Echt waar joh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Wat ik van de cossen heb begrepen is dat ze alles bij elkaar heeft gelogen en daarom niet meer komt.
Huh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef BrauN het volgende:
Hetzelfde als met James Brown.
quote:CINDY SCHRAM zei om 14:12 op 10 APRIL 2007
Ongelovelijk, deze mevrouw heeft absoluut geen ****. Ik ken haar persoonlijk. Ze heeft zware schulden, misschien probeert ze via deze weg aan geld te komen. Banen kan ze niet houden, 2 maanden geleden was ze lichamelijk ziek vanwege "Borderline" (vreemd), in ieder geval zou Borderline dit vage verhaal verklaren, wat vreselijk om zo'n ziekte te gebruiken om aandacht te krijgen, bah.
Cossenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Wat ik van de cossen heb begrepen is dat ze alles bij elkaar heeft gelogen en daarom niet meer komt.
Stink Varka noemen ze naar altijd op nl.politiekquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Egbert1972 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Tara Singh Varma".
Tara Singh Pharmaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Egbert1972 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Tara Singh Varma".
Het blijft vreemd dat je de bewoners -die 24/7 voor haar klaar zouden staan- er niet meer over hoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Zo'n bericht van één persoon die schrijft dat ze Diane kent en dat het gelogen is zegt me helemaal niets. Ik kan me niet voorstellen dat iemand over zoiets gaat liegen op TV. Iedereen uit haar buurt gaat dat zien en horen en dan heeft ze echt geen leven meer en haar kinderen ook niet. Dus ik ga er absoluut vanuit dat het wél zo is en mensen die roepen dat ze loopt te liegen moeten eerst maar eens met echte bewijzen komen voordat ze zoiets als 'waar' hier neerplanten. Maar ja, zo gaat dat op FOK... dat is waar
http://www.xs4all.nl/~rec/exorcist.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia wilden Diana bellen, Dat mocht niet van de redactie.
Er is gezegd dat er door een familielid naar de redactie is gebeld na de uitzending, Diana zou namelijk geestelijk niet in orde zijn --> Schrizofreen en gelooft in haar eigen ziekte.
Dat meen ik mij ook te herinneren ja. Toen ze de eerste uitslag hoorden ofzo.. Toen kwam zij zelf niet aan de tel. toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:25 schreef Soury het volgende:
Lijkt me sterkt ze hebben toch ook haar moeder gesproken over Diana's ziekte of ben ik weer es danig in de war. Is niet erg kies om hierover te speculeren zonder bewijs![]()
wat hij zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook niet netjes om hierover te speculeren maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar waarom dat contact opeens is opgehouden![]()
quote:beste forum gangers
zullen we het onderwerp laten rusten?
moeke
Als de mods nou eens navragen bij de redactie hoe dat nou zit met Diane wat er nou aan de hand is, wat er waar is van de roddel en waarom we haar niet meer zien/ horen?quote:[quote]
beste forum gangers
zullen we het onderwerp laten rusten?
moeke
quote:bert
ik hoef niks te vragen, omdat ik de waarheid weet.
maar ik niet van plan ben om het er verder over te hebben.
ik heb liever dat jullie het laten rusten....
moeke
quote:je moet het gewoon laten rusten klaar
angel
quote:Car Lize
maar wel iemand die ze in het echt kent!
en daarom mijn vraag stop er mee...
arrogant ben ik zeker niet....
moeke
( dit was echt mijn laatste antwoord hier op)
quote:willen jullie je aan het topic houden anders sluit ik dit toipc voor onbepaalde tijd
angel
quote:topic voor een uur gesloten jullie blijven doorzagen over het onderwerp diane
zij zit niet in de gouden kooi ik vraag daarom aan jullie om erover op te houden
dit topic gaat over brian houje er dan ook aan.
Gaat dit topic open en jullie gaan hierover door gaat je bericht per direct naar de redactie
angel
quote:topic weer open
hou je aan het onderwerp
topic gesloten over diane word er hier niet gesprokenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef Maanvis het volgende:
2e topic geopend op het gouden kooi forum van tien.. misschien dat er daar meer info naar buiten komt (of er wordt weer krampachtig weggemodereerd, dan weten we ook wel weer hoe laat het is)
http://forum.tien.tv//index.php?topic=5620.0
nou dat lijkt me duidelijk. Weer iets wat in de doofpot moet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
topic gesloten over diane word er hier niet gesproken
angel
![]()
![]()
Aanhouder wint........quote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Topic nr. 2 : http://forum.tien.tv//index.php?topic=5622
SVP niet speculeren hierin over Diane
En dan als antwoord:quote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Topic nr. 2 : http://forum.tien.tv//index.php?topic=5622
SVP niet speculeren hierin over Diane
Al werd er maar een klein tipje van de sluier opgelicht, dat zou wel zo fatsoenlijk zijn naar de kijker toe.quote:omdat er verschillen verhalen de ronde gaan en wij dit niet willen hebben wij weten het echt verhaal
angel
quote:omdat er verschillende verhalen de ronde gaan en dit willen we niet hebben wij weten het echt verhaal
Ik probeerde de quote nog te repliceren met alle spelfouten erin, maar als ik mijn post met die van armani vergelijk ben ik er zelfs een aantal vergetenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef soylent het volgende:
Die moderators daar hebben de lagere school ook niet afgemaakt zo te zien
nee . Het geeft me ene vieze smaak in de mond.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef soylent het volgende:
Die moderators daar hebben de lagere school ook niet afgemaakt zo te zien
houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef Maanvis het volgende:
Naja, ik ga straks nog wel even verder, desnoods probeer ik via andere media die hierover berichtten wat meer stof te laten opwaaien
2 keer per dag poetsen, dan krijg je weer eenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef itsme het volgende:
[..]
nee . Het geeft me ene vieze smaak in de mond.
doofpot , helpers van 10?
Dat zal idd. de reden wel moeten zijn, maar dan hadden ze beter die reden kunnen aangeven i.p.v. het statement dat ze nu gaven, dat werkt zéker averechts. Wel dubieus dat het de moderatoren blijkbaar wél verteld is, dat was niet nodig geweest als ze het er tóch niet over mogen hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef soylent het volgende:
Uiteraard is het een 'doofpot'. Talpa kan niet op een forum gaan meedelen dat iemand heeft gelogen of zoiets; ze hebben geen zin om aangeklaagd te worden wegens smaad. Moderators zullen dit zeker ook niet mogen.
Neemt niet weg dat die moderators aardig dom zijn om wel te lopen pronken dat zij het wel weten. Daarmee moedigen ze relletjes alleen maar aan.
mercy. Toch heel vreemd dan die reacties van die mods op de talpa sitequote:Op zondag 6 mei 2007 20:33 schreef MissSomebody het volgende:
Berichtje van Diana gepost bij NowLive en gespot door een volposter...:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1119756#1119756
Vind het ook vreemd....geeft ook nog niet echt de reden aan waarom ze er zo vaag over doen bij Talpa....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
[..]
mercy. Toch heel vreemd dan die reacties van die mods op de talpa site
Hoe dan ook, het blijft bizar om een serieuze kwestie waar ze nota bene zélf media-aandacht voor wilden afdwingen, zo abrupt stil te zwijgen, alsof het nooit heeft plaatsgevonden.quote:Een tijd geleden stond er op de website van Tien een oproep. Mensen die ernstig ziek waren en een buddy zochten, konden - als ze dat wilden - een buddy aanvragen in DGK. Diana heeft daarop gereageerd - ze wilde Eric als buddy.
al doende?quote:
(mocht mijn reactie verwijderd worden; ik heb nog een backup, die zal ik dan hier plaatsen)quote:
Deze bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef Maanvis het volgende:
Oké, nog een poging :
[..]
(mocht mijn reactie verwijderd worden; ik heb nog een backup, die zal ik dan hier plaatsen)
Sorry, was ff vergeten dat 10 nog met framepjes werktquote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://forum.tien.tv//index.php?topic=5624.msg338368#msg338368
Was even zoeken, dacht eventjes dat ze nu wel heel erg snel waren met verwijderen
Dacht ik dus ook...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Was even zoeken, dacht eventjes dat ze nu wel heel erg snel waren met verwijderen
Even afwachten dus!quote:Beste scalare,
Ik heb je verhaal aandachtig gelezen.
Ik ben vorige week weinig op het forum geweest en de week ervoor erg druk met werk ben geweest.
Ik heb wel iets over diana gehoord... zogezegd:
Heb ik de klok horen luiden maar weet niet precies waar ...
het over gaat!
Ik beloof je dat ik morgen contact met de eind redaktie opneem.
En je later een bericht toe stuur per e-mail of per posting hier op deze topic.
Ik hoop dat je me het vertrouwen geeft dit nader uit te zoeken.
Pat (Forumguard)
Inderdaad. Als Tien gewoon had meegedeeld dat de media-aandacht en alles wat er bij kwam kijken een te grote wissel op Diana trok, was er niets aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef droomkoningin het volgende:
misschien was het dan juist handiger geweest om wat opener te zijn over de reden waarom ze ermee gestopt is. ik denk dat bijna iedereen het had begrepen... ik tenminste wel
Ik wens Diane het allerbeste en gun haar alle rust die ze nodig heeft, dat vooropgesteld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Laathetrusten het volgende:
Mensen laat het rusten, ik ben iemand dichtbij van diana en die heeft behoorlijk media hype over haar heen gehad waar zij niet op zat te wachten. Dat heeft zij vreselijk onderschat. Het gaat goed met haar en al die verhalen die te ronde gaan slaan nergens op.
Laat het gewoon met rust ik snap dat jullie dat niet kunnen. Talpa heeft het niet in doofpot gestopt het is beslissing van diana zelf geweest om over al mee te stoppen, omdat er zoveel heisa om heen kwam.
Mensen uit haar verleden doen schepje boven op. Jullie kennen haar niet. maar laat dat meiskuh met rust.
Ze heeft al behoorlijk wat verdruren gehad, het is goed zo.
Het is verkeerde keuze van haar geweest om er aan mee te doen ze dacht er goed aan te doen. Dat ze geestelijk ziek is, is weer een zwakke leugen van iemand die behoorlijk onrust wil stoken.
Niet iedereen heeft alleen maar vrienden helaas, maar ook vijanden.
Dus daarom het verzoek om het te laten rusten.
Exact, Talpa had gewoon open kaart moeten spelen en moeten zeggen dat Diane de mediahype heeft onderschat en dat ze dat niet aankan icm haar lichamelijkeziekte (daar heeft iedereen respect voor).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Tien gewoon had meegedeeld dat de media-aandacht en alles wat er bij kwam kijken een te grote wissel op Diana trok, was er niets aan de hand geweest.
Wederom faalt de DGK redactie.
Waarom zouden mensen dat doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Laathetrusten het volgende:
De boze geesten zeg maar die overal met veel trots hun leugens plaatste werd haar ook teveel. Telefoon heeft roodgloeiend gestaan, familie kregen via hyves of andere soort site de wind van voren en werden lastig gevallen. Geloof me het was niet alleen maar mooie dingen die er gebeurde en dat heeft zij gewoon onderschat.
Idd, juist door dat niet te doen krijg je een voedingsbodem voor dit soort geruchten, en het uitblijven van een concrete reactie van Tien is voor een hoop mensen alleen maar reden om het "waar rook is, is vuur" principe te hanteren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Exact, Talpa had gewoon open kaart moeten spelen en moeten zeggen dat Diane de mediahype heeft onderschat en dat ze dat niet aankan icm haar lichamelijkeziekte (daar heeft iedereen respect voor).
Want anders krijg je alleen maar speculaties.
ja waarom zouden mensen dat doen, helaas zijn dat juist de geestelijke gestoorden. Het is gewoon erg vaag om iemand helemaal door de slijk te halen terwijl je die persoon niet kent of wel kent maar jaren geen contact mee heb gehad en niet weet hoe iemand zijn leven nu is. Zoals iedereen weet heb je niet altijd vrienden, maar ook vijanden. En dat soort mensen willen dan juist graag in de publiciteit komen, want dat bericht wat geplaatst is en ook hier geplaatst is over dat ze geestelijk ziek is waarom zet die persoon dan zijn echte naam en woonplaats er niet bij. Dat zegt dan toch eigenlijk genoeg. Dus wel leugens plaatsen maar niet eerlijk vertellen hoe je heet zodat andere het dan verifieren. Dat tien door iemand gebeld is klopt, wie dat is is ons ook niet bekend, als dat ons wel bekend gemaakt word zullen we die persoon aanklagen wegens smaad. Dan is het logisch dat tien twijfeld en dat was voor Diana de druppel ze trok het gewoon echt niet.quote:
Hier en daar een entertje kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Laathetrusten het volgende:
[..]
ja waarom zouden mensen dat doen, helaas zijn dat juist de geestelijke gestoorden. Het is gewoon erg vaag om iemand helemaal door de slijk te halen terwijl je die persoon niet kent of wel kent maar jaren geen contact mee heb gehad en niet weet hoe iemand zijn leven nu is. Zoals iedereen weet heb je niet altijd vrienden, maar ook vijanden. En dat soort mensen willen dan juist graag in de publiciteit komen, want dat bericht wat geplaatst is en ook hier geplaatst is over dat ze geestelijk ziek is waarom zet die persoon dan zijn echte naam en woonplaats er niet bij. Dat zegt dan toch eigenlijk genoeg. Dus wel leugens plaatsen maar niet eerlijk vertellen hoe je heet zodat andere het dan verifieren. Dat tien door iemand gebeld is klopt, wie dat is is ons ook niet bekend, als dat ons wel bekend gemaakt word zullen we die persoon aanklagen wegens smaad. Dan is het logisch dat tien twijfeld en dat was voor Diana de druppel ze trok het gewoon echt niet.
feiten zijn er niet en voor Diana is het moeilijk te bewijzen en had daar ook geen energie voor ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd. Het heeft haar vreselijk pijn gedaan. Dat er negatieve media op af zou komen dat had ze wel verwacht, maar niet dat ze helemaal door de slijk gehaald word door mensen die haar het licht niet in de ogen gunnen en zulke ziekelijke dingen beweren. Dat had zij echt nooit verwacht.
Misschien naief, kan zijn maar ze was zich echt van geen kwaad bewust, vooral ook omdat ze niets te verbergen heeft. Als je van jezelf weet dat je geestelijk ziek bent dan ga je toch niet de media opzoeken met het risico dat iedereen het dan komt te weten ook haar familie en kinderen. Dat zou toch stom zijn. Denk daar maar is over na. Ik weet dat er altijd mensen zijn die twijfelen, dat is ook niet erg kan me voorstellen vooral ook omdat je haar niet kent, maar ik weet zeker als je haar kent dan weet je wel beter.
Een goede beslissing, om niet mee te doen aan dit krankzinnige programma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Laathetrusten het volgende:
De hele hype er om heen, ze is gewoon door alle emoties om haar heen ingestort. Er kaam teveel op haar af en tien had haar er voor gewaarschuwd, maar zij dacht het wel aan te kunnen. Dat was dus niet het geval plus het verhaal in DGK veranderde, Sylvia ging weg er waren veel meer ruzies dan voorheen. ZIj vond dat haar verhaal niet meer in DGK pastte. Het werd haar teveel. De boze geesten zeg maar die overal met veel trots hun leugens plaatste werd haar ook teveel. Telefoon heeft roodgloeiend gestaan, familie kregen via hyves of andere soort site de wind van voren en werden lastig gevallen. Geloof me het was niet alleen maar mooie dingen die er gebeurde en dat heeft zij gewoon onderschat. Het werd haar allemaal teveel ook omdat ze vond en voelde dat ze zich tegen iedereen moest bewijzen en toen hebben wij als familie ingegrepen.
Ik hoop dat jullie hier genoeg vrede mee hebben. Geloof me het was voor haar een hele zware beslissing om het niet te doen, ze trok het gewoon niet meer.
Ze was een hele trouwe DGK kijker en had echt alleen maar goede bedoelingen en niet zoals zij wordt afgeschilderd. Ze heeft een hart van goud, ze is een topper.
Dat klopt ook wel, maar een vijand gaan zieken terwijl diegene ongeneeslijk ziek is, gaat me wel erg ver.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Laathetrusten het volgende:
[..]
Zoals iedereen weet heb je niet altijd vrienden, maar ook vijanden. En dat soort mensen willen dan juist graag in de publiciteit komen, want dat bericht wat geplaatst is en ook hier geplaatst is over dat ze geestelijk ziek is waarom zet die persoon dan zijn echte naam en woonplaats er niet bij. Dat zegt dan toch eigenlijk genoeg. Dus wel leugens plaatsen maar niet eerlijk vertellen hoe je heet zodat andere het dan verifieren. Dat tien door iemand gebeld is klopt, wie dat is is ons ook niet bekend, als dat ons wel bekend gemaakt word zullen we die persoon aanklagen wegens smaad. Dan is het logisch dat tien twijfeld en dat was voor Diana de druppel ze trok het gewoon echt niet.
feiten zijn er niet en voor Diana is het moeilijk te bewijzen en had daar ook geen energie voor ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd. Het heeft haar vreselijk pijn gedaan. Dat er negatieve media op af zou komen dat had ze wel verwacht, maar niet dat ze helemaal door de slijk gehaald word door mensen die haar het licht niet in de ogen gunnen en zulke ziekelijke dingen beweren. Dat had zij echt nooit verwacht.
Misschien naief, kan zijn maar ze was zich echt van geen kwaad bewust, vooral ook omdat ze niets te verbergen heeft. Als je van jezelf weet dat je geestelijk ziek bent dan ga je toch niet de media opzoeken met het risico dat iedereen het dan komt te weten ook haar familie en kinderen. Dat zou toch stom zijn. Denk daar maar is over na. Ik weet dat er altijd mensen zijn die twijfelen, dat is ook niet erg kan me voorstellen vooral ook omdat je haar niet kent, maar ik weet zeker als je haar kent dan weet je wel beter.
Aan de andere kant zou het niet de eerste keer zijn dat mensen vreselijke ziektes verzinnen om in 'aanraking' met RLSers te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar een vijand gaan zieken terwijl diegene ongeneeslijk ziek is, gaat me wel erg ver.
En in principe als je echt iemand wegens smaad of laster wilt aanklagen, dan kan je gewoon via de rechter een ip opvragen bij de desbetreffende website(s).
Aan de andere kant zou ik het wel een geruststellende gedachte vinden. Diegene heeft dan wel "het spel begrepen"...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou het niet de eerste keer zijn dat mensen vreselijke ziektes verzinnen om in 'aanraking' met RLSers te komen![]()
Die zijn er toch wel? Een doktersverklaring, medicijnen, o.i.d.?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Laathetrusten het volgende:
[..]
ja waarom zouden mensen dat doen, helaas zijn dat juist de geestelijke gestoorden. Het is gewoon erg vaag om iemand helemaal door de slijk te halen terwijl je die persoon niet kent of wel kent maar jaren geen contact mee heb gehad en niet weet hoe iemand zijn leven nu is. Zoals iedereen weet heb je niet altijd vrienden, maar ook vijanden. En dat soort mensen willen dan juist graag in de publiciteit komen, want dat bericht wat geplaatst is en ook hier geplaatst is over dat ze geestelijk ziek is waarom zet die persoon dan zijn echte naam en woonplaats er niet bij. Dat zegt dan toch eigenlijk genoeg. Dus wel leugens plaatsen maar niet eerlijk vertellen hoe je heet zodat andere het dan verifieren. Dat tien door iemand gebeld is klopt, wie dat is is ons ook niet bekend, als dat ons wel bekend gemaakt word zullen we die persoon aanklagen wegens smaad. Dan is het logisch dat tien twijfeld en dat was voor Diana de druppel ze trok het gewoon echt niet.
Ik had het meer over zieke figuren, die RLSers ook na het programma nog lastig vallenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het wel een geruststellende gedachte vinden. Diegene heeft dan wel "het spel begrepen"...
Ik had het meer over grensverleggende figuren die real-life verhaallijnen willen opzetten met mogelijk terminale patiënten en er dan als echt geuzen voor kiezen er het zwijgen toe te doen als er iets (wat dan ook) misgaat. Staat tegenover dat, als ik Laathetrusten mag geloven, ze haar wel gewaarschuwd hebben. Je kunt veel zeggen van Talpa zeggen, maar ze zijn wel verdomd hubiaans eerlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over zieke figuren, die RLSers ook na het programma nog lastig vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |