dat zegt de kerstman jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef oor het volgende:
`Ho!
nee goh, je meent het?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef vigier het volgende:
TS heeft een lastige naam.
nee hoor, dat is mijn licht geirriteerde blikquote:
mijn gamenaam door hart en nieren biatchquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef skiczukie het volgende:
/i43.photobucket.com/albums/e361/no0bm4n/20070502000913484.jpg
Neen, Fc Emmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent echt een stoere wigger. Zeker voor psv?![]()
zeg nou maar gewoon dat je TS bij deze doodwenstquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef afdak het volgende:
Zielig ventje...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb wat terug voor je! ook van remlof.
[afbeelding]
Hoe lang heeft deze jongen nog?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
even serieus, ooit ongeluk gehad met je hand, je vingers ogen tamelijk kortquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
Even serieus, je lijkt op een triangeljosti. Ben je zo geboren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
even serieus, ooit ongeluk gehad met je hand, je vingers ogen tamelijk kort![]()
baggeren is een kunst, daar wordt je voor geboren, daar leer je skillz van, baggeren is iets wat je niet 1, 2, 3 kan lerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Straatneger het volgende:
Ik vind het wel leuk om dom te doen op een forum, maar zoals jullie dag in dag uit gaat me te ver. Misschien morgen weer voor mij
Heui, groetjes enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Straatneger het volgende:
Ik vind het wel leuk om dom te doen op een forum, maar zoals jullie dag in dag uit gaat me te ver. Misschien morgen weer voor mij
Neenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Even serieus, je lijkt op een triangeljosti. Ben je zo geboren?
Is dat je linker- of rechterhand?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
Ik wens bij deze de ts een succesvol leven, met een soa though...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je TS bij deze doodwenst
dan kun jij verder zoeken, TS neuqt nooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef afdak het volgende:
[..]
Ik wens bij deze de ts een succesvol leven, met een soa though...
Die van je moedah?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef afdak het volgende:
[..]
Ik wens bij deze de ts een succesvol leven, met een soa though...
Je vraag is niet relevant vergeleken met je gezicht. Je bent lelijk. Je lijkt op een nep player en volgens mij heb je ook nog een superdudes profiel. Kortom. Ga eens heel snel dood.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Neen
ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
Heej, niet PSV dissen hequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent echt een stoere wigger. Zeker voor psv?![]()
Ben jij die Dominique Weesie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je vraag is niet relevant vergeleken met je gezicht. Je bent lelijk. Je lijkt op een nep player en volgens mij heb je ook nog een superdudes profiel. Kortom. Ga eens heel snel dood.
lelijk, ja en, als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand dat zei, kon ik fok! kopen en [ONZ]per direct sluiten, samen met[PUB], [GC] en [KLB}] en ook nog [TRU]quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je vraag is niet relevant vergeleken met je gezicht. Je bent lelijk. Je lijkt op een nep player en volgens mij heb je ook nog een superdudes profiel. Kortom. Ga eens heel snel dood.
Die van jouw moeder, die had ze toch van jullie hond gekregen ofzo?quote:
En wie ben jij dan domme gare breezahkut!? Is die lelijke josti soms je vriend?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Ben jij die Dominique Weesie?
Zijn lul hangt toch aan 'n katapult?
ho even, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie ben jij dan domme gare breezahkut!? Is die lelijke josti soms je vriend?![]()
Neen, da's jouw vader.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie ben jij dan domme gare breezahkut!? Is die lelijke josti soms je vriend?![]()
open er een topic over of ga je gal spuien in de feedback, jouw posts zijn net zo inhoudsloos als de mijnequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen die domme gasten hier. Remlof!? Waarom heb je godverdomme nog geen filter hiervoor? Deze gasten zijn nog te dom voor wat voor forum dan ook.
quote:
nee, maar dat is bijzaakquote:
Gast, ik poep op je, ik pis op je en nog ben je het niet waard. Je bent het laagste van het laagste. Lager bestaat niet. Zo te zien aan je postgedrag post je ook nog op GS. Ik ga Hoxha even mailen zodat je zelfs daar niet meer mag posten triangeljosti.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ho even, wat is er aan de hand?
niet geneuqt?, gedronken?, geblowd?, of is je fieljephandje geblesseerd?
Ik verwacht dat zijn hond ('n Sint-Bernhard) 'm in z'n reet heeft geneukt en dat de lul van z'n hond zodanig is opgezwollen in z'n anus, dat -ie 'n verloskundige heeft moeten bellen om ze te kunnen scheiden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ho even, wat is er aan de hand?
niet geneuqt?, gedronken?, geblowd?, of is je fieljephandje geblesseerd?
gelukkig hoef ik me van zon verzuurde pruim zoals jou niks aan te trekkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gast, ik poep op je, ik pis op je en nog ben je het niet waard. Je bent het laagste van het laagste. Lager bestaat niet. Zo te zien aan je postgedrag post je ook nog op GS. Ik ga Hoxha even mailen zodat je zelfs daar niet meer mag posten triangeljosti.![]()
Ben jij iemand die voor z'n lol op andere mensen gaat poepen en plassen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gast, ik poep op je, ik pis op je en nog ben je het niet waard. Je bent het laagste van het laagste. Lager bestaat niet. Zo te zien aan je postgedrag post je ook nog op GS. Ik ga Hoxha even mailen zodat je zelfs daar niet meer mag posten triangeljosti.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo aan je Nederlands te zien ben je een aardig opgeleide chick. Waarom ga je met dit soort josti's om? Je kan veel beter. Ik kan je wel introduceren aan remlof anders?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zijn hond ('n Sint-Bernhard) 'm in z'n reet heeft geneukt en dat de lul van z'n hond zodanig is opgezwollen in z'n anus, dat -ie 'n verloskundige heeft moeten bellen om ze te kunnen scheiden.
laat je nakijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo aan je Nederlands te zien ben je een aardig opgeleide chick. Waarom ga je met dit soort josti's om? Je kan veel beter. Ik kan je wel introduceren aan remlof anders?
Met andere woorden, je bent een beetje uitgeluld?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik me van zon verzuurde pruim zoals jou niks aan te trekken
ach nee, waarom zou ik me iets van jou aantrekken als jij qua communicatie net zo primitief bent ingestled als de gemiddelde zandbaktoerist in de richting van het oosten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent een beetje uitgeluld?
Ik ben geen newbie, ik ben 'n chick met ballen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat je nakijken, krijg jij een adrenalinerush van het nutteloos gekanker op kutnewbies?
Je weet al dat je een kutnewbie bent dus? Das al een mooie vooruitgang. Neem je opgeleide kuthoer mee en dan spreek ik je wel weer een keer in een ander topic hè? Dag drol!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat je nakijken, krijg jij een adrenalinerush van het nutteloos gekanker op kutnewbies?
ik neem zo niet de eerste de beste pleb die ik tegenkom, wat jou manier is van een date scoren zal mij aan mijn reet roestenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet al dat je een kutnewbie bent dus? Das al een mooie vooruitgang. Neem je opgeleide kuthoer mee en dan spreek ik je wel weer een keer in een ander topic hè? Dag drol!
Heerlijk ben je weet je dat. Ik kom gewoon klaar als ik je reactie zie. Zo slap. Zo nietszeggend. Probeer het nog een keer met een nieuw topic. Nogmaals. Dag drol.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik neem zo niet de eerste de beste pleb die ik tegenkom, wat jou manier is van een date scoren zal mij aan mijn reet roesten![]()
doeg
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef katerwater het volgende:
Nu is het wachten op de kloon met de naam Remspoorlof
we konden wel familie van elkaar zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heerlijk ben je weet je dat. Ik kom gewoon klaar als ik je reactie zie. [b[Zo slap. Zo nietszeggend[/b]. Probeer het nog een keer met een nieuw topic. Nogmaals. Dag drol.
Ga deaud, kleautzak enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heerlijk ben je weet je dat. Ik kom gewoon klaar als ik je reactie zie. Zo slap. Zo nietszeggend. Probeer het nog een keer met een nieuw topic. Nogmaals. Dag drol.
Man, sterf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
we konden wel familie van elkaar zijn
wat wil je bereiken met dit nutteloos gebash?
ik neem aan dat dit een ja is?quote:
quote:
Ze zouden je kut heel erg hard moeten openspreiden en er een gigantische dildo in moeten proppen. Hierna ende als mooi einde zouden ze je poepertje moeten spreiden en er dezelfde dildo in moeten plempen. Net zo lang totdat je het uit zou schreeuwen van de pijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Ga deaud, kleautzak enzo.
Lutser enzo.
Ben je geil?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zouden je kut heel erg hard moeten openspreiden en er een gigantische dildo in moeten proppen. Hierna ende als mooi einde zouden ze je poepertje moeten spreiden en er dezelfde dildo in moeten plempen. Net zo lang totdat je het uit zou schreeuwen van de pijn.
ik had eigenlijk een TS, ga godverdomme dood door viernedeling om vervolgens anaal gepenetreerd te worden door een olifantenpenis postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef Armageddon het volgende:
Puik topic trouwens. Beste sinds 2005 moet ik zeggen.
Ga eens deaud en neem die saskia met je mee ouwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een TS, ga godverdomme dood door viernedeling om vervolgens anaal gepenetreerd te worden door een olifantenpenis post
dus bij deze, waar blijft mijn doodsverwensing?
nu voel ik me weer warm van binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens deaud en neem die sakia met je mee ouwe.
Deaudgaander, lutser, kleautzak enzovoorts.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens deaud en neem die saskia met je mee ouwe.
Neuk die wigger van je dan. Dan houd ie zijn harses hier tenminste. Ik krijg een beetje diaree van je vriendje namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geil, Arma,
Ik neuk je kapot, ouwe lul.
Deo, hierbij reken ik jou als een van ons, een allochtoonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie 3 allochtonen die een mod de fing0r geven
Puik.
soort trekt soort aan, jammer dat er niemand zo perfect is als jou he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuk die wigger van je dan. Dan houd ie zijn harses hier tenminste. Ik krijg een beetje diaree van je vriendje namelijk.
Hoe is het met jou IQ trouwens? Bonnie sint claire nivo schat ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Deaudgaander, lutser, kleautzak enzovoorts.
Noem jij maikuuul allochtoon?quote:
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
soort trekt soort aan, jammer dat er niemand zo perfect is als jou he?
zegt er ook een watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Nou nou wat een gebash.
Arma doe eens lief
gelukkig geloof ik niet in het bestaan van een hogere machtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.
Jij bent dan ook de oudste kansloze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.
Had je ook nog wat kutallochtoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Nou nou wat een gebash.
Arma doe eens lief
hij komt uit limboland heurquote:
Niks tegen Limburgquote:
inderdaad limburg is idd opzich wel zwaar oke maar die limbolandersquote:
Bij een huis inbreken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we bij een huis inbreken en PS3 gaan spele?
Wat jij wil. Inbreken is de bom. Wanneer houden deze noobs hun bek nou even? Ik wor een beetje misselijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we bij een huis inbreken en PS3 gaan spele?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Bij een huis inbreken?
Ik weet waar je huis woont.
Jij zegt niets tegen ADOquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, ik beken, ik ben een josti, en ik lever hierbij een foto van mijn laatst gepubliceerde foto met mijn medejostis
[afbeelding]
Weet niet, maar stop jij eff mijn schwanz in je mond want ik begin ongeduldig te wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij wil. Inbreken is de bom. Wanneer houden deze noobs hun bek nou even? Ik wor een beetje misselijk.
hallo Koerd, whats up?quote:
doe je beklag maar in de FB, ik wou allang een slot, maar jij wou maar niet ophouden met rellenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Op dit topic had trouwens allang een slotje gezeten. Het is nu tijd voor een slot zeg ik.
Ga je nou stoer lopen doen allochtoon? Moet ik je weer in je bek pissen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet niet, maar stop jij eff mijn schwanz in je mond want ik begin ongeduldig te worden
ze houden heus wel de SC in de gaten, daar maak ik je voor ergere dingen uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel notes zou dit waard zijn? Je weet dat je bij een tweede een ban krijgt eh
Alsof je iets bereikt door mij een Koerd te noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze houden heus wel de SC in de gaten, daar maak ik je voor ergere dingen uit
Doe is mee, kutturkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je iets bereikt door mij een Koerd te noemenje doet maar
remlof is wel een toffe gozer joh
[..]
Doe is mee, kutturk
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je nou stoer lopen doen allochtoon? Moet ik je weer in je bek pissen?
Doo me,dooooo meeeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
Wie moet ik uitschelden?
nee, ben je te tof voorquote:
Zie TT, geef hem de fing0r.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
Wie moet ik uitschelden?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
Ja sorry, ik was er niet. Maar ik laat nog even m'n ego strelen want ik heb een middelvingerfetish
quote:
jostiquote:
ik ben een echte man en tan2 spang, jij bent hier een tyfusnaab met een kdeath van 0.80quote:
He Zwartmans, gaat gauw een enkeltje paramaribo boeken ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:27 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik ben een echte man en tan2 spang, jij bent hier een tyfusnaab met een kdeath van 0.80
En val daar uit een bananenboom en sterf. Bedankt!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
He Zwartmans, gaat gauw een enkeltje paramaribo boeken ofzo.
Ja grapjes over een blanke tegen jou, slaan als een slappe lul op een drumstel he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Straatneger het volgende:
te makkelijk allemaal, die zwartjoekel grapjes
ik weet hoe je gezicht eruit ziet swaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja grapjes over een blanke tegen jou, slaan als een slappe lul op een drumstel he?
Ga je me nou prikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet swa
Wil je dit ff vertalen in normale leesbare tekst swa ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:37 schreef Straatneger het volgende:
niet fronten tatta, je weet zelf
Gaan we dreigen ouwe zwarte heaumeau?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet swa
mislukte 30'erquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaan we dreigen ouwe zwarte heaumeau?
"t zit je niet mee hequote:
ik ben een player en hossel die chickies te makkelijk swa. Ik krijg omin veel notes rustigquote:
Kijk dat je een player bent dat was te verwachten je bent immers een neger.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:44 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik ben een player en hossel die chickies te makkelijk swa. Ik krijg omin veel notes rustig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |