Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
Superfreak dan ?
Nah.. nog wat verkouden.. lekker snotterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Superfreaks rocks. Alleen jammer dat die Hammer het verneukt heeft.
Ik vind Susanne Vega er goed, maar dit "tututu" met dat flauwe pianootje en die beat die iedereen destijds gebruikte (zit ook in Enigma) vind ik gewoon irritant.
Nog hoofdpijn trouwens?
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jammer dat Dolf er niet is, kan die 2 uurtjes in de week altijd zeer goed waarderen.
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral omdat ie altijd wel wat fijne gitaarplaatjes draait.
Goede dosis onzin op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, fijne muziek en veel slap gelul
Geen problemen hierzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
Even iets over de 3FM site he
Sinds een paar maanden is het zo dat als ik naar de 3FM site ga, hij bij elke pagina aangeeft, dat ie nog iets aan het laden is, terwijl de site al helemaal geladen lijkt..
Hebben meer mensen hier last van? Het is op meerdere computers zo.. (firefox 1.5 en 2.0)
Eigenlijk wel ja, was wel erg toepasselijk geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |