Cora, zodat Jaap en Cora samen de wittebroodsweken door kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
Ik lees net in DGK in de media dat er waarschijnlijk toch nog een 9e miljonair komt.
Wie zal dat zijn. Ik verwacht een bekende. Tamara, de griekse? nu iemand voor Briannetje
Daar hadden ze blijkbaar niet aan gedacht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die melding van de redactie was ze ook al soort van immuun geweest aangezien er al geen ontslagronde meer kon worden aangevraagd gisteravond.
Dat klopt, er kon niet voor haar aangevraagd worden. Maar dan nog, ze heeft immuniteit voor twee stemmingen. Net als dat ook gold voor Japio en Nicolaas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die melding van de redactie was ze ook al soort van immuun geweest aangezien er al geen ontslagronde meer kon worden aangevraagd gisteravond.
Speltechnisch noemt Huub dat isoleren van de groepquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke loopt echt door het huis als vriendinnetje van Huub.. niemand praat met haar![]()
Immuun betekende , zelf ook niet mee mogen stemmen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat is er dan veranderd ? Dat mis ik even .....
En iemand anders immuniteit geven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Immuun betekende , zelf ook niet mee mogen stemmen.
Vind je haar zo verleidelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg honger van Natasia...
Of zoiets..
Natasia heeft, ook tegen Jaap zelf vandaag nog, gezegd dat ze hem eruit stemt. Dit vooral vanwege de acties tegen Juf Judith en Carlos, maar ook vanwege de viezigheid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Iik ben benieuwd of natas ook Jaap in het huis wil houden.
Brian had toch gevraag of ze dat wilde doen?
Blomst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora, zodat Jaap en Cora samen de wittebroodsweken door kunnen.
Damn ja, roti, en bakabana's met pinda saus... Op naar de Rotishop maar weer hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg honger van Natasia...
Of zoiets..
You wishquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat achterbakse stuk Antilliaans vreten zou echt zo ongenadig hard in elkaar gestampt moeten worden dat de keurslager uit Eemnes er niet eens meer bloedworst van kan maken.
Immuniteit is een soort bonus wat een nieuweling krijgt van de redactie. Maar die van vanavond is dus geen bonus omdat ze sowieso niet weggestemd kon worden. Daarom vroeg ik me af of die immuniteit misschien na vanavond nog twee keer geldt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, er kon niet voor haar aangevraagd worden. Maar dan nog, ze heeft immuniteit voor twee stemmingen. Net als dat ook gold voor Japio en Nicolaas.
Nee, immuun wil zeggen dat niemand op jou mag stemmen. In het algemeen, immuniteit is een mechanisme, waardoor je een weerstand hebt tegen een bedreiging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Immuun betekende , zelf ook niet mee mogen stemmen.
Datte dus, die regel is vervallen.quote:
Dat zeg ik, de regels veranderen per minuutquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, immuun wil zeggen dat niemand op jou mag stemmen. In het algemeen, immuniteit is een mechanisme, waardoor je een weerstand hebt tegen een bedreiging.
Dat staat los van het wel of niet mogen stemmen. Vorige keren werden Japio en Nicolaas immuun EN ze mochten niet stemmen. Lieke is alleen maar immuun gemaakt.
Hij heeft dat hoedje alleen maar gekregen uit piëteit, omdat hij balkenbrij in plaats van hersens heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:01 schreef Dark het volgende:
[..]
You wish![]()
Brian is immers erelid van het keurslagersgilde en om dat uit te dragen heeft hij een speciaal hoedje gekregen.
Keurslagers maken geen bloedworst van hun eigen soort, helaas![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij heeft dat hoedje alleen maar gekregen uit piëteit, omdat hij balkenbrij in plaats van hersens heeft.
Natasia had JA - JA gestemd. Ik begreep dat ze VOOR de stemming van Japio had gestemd (en dus niet voor Eric) en VOOR de exit van Japio.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Natasja heeft voor beide eruit gestemd.
Tegen brian zegt ze volg je gevoel.
Wat praat ze weer zacht.
O dan begreep ik haar verkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia had JA - JA gestemd. Ik begreep dat ze VOOR de stemming van Japio had gestemd (en dus niet voor Eric) en VOOR de exit van Japio.
Volgens mij niet. JA op de exit van allebei.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia had JA - JA gestemd. Ik begreep dat ze VOOR de stemming van Japio had gestemd (en dus niet voor Eric) en VOOR de exit van Japio.
But she stays an ugly woman with a wig.....quote:
Dacht ik ook want ze kan niet weten wie de meeste stemmen krijgt, voor de ontslag ronde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. JA op de exit van allebei.
En welke keuze heeft ze dan gemaakt bij de voorstemingen (Japio of Eric)? Die heeft ze immers achter ook moeten aangeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. JA op de exit van allebei.
Script voor vanavond:quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Natasja heeft voor beide eruit gestemd.
Tegen brian zegt ze volg je gevoel.
Wat praat ze weer zacht.
Jij hebt wel fantasiequote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Script voor vanavond:
Iedereen stemt Jaap weg, behalve Huub. Huub krijgt van vooral Natasia en Amanda de wind van voren, maar als de kruitdampen opgetrokken zijn verschuift Jaap zijn 'terror'acties naar Brian, die binnen 10 minuten compleet flipt en vanavond nog door de mannen in witte jassen (en voor deze speciale gelegenheid mét wite hoedjes) wordt weggevoerd.
Omdat hij niet genoeg cp's heeft mogen Netty en Kenneth hem niet komen opzoeken in de TBS-kliniek waar hij de rest van zijn miezerige kutleven moet verblijven.
Omdat ook in zijn isoleercel camera's hangen wordt zijn zelfophanging de eerste reallivesoapzelfmoord in de historie.
Je stemt voor of tegen. Ze mag dus tegenstemmen, in beide gevallen. Ter verduidelijking, Eric en Jaap mogen er dus beide uit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En welke keuze heeft ze dan gemaakt bij de voorstemingen (Japio of Eric)? Die heeft ze immers achter ook moeten aangeven.
Waar kan ik tekenen ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Script voor vanavond:
Iedereen stemt Jaap weg, behalve Huub. Huub krijgt van vooral Natasia en Amanda de wind van voren, maar als de kruitdampen opgetrokken zijn verschuift Jaap zijn 'terror'acties naar Brian, die binnen 10 minuten compleet flipt en vanavond nog door de mannen in witte jassen (en voor deze speciale gelegenheid mét wite hoedjes) wordt weggevoerd.
Omdat hij niet genoeg cp's heeft mogen Netty en Kenneth hem niet komen opzoeken in de TBS-kliniek waar hij de rest van zijn miezerige kutleven moet verblijven.
Omdat ook in zijn isoleercel camera's hangen wordt zijn zelfophanging de eerste reallivesoapzelfmoord in de historie.
Zou ik daar ook doen. Het is toch gratis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft dus ook al aan extensions gedacht.
MAKE MY DAY!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Script voor vanavond:
Joh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft dus ook al aan extensions gedacht.
Een meerderheid toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je stemt voor of tegen. Ze mag dus tegenstemmen, in beide gevallen. Ter verduidelijking, Eric en Jaap mogen er dus beide uit.
Er moet eerst nog een unanieme stemmig komen, voor wie de ontlslag ronde is. In beide gevallen stemt ze er dus een van de twee uit.
True (quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
Vanavond afkicken van de streams.........
Oeps, idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |