quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef ursel het volgende:
OOoh.. Fer, ga je die bulkmail ook nog uitsturen, of ging je hem alleen maar schrijven..
En dan gebruik je ook niet dezelfde als mijn geregistreerde op het forum..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Om de een of andere reden stond jou email adres niet in de lijst![]()
Numb is van Linkin Parkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Jep numb encore met jay-z
Wat sickertje zegt : LP is dood![]()
Maar gelukkig hebben we nog hybrid theory en meteora![]()
Ben ik het dus niet mee eens, vindt hun album zeer goed en lekker om naar te luisteren. En met mij nog vele anderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Numb is van Linkin Park
Numb-Encore is van LP met Jay-Z
Niet verwarren met elkaar dus.
quote:
Wil niet veel zeggen lieverd maar daar heb je dus geen gelijk in. Heavy Linkin Park fan hierzo, Numb is nummer 12 van hun CD Meteora.quote:
Er is niemand die het kan ontkennen dat het niet zo is..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef MLPValley het volgende:
Je bent ook wel een heerlijke sukkel ook he![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Er is niemand die het kan ontkennen dat het niet zo is..
(Dat numb dus van U2 is uiteraard, dat over die sukkel stel ik nog maar wel ter discussie, alhoewel ik dat antwoord ook wel kan voorspellen denk ik..![]()
)
Ziet er wel cool uit, maar is ook wel simpel hoe ze dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef ursel het volgende:
http://youtube.com/watch?v=85b1eI8UsDU
Dat wil ik ook als mijn bier glas graag..
met triple 7 eruit tegen triple 10..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Poker was weer erg gezellig
Uiteraard weer nipt buiten de prijzen gevallen door de riverAltijd hetzelfde
Morgen zal ik een update doen van de lijst met betalingen, het kan maar zo zijn dat ik bij sommige mensen het verkeerde getal heb staan. Ik heb ook nog niet veel naar mijn rekening gekeken, aangezien die leidend is.
Alleen JP heeft 15 euro contant aan mij betaald
Morgen meer info, nu ga ik eerst even slapen.
Ik ook maar wil er geen geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 05:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb zin om een nieuwe pc te bouwen
Dan moet je je huidige PC uit elkaar gaan schroevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ook maar wil er geen geld aan uitgeven
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je je huidige PC uit elkaar gaan schroeven
Kut Hollanderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik bedoelde meer ik wil een pc bouwen zodat hij sneller en 'beter' is maar dat had je ongetwijfeld door.
Ja hallo, geld kan ik niet missen heb net 20- gegeven voor de serverquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut Hollander![]()
Beetje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik hoop over drie weken genoeg cash te hebben om wat leuks te bouwenEindelijk, is ook alweer twee jaar geleden
Als je voor 20,- kunt upgradenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja hallo, geld kan ik niet missen heb net 20- gegeven voor de server![]()
![]()
![]()
Wat ben je van plan aan te schaffen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je voor 20,- kunt upgraden![]()
Ik heb alweer gezien dat het hele geintje me 800,- gaat kostenDan krijg ik met een beetje geluk nog 200,- voor het huidige setje en dan moet er nog 600,- bij
e6600 (e6300 is maar 30,- goedkoper)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ben je van plan aan te schaffen dan?
Ik denk dat mijn setje toch een stuk duurder gaat worden..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je voor 20,- kunt upgraden![]()
Ik heb alweer gezien dat het hele geintje me 800,- gaat kostenDan krijg ik met een beetje geluk nog 200,- voor het huidige setje en dan moet er nog 600,- bij
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:11 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat mijn setje toch een stuk duurder gaat worden..
Maarja.. Mijnes is dan ook een heel stuk ouder..
Netjes... achh ben tevreden met wat er nu in me kastje zit. Alles doet het prima en het gaat snel zat, als ik nu spul gaat kopen smijt ik alleen maar geld over de balkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
e6600 (e6300 is maar 30,- goedkoper)
2x 1gb PC6400
Asus P5B
8800GTS
500gb SATA
M'n oude HD gaat naar m'n zusje d'r nieuwe PC dus ik heb een nieuwe nodig, 120gb werd toch al wat klein
Gaat ook weer om veel geld idd maar ik gok dat dit setje er ook weer 2 jaar in zal blijven zitten. M'n 6800GT is ook al twee jaar oud net als het geheugen en het moederbord. Alleen de X2 3800+ heb ik vorige jaar geupgrade vanaf een 3800+. Dat koste me 50,- dus dat was de moeite waard. Maar goed nu met de prijsdalingen van de C2D wordt het allemaal net een tik betaalbaarder. Nu nog even wachten op de ATI VGA kaarten en dan gaan de 8800 kaarten ook wel weer wat zakken in prijsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Netjes... achh ben tevreden met wat er nu in me kastje zit. Alles doet het prima en het gaat snel zat, als ik nu spul gaat kopen smijt ik alleen maar geld over de balk![]()
Bausje!quote:
BBQ @ Urselquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:11 schreef ursel het volgende:
Zo.. 1 kopje koffie in de mik (0.7 ltr).. Ik kan weer wat gaan doen..
Lekker schilderen in de kelder.. Zorgen dat die op tijd af is voor er een aantal bofferkes komen bbq-en..
Speciaal voor jou heb ik nog zo'n groot kopje koffie..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
BBQ @ Ursel
Zit net nog eens even naar dat rFactor te kijken en volgens mij is dat zo ongeveer het enige race spel dat je nodig hebtToch maar eens kijken of ik dat ergens op de kop kan tikken.
25 april kreeg ik dit mailtjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bausje!
Hoe zit het met die Arm patches?
het kan zijn dat ik dat ondertussen gemist heb zoja of nee
Breng me eens up to date
Ik zit te wachten op die fotoproef, als we die goed keuren dan kunnen de patches gemaakt worden.quote:Beste Sebastiaan,
Bedankt voor de bestelling, in de bijlage vind je de
factuur/opdrachtbevestiging voor het maken van de emblemen. De fotoproef
volgt binnen enkele dagen. Zou je me een afleveradres kunnen doorsturen?
Hopelijk is alles duidelijk als er nog vragen of opmerkingen zijn dan
hoor ik die graag.
2 x G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 (3-4-4-8 !!)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
e6600 (e6300 is maar 30,- goedkoper)
2x 1gb PC6400
Asus P5B
8800GTS
500gb SATA
M'n oude HD gaat naar m'n zusje d'r nieuwe PC dus ik heb een nieuwe nodig, 120gb werd toch al wat klein
Ja maar, zo goed als alles wat nu in mijn systeemkast zit dat gaat in de systeemkast van mijn pa. Incl mijn huidige PSU, dus ik heb toch een nieuwe nodig. Dan meteen maar ff goed, het gaat me niet zozeer om het piekvermogen want meer dan 450 watt gaat dat nieuwe ding toch echt niet vreten, maar het gaat me wel om kwaliteit, stabiliteit en een hoog amperage op de 12v+quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:00 schreef FJD het volgende:
Die PSU slaat nergens op, stond pas nog op Tweakers. De 8800GTS 640mb kost 380,-.
wat moet je er voor hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:04 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb hier nog een 450 Watt PSU van Asus liggen. Gewoon nieuw en nog in doos. Iemand interresse ?
Druk bezig..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is weer erg rustig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |