Een beetje gelijk heeft loveli wel. Antibiotica kan je niet 'zomaar' slikken en als je er mee aan de gang gaat dan moet je wel een zekere hoeveelheid binnen een bepaalde tijdsduur gebruiken om te voorkomen dat je resistente bacterien overhoudt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef loveli het volgende:
Ja, goed zo, willekeurig antibiotica sliken. Daar worden die krengen resistent van. Gewoon braaf naar de dokter of de GGD.
Maar die 2 van 500mg zouden moeten helpen toch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef Dragonic het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk wel azitromycine, 1dd 2 tabletten van 500mg. Maar is nog andere antibiotica die beter werkt tegen een druiper. Ik zou naar de dokter gaan om die te halen, je krijgt dan 1 grote pil die je op de NUCHTERE maag moet innemen.
Precies, en je kunt er al smorgens vroeg terecht. Zelf met medicijnen (antibiotica nog wel) gaan kloten is het stomste wat je kunt doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen tijd voor de dokter is een kutexcuus.
je kan er altijd een uurtje vrij voor vragen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef IHVK het volgende:
Als je dood wil moet je vooral zo doorgaan.
Whaha het komt ook echt overtuigend over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het alleen als je het zo brengt, TS lijkt me zo iemand.
Met het eerste gedeelte ben ik het met je eens. Maar je laatste gedeelte slaat helemaal nergens op. Ben een tijdje met mijn vriendin uit elkaar geweest. We hadden tien jaar een relatie. Na een paar maanden zijn we weer bij elkaar gekomen en een tjidje daarna zijn bij mij de klachten begonnen. Ik heb een tussentijd geen onveilige seks met iemand anders gehad. En na tien jaar een relatie met iemand gehad te hebben neuk je ook niet snel met condoom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Sessy het volgende:
Zelfbehandeling met SOA's is werkelijk geen goed idee. Dit omdat het de bedoeling is dat er na de behandeling wordt gecontroleerd of dat de zooi ook werkelijk weg is. Bovendien, als het niet weg is doordat je een te kleine dosis hebt ingenomen of te kort de meuk hebt geslikt, loop je het risico dat de bacterie resistent wordt tegen antibiotica. Daar bedreig je zo ongeveer de hele mensheid mee. Zo zijn er syphillis stammen resistent geworden tegen alle bekende antibiotica doordat sukkels als jou aan zelfmedicatie deden.
Als je zo'n "man" bent dat je zonder condoom neukt, wees dan ook zo'n man dat je je broek omlaag durft te trekken bij de huisarts.
Mietje.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben bang dat je weinig ervaringen gaat krijgen..
Is toch nog wel een klein beetje een taboe.. Er word niet zo maar verteld dat zij er ook last van hebben gehad..
Enige wat je kan doen is naar de huisarts.. Sterkte!
Die 2 van 500mg zouden moeten helpen. Echter zou ik zoals de rest al aangeeft gewoon naar de dokter gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef pipooo het volgende:
[..]
Maar die 2 van 500mg zouden moeten helpen toch.
want de laatste keer dat ik onveilige seks had is 2,5 tot 3 maanden terug. En de klachten heb ik pas een paar weken.
Maar vindt je vriendin dan ook niet dat je maar gewoon even naar de dokter moet gaan? Als jij twijfelt of het niet heel misschien een SOA kan zijn, dan is dat voor haar toch ook hartstikke belangrijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef pipooo het volgende:
Ben een tijdje met mijn vriendin uit elkaar geweest. We hadden tien jaar een relatie. Na een paar maanden zijn we weer bij elkaar gekomen en een tjidje daarna zijn bij mij de klachten begonnen.
Gonorroe hoeft bij vrouwen ook niet warneembaar te zijn,..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Sessy het volgende:
Nog even daargelaten dat als jij het hebt, zij het ook bijna gegarandeerd heeft, zelfs al heeft ze geen klachten. Chlamydia geeft bij vrouwen vaak zat geen klachten, alleen onvruchtbaarheid. En jullie gaan mekaar lekker op en neer besmetten als jullie niet allebei intensief en bij een dokter behandeld worden. Dus HUPPA naar de arts. Allebei.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef Sessy het volgende:
Gonorroe geeft geloof ik ook druiperachtige klachten bij mannen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |