Wat zijn die wijven daar toch alledrie onzeker/ ontevreden met hun uiterlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zou ik daar ook doen. Het is toch gratis.
Ik hoorde haar zeggen tegen Jaap en Brian vanochtend dat zij hem er wel uit zou stemmen door zijn gedrag tegen Judith en Carlos ( Van die twee hield zij heel veel) maar verder was zij het er wel mee eens dat Brian hem in het huis hield.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Iik ben benieuwd of natas ook Jaap in het huis wil houden.
Brian had toch gevraag of ze dat wilde doen?
Is het om 0.00 uur al voorbij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
Vanavond afkicken van de streams, en dat had zo mooi met een exit van jaap kunnen zijn, maar helaas dat gunt talpa ons niet.
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef farceman het volgende:
Brian zal wel te horen krijgen dat Jaap mag blijven door Huub en zal dan wel zeggen Jaap eruit te stemmen om zo te bewijzen dat hij wel zakelijk kan zijn...it's all a script.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef FdW het volgende:
Hoogste tijd dat Huub en Lieke alvast gaan sparren, teneinde het voorgenomen huwelijk op niveau te kunnen consumeren.![]()
Nee, bij de voorstemming kiest Huub voor Japio om te voorkomen dat Eric op de stoel moet gaan zitten. En als Japio dan uiteindelijk op de stoel zit zal Huub NEE stemmen (dus Japio mag blijven).quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Gaat Huub nu in "eerste instantie" kiezen voor Eric eruit (keuze Jaap - Eric)?
Vervolgens meerderheid van stemmen op Jaap eruit, en dan..........wat doet Huub dan, of is dat nog niet bekend?
Heb ik wel begrepen ergens als je staat ingeschreven bij Talpa dat je het deze maand nog gratis krijgt. dus ben ik er misschien wat langerquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
nee tot 12.00uur morgen, dus morgen vroeg kan het ook nog even.
Meerderheid van stemmen voor de ontslagronde. Eric of Jaap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een meerderheid?
Voor vanavond? of wat?
Zijn die er dan ????quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit jij niet bij de vaste Fok!streamers?
Geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Script voor vanavond:
Iedereen stemt Jaap weg, behalve Huub. Huub krijgt van vooral Natasia en Amanda de wind van voren, maar als de kruitdampen opgetrokken zijn verschuift Jaap zijn 'terror'acties naar Brian, die binnen 10 minuten compleet flipt en vanavond nog door de mannen in witte jassen (en voor deze speciale gelegenheid mét wite hoedjes) wordt weggevoerd.
Omdat hij niet genoeg cp's heeft mogen Netty en Kenneth hem niet komen opzoeken in de TBS-kliniek waar hij de rest van zijn miezerige kutleven moet verblijven.
Omdat ook in zijn isoleercel camera's hangen wordt zijn zelfophanging de eerste reallivesoapzelfmoord in de historie.
De moeder van Amanda, schatquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft een 10jaar jongere vrien een jong blaadje dus
Gert, ban foor die gooser!!quote:
Das logisch hèquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef Dark het volgende:
Amanda:" Zodra ik een vriend heb, ga ik niet vreemd, maar als het uit is, heb ik na 3 dagen een nieuwe."
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
Vanavond afkicken van de streams, en dat had zo mooi met een exit van jaap kunnen zijn, maar helaas dat gunt talpa ons niet.
Ze had toch ook al een paar soa,s achter de rug, nou ik zou haar nooit willen.zij mij ook niet hw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda is sinds haar 14e voor het eerst vrijgezel. Ik heb het al eerder gehoord, maar het blijft me verbazen.
Vakantie dat is het betere werk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik ga zondag toch met vakantie.
En ik ben er van overtuigd dat tijdens de vakantie de stekker er wel uit wordt getrokken.
DusDGK
Laat die lijst eens zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en jij staat op nr 8 in de april lijst![]()
![]()
Ik volgende week donderdag pasquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik ga zondag toch met vakantie.
En ik ben er van overtuigd dat tijdens de vakantie de stekker er wel uit wordt getrokken.
DusDGK
We? Ik ga dat niet missen, áls het al aan de orde komt. . .quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:33 schreef Sonique het volgende:
Wel jammer dat we nu moeten gaan missen hoe Brian Lieke gaat (proberen) te neuken om Huub terug te pakken...
Dat zal toch vast wel ergens in het script voorkomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
We? Ik ga dat niet missen, áls het al aan de orde komt. . .
Naja, ik ga iig geen cent er aan uitgeven...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
We? Ik ga dat niet missen, áls het al aan de orde komt. . .
Ja ik had het al aangepast in mijn post. Dan hoor je toch ook bij de trouwe streamers? Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe Fok! het aanpakt, misschien mogen ze 50 accounts weggeven en verloten ze die onder de eerste 250 trouwe streamers. Maar misschien zijn ze ook voor de eerste 50quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef petraa het volgende:
Ik sta op nummer 5
9 jaar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft een 10jaar jongere vrien een jong blaadje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |