quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Okee^O^
Gaan we instead lekker girl-fights kijken*O*
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt omdat een mod (frutsel) er iets aan heeft gedaan.
Dat van die meet moet trouwens op de wiki er uit gehaald worden....
Ah! Nu snap ik het! nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^8-)
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet de koffiemeet eruit? Dat hele stuk?
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië:)
Dies al van vorig jaar volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweest![]()
Volgepakt met etenswaren... dus die zullen inmiddels wel bedorven zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië![]()
Life's not fairquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair:'(
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17:{
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen:(
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Lukt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden worden![]()
Terwijl het forum wel gewoon werktquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Thanksquote:
laturquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geen zin in, ga weer verder pitten, ltr
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk drukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
zeg papier, nu het toch over de OP gaat, ik sloop dadelijk even alles eruit wat eruit mag, maar hoe zit het met de officiele eindstand![]()
Ik heb net slagroomtaart opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Heeft iemand anders tijd over+ inspiratie?
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Elke keer als ik de tekst wijzig of verander krijg ik een melding
[..]
Terwijl het forum wel gewoon werkt
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Mail de hele boel maar, dan kijk ik er vanavond naar!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik zei toch ook thuisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |