abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48968995
Iemand ervaring met het behandelen van een druiper? Welke antibiotica werkt het best en hoe lang duurt de kuur?

Heb wat vage klachten en toevallig nog 3 tabletten Azitromycine liggen (500mg). In de bijsluiter staat dat het ook werkt om Chlamydia te genezen. Daarvoor moet je 1 maal 2 tabletten innemen. Kan over een druiper echter niets vinden.
pi_48969021
Heb je een druiper?
Slecht op je zaakje gelet?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48969046
ga naar de dokter.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_48969055
je hebt dus vaker last van SOA's.....
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:02:28 #5
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_48969056
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga naar de dokter.
wzz
pi_48969125
Snij hem eraf..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Vis een optie? donderdag 3 mei 2007 @ 16:13:08 #7
70532 loveli
N
pi_48969476
Ja, goed zo, willekeurig antibiotica sliken. Daar worden die krengen resistent van. Gewoon braaf naar de dokter of de GGD.
crap in = crap out
pi_48969610
Je krijgt waarschijnlijk wel azitromycine, 1dd 2 tabletten van 500mg. Maar is nog andere antibiotica die beter werkt tegen een druiper. Ik zou naar de dokter gaan om die te halen, je krijgt dan 1 grote pil die je op de NUCHTERE maag moet innemen.
Blaaaaaat
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:16:56 #9
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_48969640
Dokter lijkt me ook wel handig. En voortaan een beetje beter opletten waar je 'm allemaal instopt.
pi_48969740
foto!
Huh?
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:19:45 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48969771
Nooit, fucking nooit zomaar antibiotica innemen zonder voorschrift.

Ga naar de dokter. Dat is gratis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:20:39 #12
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_48969809
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef loveli het volgende:
Ja, goed zo, willekeurig antibiotica sliken. Daar worden die krengen resistent van. Gewoon braaf naar de dokter of de GGD.
Een beetje gelijk heeft loveli wel. Antibiotica kan je niet 'zomaar' slikken en als je er mee aan de gang gaat dan moet je wel een zekere hoeveelheid binnen een bepaalde tijdsduur gebruiken om te voorkomen dat je resistente bacterien overhoudt.

De huisarts dus, of als dat een probleem is de Rutgersstichting, die doen niet anders en kijken echt nergens van op. Bovendien anoniem en volgens mij ook nog kostenloos (maar dat laatste even onder voorbehoud, ik ben er niet bekend mee)
pi_48970711
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Dragonic het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk wel azitromycine, 1dd 2 tabletten van 500mg. Maar is nog andere antibiotica die beter werkt tegen een druiper. Ik zou naar de dokter gaan om die te halen, je krijgt dan 1 grote pil die je op de NUCHTERE maag moet innemen.
Maar die 2 van 500mg zouden moeten helpen toch.

Ik moet eigenlijk naar een dokter maar, en ik weet dat het te stom voor woorden is, heb er gewoon geen tijd voor. Grote kans ook dat het een plasbuisontsteking is, want de laatste keer dat ik onveilige seks had is 2,5 tot 3 maanden terug. En de klachten heb ik pas een paar weken.
pi_48971166

Wtf ga naar de dokter gek!
Wat ik had begrepen was dat er een injectie naald gebruikt word tegen een druiper, zo'n hele grote!
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:10:44 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48971633
TS is een kloon, zo dom kun je niet zijn
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:13:24 #16
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_48975286
geen tijd voor de dokter is een kutexcuus.

je kan er altijd een uurtje vrij voor vragen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_48975718
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen tijd voor de dokter is een kutexcuus.

je kan er altijd een uurtje vrij voor vragen
Precies, en je kunt er al smorgens vroeg terecht. Zelf met medicijnen (antibiotica nog wel) gaan kloten is het stomste wat je kunt doen
pi_48980557
Dude,..
Gewoon tijd maken daarvoor!!
Idioot!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Wat een lulsmoes
pi_48980675
Als je dood wil moet je vooral zo doorgaan.
pi_48983785
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef IHVK het volgende:
Als je dood wil moet je vooral zo doorgaan.

Tikje overdreven?
Zelfbehandeling met SOA's is werkelijk geen goed idee. Dit omdat het de bedoeling is dat er na de behandeling wordt gecontroleerd of dat de zooi ook werkelijk weg is. Bovendien, als het niet weg is doordat je een te kleine dosis hebt ingenomen of te kort de meuk hebt geslikt, loop je het risico dat de bacterie resistent wordt tegen antibiotica. Daar bedreig je zo ongeveer de hele mensheid mee. Zo zijn er syphillis stammen resistent geworden tegen alle bekende antibiotica doordat sukkels als jou aan zelfmedicatie deden.

Als je zo'n "man" bent dat je zonder condoom neukt, wees dan ook zo'n man dat je je broek omlaag durft te trekken bij de huisarts.

Mietje.
pi_48984195
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Tikje overdreven?
Sommige mensen snappen het alleen als je het zo brengt, TS lijkt me zo iemand.
pi_48984369
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sommige mensen snappen het alleen als je het zo brengt, TS lijkt me zo iemand.
Whaha het komt ook echt overtuigend over.
Sessy beschreef het beter
Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Sessy het volgende:
Zelfbehandeling met SOA's is werkelijk geen goed idee. Dit omdat het de bedoeling is dat er na de behandeling wordt gecontroleerd of dat de zooi ook werkelijk weg is. Bovendien, als het niet weg is doordat je een te kleine dosis hebt ingenomen of te kort de meuk hebt geslikt, loop je het risico dat de bacterie resistent wordt tegen antibiotica. Daar bedreig je zo ongeveer de hele mensheid mee. Zo zijn er syphillis stammen resistent geworden tegen alle bekende antibiotica doordat sukkels als jou aan zelfmedicatie deden.

Als je zo'n "man" bent dat je zonder condoom neukt, wees dan ook zo'n man dat je je broek omlaag durft te trekken bij de huisarts.

Mietje.
Met het eerste gedeelte ben ik het met je eens. Maar je laatste gedeelte slaat helemaal nergens op. Ben een tijdje met mijn vriendin uit elkaar geweest. We hadden tien jaar een relatie. Na een paar maanden zijn we weer bij elkaar gekomen en een tjidje daarna zijn bij mij de klachten begonnen. Ik heb een tussentijd geen onveilige seks met iemand anders gehad. En na tien jaar een relatie met iemand gehad te hebben neuk je ook niet snel met condoom.

Maar het is inderdaad slim om naar de dokter te gaan. Want vooralsnog denk ik dat het ook om een plasbuisontsteking kan gaan. Ik wilde hier wat ervaringen vragen.
pi_48995911
Ik ben bang dat je weinig ervaringen gaat krijgen..
Is toch nog wel een klein beetje een taboe.. Er word niet zo maar verteld dat zij er ook last van hebben gehad..

Enige wat je kan doen is naar de huisarts.. Sterkte!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_49000640
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben bang dat je weinig ervaringen gaat krijgen..
Is toch nog wel een klein beetje een taboe.. Er word niet zo maar verteld dat zij er ook last van hebben gehad..

Enige wat je kan doen is naar de huisarts.. Sterkte!
Denk het ook.

Thanks, ik laat misschien nog wel even weten wat het nu precies was.
pi_49033114
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef pipooo het volgende:

[..]

Maar die 2 van 500mg zouden moeten helpen toch.

want de laatste keer dat ik onveilige seks had is 2,5 tot 3 maanden terug. En de klachten heb ik pas een paar weken.
Die 2 van 500mg zouden moeten helpen. Echter zou ik zoals de rest al aangeeft gewoon naar de dokter gaan.

Daarnaast is het heel normaal dat je pas na 2 tot 3 maanden klachten krijgt als je bijvoorbeeld chlamydia hebt. Ook afscheiding kan daarbij voorkomen.

Daarnaast vind ik het heel gek dat jij nog 2 pillen van 500mg azi hebt liggen, dat is niet echt een dosering die voor heel veel dingen voorgeschreven word. Ik mag dus aannemen dat je ze overgehouden hebt van een vorige SOA behandeling? Dan vraag ik me wel af hoe je der in hemelsnaam aan komt? Heb je ze toen niet gepakt ofzo?
Blaaaaaat
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:34:20 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_49033332
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef pipooo het volgende:

Ben een tijdje met mijn vriendin uit elkaar geweest. We hadden tien jaar een relatie. Na een paar maanden zijn we weer bij elkaar gekomen en een tjidje daarna zijn bij mij de klachten begonnen.
Maar vindt je vriendin dan ook niet dat je maar gewoon even naar de dokter moet gaan? Als jij twijfelt of het niet heel misschien een SOA kan zijn, dan is dat voor haar toch ook hartstikke belangrijk?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_49035989
Nog even daargelaten dat als jij het hebt, zij het ook bijna gegarandeerd heeft, zelfs al heeft ze geen klachten. Chlamydia geeft bij vrouwen vaak zat geen klachten, alleen onvruchtbaarheid. En jullie gaan mekaar lekker op en neer besmetten als jullie niet allebei intensief en bij een dokter behandeld worden. Dus HUPPA naar de arts. Allebei.
pi_49036018
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Sessy het volgende:
Nog even daargelaten dat als jij het hebt, zij het ook bijna gegarandeerd heeft, zelfs al heeft ze geen klachten. Chlamydia geeft bij vrouwen vaak zat geen klachten, alleen onvruchtbaarheid. En jullie gaan mekaar lekker op en neer besmetten als jullie niet allebei intensief en bij een dokter behandeld worden. Dus HUPPA naar de arts. Allebei.
Gonorroe hoeft bij vrouwen ook niet warneembaar te zijn,..
* het.ismij kan het weten.
pi_49036212
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef Sessy het volgende:
Gonorroe geeft geloof ik ook druiperachtige klachten bij mannen he?
Zowel gonorroe als chlamydia kunnen zorgen voor afscheiding bij mannen (en vrouwen). Verschil is dat t bij gonorroe meestal gaat om een pusachtig (gele/groene) afscheiding en bij chlamydia meestal een kleurlose slijmerige afscheiding.
Blaaaaaat
pi_49039257
De TS wil hem graag dicht hebben.
Veel succes er mee
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')