Das geen antwoord lullo...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar begon het allemaal mee.
Allemaal huubs schuld dus![]()
Netty weet net zoveel als ons, dat natasia het bevestigd is nieuw voor mij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Netty en Natasia hebben het ook bevestigd.
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat het hysterische gedrag van Natasia de situatie vele malen dramatischer heeft gemaakt dan nodig was.
Het ziet er inderdaad erg 'gespeeld' uit. Dit is voor het eerst dat ik echt denk dat de boel volledig geregisseerd is.
VOEL VOOR MIJ!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
"Ik ben niet vergeten wat mij is aangedaan", zegt de wifebeater.
![]()
Ik heb haar sowieso in eerste instantie instemmend zien reageren op dat verhaal, toen ze realsieerde waar ze naar luisteren ging ze dat steeds meer ontwijken. Dat is hoe ik het heb ervaren in de streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef PC eend het volgende:
Netty weet net zoveel als ons, dat natasia het bevestigd is nieuw voor mij?
Net in de uitzending heeft ze het alleen over dat spugen, wat ze echt niet vond kunnen
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Plasterk het volgende:
Ik vroeg het me af he. Lakt die Huub zn nagels?
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Plasterk het volgende:
Ik vroeg het me af he. Lakt die Huub zn nagels?
Was niet zo hard, maar ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, daarom maakte hij er zoveel ophef over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das geen antwoord lullo...![]()
de vraag luidt: "in welke categorie moeten we die klap precies classificeren?"![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Achossie, De Sick Fuck moet wéér janken......
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
Zag ik daar Palma 24 uur aanvragen???
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een klap, huub zou hem direct daarop pakken, en dat deed hij dus niet, hij had het alleen over spugen en hij stond er bovenop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
"Ik ben niet vergeten wat mij is aangedaan", zegt de wifebeater.
![]()
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een klap, huub zou hem direct daarop pakken, en dat deed hij dus niet, hij had het alleen over spugen en hij stond er bovenop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een sick mind, die Brian. F* Y Wifebeater.....
Hij kwam met zijn hand in haar mond, ze had iets onder haar tong de volgende dag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
Die klap die brian aan amanda zou hebben gegeven zou zo hard zijn geweest dat ze er van dubbelklapte en stond te krimpen van de pijn.... als je zo hard slaat zou er toch wel een blauwe plek te zien zijn lijkt me?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |