Nee dat kan ik niet want meer dan 3 mensen hebben hem gequote en ik kan hem niet eens veranderen!quote:
Deze?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef Hanstin het volgende:
x-r0o0s-x@hotmail.com
Dat is pas een MEGA breezer PAS OP VOEG HAAR VOORAL NIET TOE(stille hint hierzo mensen...)
Hoe weet zij dat jij het hebt gegeven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Hanstin het volgende:
Ik heb in breezah topic 82 een e-mail adres gegeven maar nu is die gene gaan huilen en als het binnen 24 uur er niet vanaf is gaan ze de politie bellen
Dus kan toevallig een moderator alle sporen ervan vernietigen aangezien ik dat niet in mijn macht heb
Bij voorbaat dank!
En ja het was mijn eigen stomme fout
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef Hanstin het volgende:
x-r0os-x@hotmail.com
Dat is pas een MEGA breezer PAS OP VOEG HAAR VOORAL NIET TOE(stille hint hierzo mensen...)
Ze neukt voor 5 breezers...
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Hanstin het volgende:
OH GEEF HEM OOK VOORAL gast dit is serieus............
pwntquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Aitan het volgende:
dat is waarschijnlijk x-r0o0s-x@hotmail.com of een vriend van de eigenares van x-r0o0s-x@hotmail.com of iemand anders die iets met x-r0o0s-x@hotmail.com te maken heeft.
ik kan welquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
En deze jongen dan? Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Uit de policy:
kom je ook zo lekker op tijd mee...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Remzz het volgende:
forum@fok.nl was handiger geweest nu is ze nog meer de lul
quote:
Geloof je daadwerkelijk dat de politie het iets kan interesseren dat jij haar emailadres ergens hebt gepost? Het is, aan het emailadres te zien, geen zakelijk of serieus emailadres. Dus who the fuck cares (met uitzondering van haarzelf dan).quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik kan welhallo tegen de politie zeggen dan O.O I AM FUCKED
kom op kunnen jullie echt niks doen? IK SMEEK HET JULLIE
Dat dat nou net uit jouw mond/toetsenbord moet komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tevens denk je eerst maar eens na eer je iets post. Nadeel van het internet hè.
Heej das haar ex schuld hèquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat dat nou net uit jouw mond/toetsenbord moet komen.
Ik zeg verder niks.
voor 5 breezers neukt ze, dus ik denk dat het je een breezertje of 3 zal kostenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Slikt x-r0o0s-x@hotmail.com nog een beetje?
Ja, wil je nou revenge of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS welke medefokker heeft jou zo genaaid en haar dit verteld?
Ik wou het nét zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Dirkh het volgende:
ze is ff bezig.. drie breezers accepteerde ze ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand haar alop msn? ze wil me nog niet toevoegen of ze is offline
Hou toch, zie je het al voor je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik heb het ook vaak zat moeten horen. En blijkbaar heb ik er van geleerd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks.
maak je niet druk ... de politie kan je niks maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik heb geen ex.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Aitan het volgende:
[..]
Heej das haar ex schuld hèje kunt ook niemand meer vertrouwen
NIET ZO DOM ALS JIJ BENT DIE MIJN NAAM NIET EENS GOED KAN SPELLEN!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef Snoesje_Rules het volgende:
wat een sukkel die Hastin lach me suf om dit topic, hoe dom iemand kan zijn zeg![]()
Gelukkig weten we allemaal hoe je x-r0o0s-x@hotmail.com spelt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Hanstin het volgende:
[..]
NIET ZO DOM ALS JIJ BENT DIE MIJN NAAM NIET EENS GOED KAN SPELLEN!!!
het is hanstin met een N niet hastin
oh btw ze weet niet dat het FOK! forum is... denk ik...
Als ze haar mail leest welquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Hanstin het volgende:
[..]
NIET ZO DOM ALS JIJ BENT DIE MIJN NAAM NIET EENS GOED KAN SPELLEN!!!
het is hanstin met een N niet hastin
oh btw ze weet niet dat het FOK! forum is... denk ik...
Ja idd, x-r0o0s-x@hotmail.comquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef Aitan het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal hoe je x-r0o0s-x@hotmail.com spelt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Dat is goedkoop! Ff toevoegen dan maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
voor 5 breezers neukt ze, dus ik denk dat het je een breezertje of 3 zal kosten
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd, x-r0o0s-x@hotmail.com
x-r0o0s-x@hotmail.com
x-r0o0s-x@hotmail.com
x-r0o0s-x@hotmail.com
""
kenker, nu gaat ze me aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
x-r0o0s-x@hotmail.com
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
----- Original message -----
Received: by 10.78.172.20 with SMTP id u20mr583729hue.1178226276093;
Thu, 03 May 2007 14:04:36 -0700 (PDT)
Received: by 10.78.120.13 with HTTP; Thu, 3 May 2007 14:04:36 -0700 (PDT)
Message-ID: <c13d6d7c0705031404y6c08379avfe7e3ced924b8da2@mail.gmail.com>
Date: Thu, 3 May 2007 23:04:36 +0200
To: x-r0o0s-x@hotmail.com
Subject: rebound?
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_Part_28219_2264066.1178226276042"
------=_Part_28219_2264066.1178226276042
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Content-Disposition: inline
------=_Part_28219_2264066.1178226276042
Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 7bit
----- Message truncated -----
leuke google search heb je ..quote:
Hier spreekt iemmand met ervaring.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
Gevalletje eigen schuld dikke bult.
SuperRogier, was je bang ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
1
2
3
4
5<?php
Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef Hanstin het volgende:
x-r0o0s-x@hotmail.com
?>
Deze?![]()
i just can't stopquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef FredvZ het volgende:
Hoeveel betaal je per verwijderde post?
De pliesiequote:
verkeerde e-mail adres net zoals de hele topic die mij een beetje probeerde te stangen... wat eigenlijk niet meer lukt... maar als ze de politie bellen ga ik alleen maar meer genieten... dus in feiten zouden ze mij een dienst doen...quote:
"GA BOEVEN VANGEN!!! EWA@E*UDquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef Hanstin het volgende:
niks.... ik geniet hiervan
die vriend van mij niet...
in feiten zouden ze niks kunnen doen want als ik zeg zo van
HEY gasten er worden mensen vermoord en drugs gesmokkeld en dan gaan jullie een beetje huilen om een gratis hotmailtje dat ergens gepost is?
Lees mijn post nogmaals.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
verkeerde e-mail adres net zoals de hele topic die mij een beetje probeerde te stangen... wat eigenlijk niet meer lukt... maar als ze de politie bellen ga ik alleen maar meer genieten... dus in feiten zouden ze mij een dienst doen...
zal in onthoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef Frrreek het volgende:
[..]
"GA BOEVEN VANGEN!!! EWA@E*UD![]()
![]()
![]()
" doet het altijd goed.
Jij moet eens leren dat je meerdere malen over iets moet nadenken voordat je het uitvoert...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef Hanstin het volgende:
niks.... ik geniet hiervan
die vriend van mij niet...
in feiten zouden ze niks kunnen doen want als ik zeg zo van
HEY gasten er worden mensen vermoord en drugs gesmokkeld en dan gaan jullie een beetje huilen om een gratis hotmailtje dat ergens gepost is?
dat gebeurt dus nooit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij moet eens leren dat je meerdere malen over iets moet nadenken voordat je het uitvoert...
Alsof dit de poltiie ook maar enigzins boeit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Hanstin het volgende:
iemand anders nog wat tips
ik heb besloten de politie maar lekker te confronteren!
Denk even logisch met mij mee: Jij zit zo op het politiebureau... En je wordt hierover gebeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Hanstin het volgende:
iemand anders nog wat tips
ik heb besloten de politie maar lekker te confronteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |