quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef ursel het volgende:
OOoh.. Fer, ga je die bulkmail ook nog uitsturen, of ging je hem alleen maar schrijven..
En dan gebruik je ook niet dezelfde als mijn geregistreerde op het forum..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Om de een of andere reden stond jou email adres niet in de lijst![]()
Numb is van Linkin Parkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Jep numb encore met jay-z
Wat sickertje zegt : LP is dood![]()
Maar gelukkig hebben we nog hybrid theory en meteora![]()
Ben ik het dus niet mee eens, vindt hun album zeer goed en lekker om naar te luisteren. En met mij nog vele anderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Numb is van Linkin Park
Numb-Encore is van LP met Jay-Z
Niet verwarren met elkaar dus.
quote:
Wil niet veel zeggen lieverd maar daar heb je dus geen gelijk in. Heavy Linkin Park fan hierzo, Numb is nummer 12 van hun CD Meteora.quote:
Er is niemand die het kan ontkennen dat het niet zo is..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef MLPValley het volgende:
Je bent ook wel een heerlijke sukkel ook he![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Er is niemand die het kan ontkennen dat het niet zo is..
(Dat numb dus van U2 is uiteraard, dat over die sukkel stel ik nog maar wel ter discussie, alhoewel ik dat antwoord ook wel kan voorspellen denk ik..![]()
)
Ziet er wel cool uit, maar is ook wel simpel hoe ze dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef ursel het volgende:
http://youtube.com/watch?v=85b1eI8UsDU
Dat wil ik ook als mijn bier glas graag..
met triple 7 eruit tegen triple 10..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Poker was weer erg gezellig
Uiteraard weer nipt buiten de prijzen gevallen door de riverAltijd hetzelfde
Morgen zal ik een update doen van de lijst met betalingen, het kan maar zo zijn dat ik bij sommige mensen het verkeerde getal heb staan. Ik heb ook nog niet veel naar mijn rekening gekeken, aangezien die leidend is.
Alleen JP heeft 15 euro contant aan mij betaald
Morgen meer info, nu ga ik eerst even slapen.
Ik ook maar wil er geen geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 05:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb zin om een nieuwe pc te bouwen
Dan moet je je huidige PC uit elkaar gaan schroevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ook maar wil er geen geld aan uitgeven
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je je huidige PC uit elkaar gaan schroeven
Kut Hollanderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik bedoelde meer ik wil een pc bouwen zodat hij sneller en 'beter' is maar dat had je ongetwijfeld door.
Ja hallo, geld kan ik niet missen heb net 20- gegeven voor de serverquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut Hollander![]()
Beetje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik hoop over drie weken genoeg cash te hebben om wat leuks te bouwenEindelijk, is ook alweer twee jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |