quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:23 schreef araqiel het volgende:
zoiets had ik ook maar dan in de vorm van een schilderij erg vet altijd
hier lukt hij wel..zie een ridder op een paard met een vlag in zn handquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
maar t lukt me niet meer geloof ik.. of kan t ook alleen vanaf papier?
Deze doet het wel, alleen vind ik het altijd moeilijk duidelijke vormen te herkennen. We hebben nog een heel boek vol met die dingen liggen hier. Best vermakelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Cheerquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
Verhip.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:29 schreef Koemkwat het volgende:
[..]
hier lukt hij wel..zie een ridder op een paard met een vlag in zn hand![]()
aaaah, gewoon rustig 'door het papier heen' kijken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef Frollo het volgende:
Ik zie het niet!!! Ik wil het ook zien!!!![]()
![]()
iemand te paard lijkt wel??quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
ik heb ze ook welles met diepte gezien maar dat was dan ook n andere.. bedoel je dat je 1 plaatje diep én hoog kan zien???quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:32 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
iemand te paard lijkt wel??
Je schijnt ze op twee manieren te kunnen zien:
Of de tekening komt eruit of hij gaat de diepte in, die laatste krijg ik alleen maar te zien, andersom lukt me niet, daardoor zie ik volgens mij dan toch minder goed de tekening.
vandaar dat ik niet zeker weet of het iemand op een paard is.
ja precies. Sommige mensen zien ze alleen in de diepte of alleen in de hoogte en anderen kunnen beide mogelijkheden zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb ze ook welles met diepte gezien maar dat was dan ook n andere.. bedoel je dat je 1 plaatje diep én hoog kan zien???
hier nog eenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef Frollo het volgende:
Ik zie het niet!!! Ik wil het ook zien!!!![]()
![]()
Deze is vrij simpel van vorm, goed om mee te oefenen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |