quote:
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we Frutsel maar lief aankijken, hij is hier toch al
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor..![]()
alleen jij, MPG, JJ, Kuuk tot nu toe...
BRANDXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
Oh, en goedemorgentrouwens!
Ik heb net de koffiemeet gecancelled, dus die kan uit de OP......
Nee, dat was allesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?![]()
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft Indonesië ook een vrouwenoverschot?![]()
BrandXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
ik heb volgens mij in totaal 30 mensen in MSN... en waarvan er 4 fokkers zijn ofzo..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
ik kom Boem regelmatig tegen in andere topics, maar hier heb ik hem al een tijdje neit gezien nee. (N)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX:W
is er al een andere datum voor zover je weet?
da's kut als je wel moet....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
Morguh. Ik wil niet werken;(
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...
Dus lijkt me wel... stuur maar eens wat op in een bruine doos:{
ik wil nie dat ik zie dat jij ook klapjes krijgtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarErgo: we moeten eigenlijk gewoon een nieuwe meet plannen.!
Okeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
dat komt omdat een mod (frutselquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Raar, ik mag de op niet meer bewerken. Ik wilde die meet er uit gooien. Nou ja, volgende topic dan maar
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
!
maarreh, waarom moet die doos bruin zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |