Nee dat kan ik niet want meer dan 3 mensen hebben hem gequote en ik kan hem niet eens veranderen!quote:
Deze?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef Hanstin het volgende:
x-r0o0s-x@hotmail.com
Dat is pas een MEGA breezer PAS OP VOEG HAAR VOORAL NIET TOE(stille hint hierzo mensen...)
Hoe weet zij dat jij het hebt gegeven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Hanstin het volgende:
Ik heb in breezah topic 82 een e-mail adres gegeven maar nu is die gene gaan huilen en als het binnen 24 uur er niet vanaf is gaan ze de politie bellen
Dus kan toevallig een moderator alle sporen ervan vernietigen aangezien ik dat niet in mijn macht heb
Bij voorbaat dank!
En ja het was mijn eigen stomme fout
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef Hanstin het volgende:
x-r0os-x@hotmail.com
Dat is pas een MEGA breezer PAS OP VOEG HAAR VOORAL NIET TOE(stille hint hierzo mensen...)
Ze neukt voor 5 breezers...
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Hanstin het volgende:
OH GEEF HEM OOK VOORAL gast dit is serieus............
pwntquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Aitan het volgende:
dat is waarschijnlijk x-r0o0s-x@hotmail.com of een vriend van de eigenares van x-r0o0s-x@hotmail.com of iemand anders die iets met x-r0o0s-x@hotmail.com te maken heeft.
ik kan welquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
En deze jongen dan? Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
kom je ook zo lekker op tijd mee...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Remzz het volgende:
forum@fok.nl was handiger geweest nu is ze nog meer de lul
quote:
Geloof je daadwerkelijk dat de politie het iets kan interesseren dat jij haar emailadres ergens hebt gepost? Het is, aan het emailadres te zien, geen zakelijk of serieus emailadres. Dus who the fuck cares (met uitzondering van haarzelf dan).quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik kan welhallo tegen de politie zeggen dan O.O I AM FUCKED
kom op kunnen jullie echt niks doen? IK SMEEK HET JULLIE
Dat dat nou net uit jouw mond/toetsenbord moet komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tevens denk je eerst maar eens na eer je iets post. Nadeel van het internet hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |