welke A&F maat is dat? M ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef kookie_monster het volgende:
Hierbij te koop aangeboden: maat 43-44, te groot gekocht, nog aan elkaar met plastic dingetje en prijskaartje. ¤25 + verzendkosten
[afbeelding]
Jij boefje!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Oke, hier komt het trucje.
Als eerst heb je FireFox nodig i.s.m. Web Developer toolbar.
Ga nu naar Abercrombie (met FireFox) en selecteer wat je wilt bestellen en ga naar de checkout.
Vul vervolgens in dat je in Germany woont en vul de rest van het formulier gewoon in zoals je ook zou doen als je Nederland had geselecteerd.
Ga nu naar Forms in de toolbar en klik op Convert Select Elements To Text Inputs en zoek naar het veld waar DE staat.
Vul hier nu gewoon NL in en verstuur.
Succes!
Ik kan "Forms" niet vinden in mij Firefox versie? Heb wel een NL versie maar dan zou je denken dat je formulieren moet hebben maar ook die zie ik niet staan.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Ga nu naar Abercrombie (met FireFox) en selecteer wat je wilt bestellen en ga naar de checkout.
Vul vervolgens in dat je in Germany woont en vul de rest van het formulier gewoon in zoals je ook zou doen als je Nederland had geselecteerd.
Ga nu naar Forms in de toolbar en klik op Convert Select Elements To Text Inputs en zoek naar het veld waar DE staat.
Succes!
als ik het op die manier doe dan klopt het adres niet wat er bij de volgende stap vermeld wordt. Er staat dan nog steeds DE in het adres, en onderaan staat dan NL.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef Ontopic het volgende:
Succes!
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Ace1 het volgende:
Morgen kan ik m'n bestelling ophalen bij het postkantoorIk was 2x niet thuis.
Heeft in totaal 4 en een halve week geduurt :p
klinkt mystereus, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef Ontopic het volgende:
Ik wacht even met het trucje delen tot ze mijn bestelling hebben verstuurd.
Want je kunt er van op aan dat ze maatregelen gaan nemen als er opeens 10 bestelling uit NL komen.
hoe kan dat? die verzendkosten zijn toch al 40 dollar ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef kookie_monster het volgende:
en ook deze: voor 55 euro incl. verzendkosten
[afbeelding]
zeg dan meteen welke maat het is.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef kookie_monster het volgende:
en ook deze: voor 55 euro incl. verzendkosten
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |