abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:22:50 #101
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51619853
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef APK het volgende:

[..]

Donder dan allemaal lekker op. [afbeelding]
Stop met kijken en -vooral- met posten in het DGK subforum.
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51622061
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
Over Natasia:

In Godesnaam, waarom zijn jullie zo inconsequent ?

Natasia heeft een laatste waarschuwing van jullie gehad na de aanval op Jaap's nageslacht.

Zondag 15 juli...... Een zwarte dag in de kooi. Natasia houd met haar knie Lieke in bedwang en commandeert haar partners in crime om Lieke te ontkleden en trapt vervolgens Huub hard, terwijl ze een aanval op zijn keel inzet.

Als jullie CONSEQUENT waren geweest, had dat exit Natasia betekent....

Denken jullie nu heus dat iemand jullie nog serieus neemt, als jullie Natasia in het spel laten ?????

IMHO, de meerderheid van de DGK-FOKkers in ieder geval niet.

Het zou jullie sieren hier een reactie te geven !

Ik wil een reactie in de kooi! En de enige reactie die er tot nu toe is gekomen is een zoethoudertje met nepboetes ( kweet niet hoor, denken die lichtzinnige dat iemand daar in trapt?)

Nu is de reactie op dit filmpje er een van doorgaan! Palma is zelfs weer van stal getrokken om de krochten van haar verrotte ziel bloot te leggen. Natasja schreeuwt zich nog 24 van de 24 uur per etmaal een slag in het rond. De vunzige poep die haar strot verlaat mag haar tot in haar graf worden nagedragen ( ik hoop dat het graf ook snel komt! Als het kan.... vandaag? Als er een God is... geef een teken God!)

Ik wil daden zien van DGK. Daden die eens verrassend anders zijn dan de gorigheid die ze nu als infantiel beleid neerzetten.

Het lijkt me.. dat hier niemand op gaat promoveren?
pi_51623870
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Laat de Redactie eerst maar met een statement komen....
Heb gisteren een overleg gehad met Sjon
Het bleek dat er nog nooit zo veel is verdiend in korte tijd. Mensen kunnen hun baan weer terug krijgen, vliegtuigbedrijven, TPG en bloemhandels zijn gered en de verhaallijnen zijn weer prima op orde. De media aandacht heeft veel goed gedaan aan deze actie. Sjon heeft me gevraagd dit strikt geheim te houden, maar de redactie heeft een postverbod, dus ik dacht ach: Even lekken

Streams waren trouwens overbezet en ook Fora liepen vrij snel. Sjon was blij met alle aandacht.
Hij heeft nu door dat een programma verneuken meer opleverd dan sponsoring.

Tevens heeft hij me ook gemeld dat dit al 9 maanden geleden was afgesproken met ene Milton en de bond tegen zinloosgeweld
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51631398
enige wat me momenteel een beetje teleursteld is dat er weer ff geen ene tyfus gebeurd in die kooi.
allemaal weer braaf kwekken met elkaar etc.
hoogste tyd om die kabouter weer eens dronken te voeren
kan die opgekropte emo van de laatste paar dgn er ff lekker uit komen.
zal mij benieuwen wie onze lieve huubje dan weer tot op t bot tergt door over de kanker dood van diens moeder te beginnen.
voor de rest hulde aan de redactie en geef de security voortaan eerst ff bakkie koffie voor je ze naar binnen stuurt. had nog wel ff door mogen gaan van mij
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:03:14 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_51633223
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:57 schreef st0mpie het volgende:

voor de rest hulde aan de redactie en geef de security voortaan eerst ff bakkie koffie voor je ze naar binnen stuurt. had nog wel ff door mogen gaan van mij
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:37:12 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51640187
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 02:27 schreef Arjan het volgende:
Oh ja, denk je de dat "redactie" van de Gouden Kooi nu echt deze topics leest.
Ik denk het wel.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51640323
er hadden ook normale mensen daar kunnen zitten
De kans dat die mensen zich normaal zouden gedragen, iets zouden maken van hun leven in dat huis was te groot.
Het was niet de bedoeling om je kracht van binnen uit te ervaren, het was opgezet plan te liegen en te bedriegen en er met politieke druk een nepshow van te maken.

Deze vorm van manipulatie is vast wel boeiend, maar niet waarom ik ben gaan kijken.
Wie er mu werkelijk mentaal sterk is zullen we nooit weten, daarvoor zijn de verhoudingen compleet zoek.

Jammer
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:56:22 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_51647517
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:

De kans dat die mensen zich normaal zouden gedragen, iets zouden maken van hun leven in dat huis was te groot.
Als ik normale mensen wil zien kijk ik wel uit het raam ipv 4.95¤ per maand te betalen voor deze freakshow.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!Babe vrijdag 20 juli 2007 @ 01:03:22 #109
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51647690
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef APK het volgende:

[..]

Als ik normale mensen wil zien kijk ik wel uit het raam ipv 4.95¤ per maand te betalen voor deze freakshow.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:29:10 #110
186501 bijvoorbeeld
- Loves it -
pi_51671449
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
Het zijn ook hele normale mensen. De situatie waarin ze zitten is alleen abnormaal. Ik denk dat geen één normaal mens kan omgaan met:
- De constante druk van het presteren voor de kijkcijfers. (Het programma MOET succesvol zijn)
- Het missen van de buitenwereld / vrienden / familie.
- Het naleven van regeltjes die in de buitenwereld niet van toepassing zijn.

Toch krijgen ze genoeg hulp om dit goed te doorstaan.
That's hot!
pi_51672608
ik lees nu op verschillende sites (de page van lieke) dat het volgens de psychologe liekes schuld was het incident???
dus dan worden de straffen teruggedraaid????
maar ja volgens andere psychologen is dat mens geloof ik zelf niet helemaal goed en zou niet in deze beroeps tak werkzaam moeten zijn
pi_51673070
ik heb net even dat reclamefilmpje bekeken voor die bikiniwedstrijd
maar komt bij mij een beetje hoerig over die reclame
en ik denk niet dat brian dit zelf heeft gedaan maar een cameraman
er zal nu wel op de bestellijst ghb komen staan
pi_51688531
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:21 schreef the_judge het volgende:
ik heb net even dat reclamefilmpje bekeken voor die bikiniwedstrijd
maar komt bij mij een beetje hoerig over die reclame
en ik denk niet dat brian dit zelf heeft gedaan maar een cameraman
er zal nu wel op de bestellijst ghb komen staan
Volgens mij zat Brian zelf aan de tepels te draaien en had Brian het zelf over boobies en billen en was Brian zelf champagne van Amanda's borsten aan het likken
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:55:34 #114
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_51690173
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef Lieve het volgende:

[..]

Natasja schreeuwt zich nog 24 van de 24 uur per etmaal een slag in het rond. De vunzige poep die haar strot verlaat mag haar tot in haar graf worden nagedragen ( ik hoop dat het graf ook snel komt! Als het kan.... vandaag? Als er een God is... geef een teken God!)
Hihi iemand doodwensen omdat ze je niet aanstaat in een tv-programma, en dan is zij triest....
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')