quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Donder dan allemaal lekker op. [afbeelding]
Stop met kijken en -vooral- met posten in het DGK subforum.![]()
Ik wil een reactie in de kooi! En de enige reactie die er tot nu toe is gekomen is een zoethoudertje met nepboetes ( kweet niet hoor, denken die lichtzinnige dat iemand daar in trapt?)quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
Over Natasia:
In Godesnaam, waarom zijn jullie zo inconsequent ?
Natasia heeft een laatste waarschuwing van jullie gehad na de aanval op Jaap's nageslacht.
Zondag 15 juli...... Een zwarte dag in de kooi. Natasia houd met haar knie Lieke in bedwang en commandeert haar partners in crime om Lieke te ontkleden en trapt vervolgens Huub hard, terwijl ze een aanval op zijn keel inzet.
Als jullie CONSEQUENT waren geweest, had dat exit Natasia betekent....
Denken jullie nu heus dat iemand jullie nog serieus neemt, als jullie Natasia in het spel laten ?????
IMHO, de meerderheid van de DGK-FOKkers in ieder geval niet.
Het zou jullie sieren hier een reactie te geven !
Heb gisteren een overleg gehad met Sjonquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Laat de Redactie eerst maar met een statement komen....![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:57 schreef st0mpie het volgende:
voor de rest hulde aan de redactie en geef de security voortaan eerst ff bakkie koffie voor je ze naar binnen stuurt. had nog wel ff door mogen gaan van mij
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:27 schreef Arjan het volgende:
Oh ja, denk je de dat "redactie" van de Gouden Kooi nu echt deze topics leest.
Als ik normale mensen wil zien kijk ik wel uit het raam ipv 4.95¤ per maand te betalen voor deze freakshow.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
er hadden ook normale mensen daar kunnen zitten
De kans dat die mensen zich normaal zouden gedragen, iets zouden maken van hun leven in dat huis was te groot.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik normale mensen wil zien kijk ik wel uit het raam ipv 4.95¤ per maand te betalen voor deze freakshow.![]()
Het zijn ook hele normale mensen. De situatie waarin ze zitten is alleen abnormaal. Ik denk dat geen één normaal mens kan omgaan met:quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
er hadden ook normale mensen daar kunnen zitten
Volgens mij zat Brian zelf aan de tepels te draaien en had Brian het zelf over boobies en billen en was Brian zelf champagne van Amanda's borsten aan het likkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:21 schreef the_judge het volgende:
ik heb net even dat reclamefilmpje bekeken voor die bikiniwedstrijd
maar komt bij mij een beetje hoerig over die reclame
en ik denk niet dat brian dit zelf heeft gedaan maar een cameraman
er zal nu wel op de bestellijst ghb komen staan
Hihi iemand doodwensen omdat ze je niet aanstaat in een tv-programma, en dan is zij triest....quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja schreeuwt zich nog 24 van de 24 uur per etmaal een slag in het rond. De vunzige poep die haar strot verlaat mag haar tot in haar graf worden nagedragen ( ik hoop dat het graf ook snel komt! Als het kan.... vandaag? Als er een God is... geef een teken God!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |