Kan ik langzaam bijkomen van het geweld en van de maaltijd. Heb daar nooit aan kunnen schuiven aan tafel maar ik kan geen rijst met kip meer zien.quote:
Ze zeggen ja aan elkander.quote:
Gisteravond ook al, nét nadat iedereen gilde en duwde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:28 schreef tlepel het volgende:
in de herhaling vannochtend deed 10 een oproep voor nieuwe miljonairs voor in de kooi
Ik zou posters op gaan hangen in alle kick-box scholen in Nederland. Dat zijn waarschijnlijk de enige gasten die er nog im willenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:28 schreef tlepel het volgende:
in de herhaling vannochtend deed 10 een oproep voor nieuwe miljonairs voor in de kooi
And wifespitter.quote:
Ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:35 schreef kissa het volgende:
Fans van Braaain die houden van zijn gedichten...
Waar?![]()
Dat lijkt me niet bepaald leuk, maar Brian reageert gewoon echt engquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als jeje liefje neukend aantreft met een ander
Is er iemand in die kooi geweest die deze slimme vraag heeft gesteld? De spijker op z'n kop zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Waarom scheldt Brian Amanda voor vieze slet enzo uit als ie haar slechts wilde beschermen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |