Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]
Achja, en ik maar hopen dat ze na gisteren eindelijk zelfs maar een klein beetje leuk beginnen te worden.... Deze is natuurlijk weer tenenkrommend slecht. Niet alleen is de grap slecht, fout, oud en irritant, de uitdrukkingen op de gezichten en de algehele tekenstijl zijn zo enorm niet grappig en kil dat je haast medelijden krijgt met de tekenaar vanwege zijn enorme gebrek aan talent.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaar![]()
Wat een grap![]()
..
jezus zo frustrerend..![]()
Mooi varken inderdaad.quote:AMSTERDAM - Fastfoodconcern McDonald's gebruikt vanaf november geen vlees meer van varkens die onverdoofd zijn gecastreerd. Wakker Dier heeft het concern daarom maandag uitgeroepen tot 'beste foute bedrijf 2007'.
Goed gezegd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
heeft iemand hier NU.nl eigenlijk al geattendeerd op dit topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef technojunk het volgende:
ik vindt ze altijd wel gaaf
ja niet alemaal hoor dr zitte soms ok mindere bijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humor
begrotingsredenenquote:Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
Volgens mij is dit toch wel een van de meest waardeloze grappen die ik ooit heb gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |