Haha, frustrerend dat de rest dan moet lachen omdat er iets grappigs staat wat wij niet kunnen lezen. Mij hebben ze het inmiddels verklapt.quote:
Idd, het zuigt ook hard als je geen infrarood kunt zien, zoals bijen. Of geen sonar hebt, zoals vleermuizen. Ook dan neem je de wereld niet waar zoals hij 'bedoeld' is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
kleurenblindheid moet echt zwaar zuigen. dan zie je de wereld dus nooit zoals ie bedoeld is.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
"fuck color" ?
Dat is wel heel merkwaardig. Jij kunt slechts de helft lezen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
"fuck color" ?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is wel heel merkwaardig. Jij kunt slechts de helft lezen?
Zoals het voor mensen bedoeld is slimmerd. Met het zien van alle kleuren in het zichtbaar spectrum.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef Frollo het volgende:
Idd, het zuigt ook hard als je geen infrarood kunt zien, zoals bijen. Of geen sonar hebt, zoals vleermuizen. Ook dan neem je de wereld niet waar zoals hij 'bedoeld' is.
Je hebt je verraden, oen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ben een beetje kleurenblind...!
Echt ook in een oogopslag? Ik moet echt wat moeite doen, hoop niet dat ik nou lichtelijk kleurenblind ben ofzo - krijg ik toch het gevoel dat ik iets misquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat kleurenblindheid voornamelijk bij mannen voorkomt?
Ik kan het dus wel lezen.
Ik moest wel even focussen, dus zeg 'in een tweede oogopslag'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef thomzor het volgende:
Echt ook in een oogopslag? Ik moet echt wat moeite doen, hoop niet dat ik nou lichtelijk kleurenblind ben ofzo - krijg ik toch het gevoel dat ik iets mis![]()
Doe test 1 maar even.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef thomzor het volgende:Echt ook in een oogopslag? Ik moet echt wat moeite doen, hoop niet dat ik nou lichtelijk kleurenblind ben ofzo - krijg ik toch het gevoel dat ik iets mis![]()
Ik wel iigquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef thomzor het volgende:
[..]
Echt ook in een oogopslag? Ik moet ...
Ik heb al zitten rotzooien met photoshop maar zie nog steeds niks. Dus ook niet na de 20e oogopslag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:Ik moest wel even focussen, dus zeg 'in een tweede oogopslag'.
Dat komt omdat het (recessieve) kleurenblindheidsgen op het X-chromosoom ligt. Een man heeft XY, een vrouw XX.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat kleurenblindheid voornamelijk bij mannen voorkomt?
Ik kan het dus wel lezen.
Dank!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef mrbomb het volgende:
Ook voor deze blondine begrijpelijke uitleg.
Nu wel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik heb al zitten rotzooien met photoshop maar zie nog steeds niks. Dus ook niet na de 20e oogopslag.
quote:
Dat heb ik nou met die bekende 3D-plaatjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef Kogando het volgende:
[..]
* Kogando ziet eindelijk wat de hele wereld ziet
Ik zie de rechterhelft van het onderste gedeelte van de 6.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Kogando het volgende:
Maar dan nu.... zien jullie dit?
[afbeelding]
Ik wel.
speciaal voor kleurenblinde mensen
Ik alleen maar de helft van de onderste helft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Ik wel.
Mooie 6quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Ik wel.
Filosofisch gezien kan je het ook vanaf de andere kant benaderen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
kleurenblindheid moet echt zwaar zuigen. dan zie je de wereld dus nooit zoals ie bedoeld is.
Da's wel een rare.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |