefietst van school uit godverdommequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan de zuidwestkant (van Breda)... als je doorrijdt staduitwaarts ga je richting Rijsbergen, Zundert en uiteindelijk Antwerpen.
Naar hier is niet ver hoor! Net voorbij het park waar vroeger het NAC stadion stond.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat heb ik een keer gefietst van school uit godverdommeNee bedankt
Dat staat langs het spoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Naar hier is niet ver hoor! Net voorbij het park waar vroeger het NAC stadion stond.
Vroe-ger. Le-zen.quote:
Ja precies. Irenestraat. Dat was dus een paar honderd meter bij mijn school vandaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Naar hier is niet ver hoor! Net voorbij het park waar vroeger het NAC stadion stond.
Streep-jes zijn tof.quote:
Ik refereer aan mijn Fotoboek en de foto met mijn sokken.quote:
fo-to's!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik refereer aan mijn Fotoboek en de foto met mijn sokken.
ik kan de fo-to niet vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar ik op de bank lig niet?quote:
dan zie je in-der-daad er-gens vaag wat streep-jes jaquote:
In-der-daad. En zo heb ik die sokken in alle zwart-met-kleur-com-bi-naties.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef qu63 het volgende:
dan zie je in-der-daad er-gens vaag wat streep-jes ja
als t maar wel gezellig wasquote:
ook zwart met pim-pel-paars met gou-den bol-let-jes?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In-der-daad. En zo heb ik die sokken in alle zwart-met-kleur-com-bi-naties.
En als er maar bier was! Of alcohol. Dat voldoet ook wel.quote:
Wel met paars, maar zon-der bol-le-tjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef qu63 het volgende:
ook zwart met pim-pel-paars met gou-den bol-let-jes?
al die streep-jes in-tik-ken in com-bi-na-tie met al-co-hol is niet zo heel mak-ke-lijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel met paars, maar zon-der bol-le-tjes.
wel wat biertjes en colaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En als er maar bier was! Of alcohol. Dat voldoet ook wel.
Wat jij ze-gt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef qu63 het volgende:
al die streep-jes in-tik-ken in com-bi-na-tie met al-co-hol is niet zo heel mak-ke-lijk
Bierquote:
Ik heb geen foboquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden hier nog alleen blikjes Bav. Eigenlijk voor de vader van mijn vrouw, als ie eens op bezoek komt. Dan moet ie maar even niet komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Hertog Jan. Present.
Jij hebt die Pinguin site in je sig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen fobo
That's true. gaat weer meezingenquote:
Ik ga morgen eerst spinning. Dan AH, dan voetenbad maat XL, en dan zien we wel. Oh ja, cadeaus kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Wij zitten nog met die 2 kratten van de AH aanbieding.
Ik denk dat de file wel even opzij schuift. En anders zijn er "middelen"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Naast stoer ook heel handig.
Dat dan weer welquote:
Precies. En je kunt er altijd nog zo'n zwaailicht op installeren. Gewoon, voor het geval de middelen niet werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat de file wel even opzij schuift. En anders zijn er "middelen"
Dat of rambo inhurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies. En je kunt er altijd nog zo'n zwaailicht op installeren. Gewoon, voor het geval de middelen niet werken.
Met spraakgebrekquote:
Nee, die gaan kwijlenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Och, die zeuren tenminste niet in bed.
Er is geen garantie dat ze dat niet doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
Zolang ze niet op mij kwijlen vind ik het best.
Dadelijk kom ik je nog in het wild tegen.quote:
Nouja. Tissues naast het bed dan maar.quote:
Kom niet in de buurt van het spoor en je bent redelijk safequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik je nog in het wild tegen.
Heheh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
Kom niet in de buurt van het spoor en je bent redelijk safe
De Horrorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik je nog in het wild tegen.
Das auchquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet de managequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in Bredaquote:
COOLquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef Pheno het volgende:
GVD, scherm laten repareren is ie weer kapot. Zal de baas leuk vinden
eerst een lijn dode pixels, nu een golfbeweging door het scherm.quote:
TFT'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerst een lijn dode pixels, nu een golfbeweging door het scherm.
Tja, kuttechniekquote:
Nogal ja, dat is ook de reden waarom ik eigelijk geen TFT wil hebben, ondanks dat die minder ruimte in neemt.quote:
Dit is een laptop, crt lijkt me redelijk onpraktischquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nogal ja, dat is ook de reden waarom ik eigelijk geen TFT wil hebben, ondanks dat die minder ruimte in neemt.
Ooh laptopsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is een laptop, crt lijkt me redelijk onpraktisch
Dellquote:
Dellquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dell
Maar zoals gezegd, van de baas, dus ik zit e rniet mee. Ik bel wel weer met de technische dienst
Nogalquote:
quote:
last ven een kater ofzo?quote:
Bankje naar de kringloop brengen sucksquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Je mag hier wel komen schoonmaken es.
Nog steeds vrees ikquote:
quote:
Heheh.quote:
Even jezelf een weg vechten door de drukte?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Nah, ik loop zo nog even het centrum in. En nog even foto's laten ontwikkelen bij de MediaMarkt.
Dat zal je toch wel vinden, je nieuwe projectquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijk een nadeel van de dwangmatige obsessiviteit, als het klaar is val je in een gat.
Nieuw project verzinnen.
Ja, goed voor de armspieren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
Even jezelf een weg vechten door de drukte?
Daar heb je een sportschool voor hoorquote:
Vast welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal je toch wel vinden, je nieuwe project
Ook!quote:
Fijn he, kinderenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:26 schreef es70 het volgende:
Kind: Oh mam, je moet papa even terugbellen, maar hij heeft misschien zijn mobiel niet mee...
Es: Wanneer heeft 'ie gebeld dan?
Kind: Ehm... Toen jij boodschappen aan het doen was.
Es: Dat is uren geleden...
Kind: Ja, ik was het een beetje vergeten eigenlijk.
Kinderen.
Bellen... Vanaf het bureau beginnen kuikentjes te zingen. Daar ligt dus de mobiel die overduidelijk vergeten is
.
Vaste lijn, collega... Pat is druk met een besluiteloze klant die er al voor de vierde keer is (steeds met iemand anders die een oordeel moet vellen). Hij mag mij weer bellen
. Ben benieuwd of ik 'm nog ga spreken voordat hij weer thuis is
.
Das ook weer een uurtjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel, en mijn boek is ook nog niet uit
.
Nou, daar ben ik al een beetje aan gewendquote:
Nee, gaat niet zo hard met dit boek eigenlijk...quote:
Hoiquote:
Dat moet ie nog schrijven ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik al een beetje aan gewend. Heb wel gezegd dat 'ie in het vervolg even een briefje moet neerleggen voor me
.
Maar ik ben dus mijn mobiel weer eens vergeten toen ik de deur uitstapte.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, gaat niet zo hard met dit boek eigenlijk...
Nee, dank uquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wie wil er een 14jarige gratis thuis bezorgt hebben.
Hij kan schrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet ie nog schrijven ook
En let daar eens op dan
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]es toch, dat is niets voor jou,
of is het geen stripboek deze keer![]()
alleen als mama hem/haar komt brengenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wie wil er een 14jarige gratis thuis bezorgt hebben.
Hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen als mama hem/haar komt brengen
Hoi!
Ik herken het gevoel wel, en ze zijn bij mij nog niet eens pubersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer, had hem graag de auto in ge..... .
Tis gelukkig niet elke dag zo'n feest, hij heeft nu straf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel wel, en ze zijn bij mij nog niet eens pubers.
De rest van het huis ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis gelukkig niet elke dag zo'n feest, hij heeft nu straf.
Moet zijn kamer opruimen en helemaal afsoppen.![]()
Wist even niets beters.
Ah, hij is selectief met schrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij kan schrijven. Hij plakt namelijk wel briefjes van dingen die papa voor 'm moet regelen op de monitor
. Post-it natuurlijk
.
En met onthouden en nadenkenquote:
Denk niet dat ik zo blij ben met zijn poetsmanieren hoor.quote:
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zo blij ben met zijn poetsmanieren hoor.![]()
zijn kamer ben ik al tevreden mee.koelt hem ook lekker af.
Dan ga ik meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Prima, maar mama gaat wel snel weer naar huis zonder hem.
hij vermoedt dat die alles wel heel laat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en laat je je 'nieuwe' puber alleen achter?
pa is ook nog thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en laat je je 'nieuwe' puber alleen achter?
Wat een vertrouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hij vermoedt dat die alles wel heel laat.
ze proberen om binnen 30 dagen zoveel mogelijk internetters in kaart te brengen. als iedereen 3 personen aanmeldt zou het moeten kunnen lukken zeggen ze..quote:
Kan hij met pubers overweg?quote:
Have fun.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen
anyway, ik ben ff een broek kopen, en kattenvoer, en nog wat meer
Waar ik woon staat nog niemand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze proberen om binnen 30 dagen zoveel mogelijk internetters in kaart te brengen. als iedereen 3 personen aanmeldt zou het moeten kunnen lukken zeggen ze..
bij mij ook nietquote:
Ik ben de eerste uit de Meent hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan gaat hij een leuke tijd tegenmoed.![]()
[..]
Niet jokken.
Ga ramenlappen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |