gelukkig geloof ik niet in het bestaan van een hogere machtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.
Jij bent dan ook de oudste kansloze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.
Had je ook nog wat kutallochtoon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Nou nou wat een gebash.
Arma doe eens lief
hij komt uit limboland heurquote:
Niks tegen Limburgquote:
inderdaad limburg is idd opzich wel zwaar oke maar die limbolandersquote:
Bij een huis inbreken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we bij een huis inbreken en PS3 gaan spele?
Wat jij wil. Inbreken is de bom. Wanneer houden deze noobs hun bek nou even? Ik wor een beetje misselijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we bij een huis inbreken en PS3 gaan spele?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Bij een huis inbreken?
Ik weet waar je huis woont.
Jij zegt niets tegen ADOquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, ik beken, ik ben een josti, en ik lever hierbij een foto van mijn laatst gepubliceerde foto met mijn medejostis
[afbeelding]
Weet niet, maar stop jij eff mijn schwanz in je mond want ik begin ongeduldig te wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij wil. Inbreken is de bom. Wanneer houden deze noobs hun bek nou even? Ik wor een beetje misselijk.
hallo Koerd, whats up?quote:
doe je beklag maar in de FB, ik wou allang een slot, maar jij wou maar niet ophouden met rellenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Op dit topic had trouwens allang een slotje gezeten. Het is nu tijd voor een slot zeg ik.
Ga je nou stoer lopen doen allochtoon? Moet ik je weer in je bek pissen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet niet, maar stop jij eff mijn schwanz in je mond want ik begin ongeduldig te worden
ze houden heus wel de SC in de gaten, daar maak ik je voor ergere dingen uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel notes zou dit waard zijn? Je weet dat je bij een tweede een ban krijgt eh
Alsof je iets bereikt door mij een Koerd te noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze houden heus wel de SC in de gaten, daar maak ik je voor ergere dingen uit
Doe is mee, kutturkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je iets bereikt door mij een Koerd te noemenje doet maar
remlof is wel een toffe gozer joh
[..]
Doe is mee, kutturk
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je nou stoer lopen doen allochtoon? Moet ik je weer in je bek pissen?
Doo me,dooooo meeeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
Wie moet ik uitschelden?
nee, ben je te tof voorquote:
Zie TT, geef hem de fing0r.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
Wie moet ik uitschelden?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
Ja sorry, ik was er niet. Maar ik laat nog even m'n ego strelen want ik heb een middelvingerfetish
quote:
jostiquote:
ik ben een echte man en tan2 spang, jij bent hier een tyfusnaab met een kdeath van 0.80quote:
He Zwartmans, gaat gauw een enkeltje paramaribo boeken ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:27 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik ben een echte man en tan2 spang, jij bent hier een tyfusnaab met een kdeath van 0.80
En val daar uit een bananenboom en sterf. Bedankt!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
He Zwartmans, gaat gauw een enkeltje paramaribo boeken ofzo.
Ja grapjes over een blanke tegen jou, slaan als een slappe lul op een drumstel he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Straatneger het volgende:
te makkelijk allemaal, die zwartjoekel grapjes
ik weet hoe je gezicht eruit ziet swaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja grapjes over een blanke tegen jou, slaan als een slappe lul op een drumstel he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |