Triest, hij doet het zelf toch ook.... Hij was toch niet verliefd op haarquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als jeje liefje neukend aantreft met een ander
Liefje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
Die heeft er compleet doorheen geslapen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
Ow ja Syl was er nog.
Dat zou ik niet tof vinden, maar niet tof vinden is iets anders dan spugen en slaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef tlepel het volgende:
Mee eens,je hebt me omquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat zou ik niet tof vinden, maar niet tof vinden is iets anders dan spugen en slaan.
En wat zegt het dat Nicholas er niet warm of koud van werd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef kissa het volgende:
Dat ze Braaain een nacht in een hotel hebben gestopt zegt alles (met twee bewakers en Staas) Ik denk dat we dat niet te zien/horen krijgen.
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een klap, huub zou hem direct daarop pakken, en dat deed hij dus niet, hij had het alleen over spugen en hij stond er bovenop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
"Vieze sloerie", zegt de wifebeater.
Hij had iig meer gevoelens voor haar dan huubquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Triest, hij doet het zelf toch ook.... Hij was toch niet verliefd op haar![]()
In de hitte van zijn woede naar Huub, jeweets.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Waarom scheldt Brian Amanda voor vieze slet enzo uit als ie haar slechts wilde beschermen
Deze is er echt een om in te lijsten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Volgens mij gaan ze dat idd heel handig omzeilen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
Vast geen woord over het feit dat Brian de kooi uitgeweest is....
Ik heb Amanda inmiddels een paar keren horen zeggen dat het geen duw maar een klap was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een klap, huub zou hem direct daarop pakken, en dat deed hij dus niet, hij had het alleen over spugen en hij stond er bovenop.
Dat ze een wondje in haar mond had zou, volgens sommigen, het bewijs zijn dat hij geslagen had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze is er echt een om in te lijsten....![]()
Ik voel je brotha...ik voel je...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze een wondje in haar mond had zou, volgens sommigen, het bewijs zijn dat hij geslagen had.
Erg vreemd dat er alleen schade aan de binnekant zit en er aan de buitenkant niks te zien is, vandaar mijn verklaring
dat gold toen ook van het pijpen van Eric in Huubs slaapquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Black_king het volgende:
Geen bericht over het verlaten van B en N van de Kooi. Ik wist het wel.....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nu de pijn nog van een frontale aanrijding door een grote vrachtwagen.
Dat zei ze ook over huub tegen NL, toen hechte helemaal niemand waarde aan de woorden van die domme snol ik-zat-er-zelf-bij amanda.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb Amanda inmiddels een paar keren horen zeggen dat het geen duw maar een klap was.
Haar tand(en) kunnen een wond aan de binnenkant van haar mond gemaakt hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze een wondje in haar mond had zou, volgens sommigen, het bewijs zijn dat hij geslagen had.
Erg vreemd dat er alleen schade aan de binnekant zit en er aan de buitenkant niks te zien is, vandaar mijn verklaring
Wat een gewauwel inderdaad, maar goed hij is daar wel onder narcose inmiddels hè.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
"Ik voel veel pijn van binnen."
Dat is je verrotte ziel.
Ik kan het alleen niet helemaal rijmen met de "klap in zijn mutherfucking kutgezicht".......hoe zie jij die klap precies?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Netty en Natasia hebben het ook bevestigd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
Dat zei ze ook over huub tegen NL, toen hechte helemaal niemand waarde aan de woorden van die domme snol ik-zat-er-zelf-bij amanda.
Hadden ze 'm maar een OD toegediend. Walgelijke vent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef elcastel het volgende:
Wat een gewauwel inderdaad, maar goed hij is daar wel onder narcose inmiddels hè.
Maar Brian zegt dat het niet zo is, dus is het niet zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef elcastel het volgende:
Netty en Natasia hebben het ook bevestigd.
Daar begon het allemaal mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet helemaal rijmen met de "klap in zijn mutherfucking kutgezicht".......hoe zie jij die klap precies?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |