Die is van U2 man..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik ook heel erg goed, Meteora viel me tegen...
Numb is toch dat nummer met Jay-Z?
Geen ideequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb 20- overgemaakt toch??? Of word ik nu dement??![]()
Jep numb encore met jay-zquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik ook heel erg goed, Meteora viel me tegen...
Numb is toch dat nummer met Jay-Z?
Numb / Encore vind ik echt het slechtste nummer ooit gemaakt, wat een gigantische baggerplaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Jep numb encore met jay-z
Wat sickertje zegt : LP is dood![]()
Maar gelukkig hebben we nog hybrid theory en meteora![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb 20- overgemaakt toch??? Of word ik nu dement??![]()
Vergeet e niet af en toe je status hier te posten..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
Homoooooooooooooos!!!!!!
Zo nu even hardlopen, dan douchen, dan boodschappen doen en dan bier tankenen dan ga ik alles eens teruglezen
en ik moet nog een bulkmail schrijven en ik wil nog de Wedstrijden kijken. Druk druk druk
Speciaal voor Urselquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
Homoooooooooooooos!!!!!!
Zo nu even hardlopen, dan douchen, dan boodschappen doen en dan bier tankenen dan ga ik alles eens teruglezen
en ik moet nog een bulkmail schrijven en ik wil nog de Wedstrijden kijken. Druk druk druk
Nu ook uit de douche, weer eentje van het lijstjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
Homoooooooooooooos!!!!!!
Ik heb geen echt foto's maar ik heb het volgende gehaald:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:04 schreef ursel het volgende:.. Nu hup, snel bier halen...
Laat je ook foto's zien van de boodschappen..
Ok dan.. Het rijden naar de LC moet niet zoveel uitmaken idd, zo vreselijk ver is het niet.. En het is wel een vertrouwde plekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef FJD het volgende:
We hopen hier volgende week meer over te vertellen. We kregen iig afgelopen week te horen dat de appartementen op het terrein vol waren. Dus even overleggen met Lies nog maar anders gaan we toch maar weer kijken of we bij LC kunnen. Tis wel weer 30minuten rijden maar ik wil BBQ en slapen op dezelfde plek anders krijg je weer dat gezeik met wie de Bob is
Jorrit ik heb 20,- overgemaakt voor je bieravond van morgen voor de server.
Hertog Janquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een Router & een Switch. Who wants to touch me?
Ow nooess! M'n Pino, wat doe je!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Sickert het volgende:
*vilt pino*
He rooie rakker! Kijk eens in Venezuela, daar zijn ze net bezig om van dat kapitalistische af te komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik haat het dat je hier in NL zo afhankelijk bent van geld![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens ik hoorde van FJD, dat we bij een zoekterm als eerste bij Google staan.
Ik denk ff proberen welke term het is.
Battlefield 2
Battlefield 2 clan
Battlefield bier
Battlefield 2 Bier
battlefield 2 tieten
ga zo maar door
Slim dat je hetzelf al doorstreeptequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb toevallig van 08:00 - 17:00 uur gewerkt met 1,5 uur zwempauze!
quote:
Het leukste voor laatst bewarenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
ff zwaaien naar je MyAt..quote:
Bier tanken pas om half 12 beginnen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken![]()
Trouwens, ik heb een Wii![]()
[..]
Ow nooess! M'n Pino, wat doe je!
[..]
He rooie rakker! Kijk eens in Venezuela, daar zijn ze net bezig om van dat kapitalistische af te komen
[..]![]()
[..]
Slim dat je hetzelf al doorstreepte
[..]
[..]
Het leukste voor laatst bewarenBier ligt nog even koud te worden en de Wedstrijden is aan het uitpakken
Beetje zuur dat t nu al half 12 is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |