abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49093122
Hoe staat het met de optie om hem gewoon zelf wat vaker af te trekken? Dat is toch ook leuk?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49094072
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef MNR het volgende:
Hoe staat het met de optie om hem gewoon zelf wat vaker af te trekken? Dat is toch ook leuk?
Nee, niet echt Als ik dat doe, dan wil ik ook wel wat meer, maar ik heb dus echt geen zin om puur en alleen de rechterhand te vervangen.
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar voor mij is zelfbevrediging in een relatie iets dat ik doe als hetzij vriendlief niet beschikbaar is, hetzij ik eigenlijk niet eens zin in seks heb, maar gewoon even lekker snel wil ontspannen (bijvoorbeeld als ik niet kan slapen of zo). Volgens mij geldt voor mijn vriend hetzelfde, dat hij zich bijvoorbeeld onder de douche aftrekt als hij eigelijk doodmoe is en gewoon de energie niet meer heeft om seks te hebben en dus ook aandacht aan mijn genot te moeten schenken. Op zo'n moment hoef ik dan dus niet aan te komen met 'schat, zal ik het even doen' , want dan weet hij ook wel dat ik daar zo opgewonden van raak dat ik vervolgens met een onbevredigd gevoel achterblijf.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 7 mei 2007 @ 12:12:13 #78
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49095255
ik heb er nooit zo'n problemen mee, manlief heeft nu eenmaal meer zin als mij, ene keer doe ik het "werk" andere keer doet ie het zelf. Zijn we beide tevreden!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_49096438
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef As_33 het volgende:
Nee, niet echt Als ik dat doe, dan wil ik ook wel wat meer, maar ik heb dus echt geen zin om puur en alleen de rechterhand te vervangen.
Maar volgens mij heb jij ook geen vriend die de vraag van TS stelt of ben je een meid die onzeker wordt als hij zich wel af zou trekken. Of wel? (dat was mijn achterliggende gedachte)
pi_49101229
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef MNR het volgende:

[..]

Maar volgens mij heb jij ook geen vriend die de vraag van TS stelt of ben je een meid die onzeker wordt als hij zich wel af zou trekken. Of wel? (dat was mijn achterliggende gedachte)
Nee dat klopt, maar ik probeer de gedachtengang van dat soort meiden te volgen. Hebben die nou echt liever dat ze zo gebruikt worden -dus hetzij dat zij het mogen doen, hetzij dat de man even 5 minuten in ze ligt te pompen en zich dan omdraait om te gaan slapen, maar in beiden gevallen zonder dat echte lustgevoel voor elkaar dat je normaal bij seks hebt - dan dat de man zich af en toe eens aftrekt?
Of vinden ze dat ook niet oke, en heeft de man dan gewoon pech. Ik moet er echt niet aan denken om in zo'n situatie te zitten, ook al ben ik dan vrouw. Ik heb toch regelmatig dat ik 's avonds niet kan slapen (en mijn vriend dus al een half uur licht te pitten) en heel erg onrustig ben, masturberen helpt dan gewoon, kan ik daarna toch nog lekker in slaap vallen. Wat zou daar nou in hemelsnaam fout aan kunnen zijn en hoe kun je dat in hemelsnaam koppelen aan niet genoeg hebben aan mijn vriend

[ Bericht 1% gewijzigd door As_33 op 07-05-2007 17:01:29 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 14:53:42 #81
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_49101402
ik word er niet onzeker van als een vriendje dat doet hoor. ik heb wel eens dagen dat ik minder zin heb, dan moet ie z'n gang maar gaan als hij er beter van slaapt.
Nu met PM :P
  maandag 7 mei 2007 @ 18:19:23 #82
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_49109709
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef fee-tje het volgende:
In de eerste plaats is zelfbevrediging absoluut niet hetzelfde als seks. Al zou ik elke dag 3x neuken, dan nog zou ik mezelf bevredigen.
In de tweede plaats is het een volstrekte illusie dat je je partner 100% kan genoegdoen. Soms wil ik wel om woensdagmiddag 14:12 en hij niet, dan moet ik toch kunnen masturberen als ik dat wil
Ieder zijn mening.
Maar ik had mij al reeds gecorrigeerd boven jou, tevens!
pi_49110265
Ik weet van mijn vriend wel dat hij het doet, en dat boeit me niet zo, ik ben voor hij 's ochtends naar zijn werk gaat meestal nog niet zo aanspreekbaar dus dan regelt hij het even zelf onder de douche. Als hij het op z'n vrije ochtenden maar voor mij bewaart !!

Trouwens wel een beetje vreemd dat ik me wel schuldig voel wanneer ik met mezelf bezig geweest ben wanneer hij niet thuis was, maar als ik het hem vertel vindt hij dat nooit erg maar wel een leuk idee blijkbaar.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:47:53 #84
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49113491
Tsjah, je kunt moeilijk van je vrouw/vriendin verwachten dat ze altijd maar zin heeft als je zelf zin hebt...

Waarom niet rukken dus?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49114448
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:47 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, je kunt moeilijk van je vrouw/vriendin verwachten dat ze altijd maar zin heeft als je zelf zin hebt...

Waarom niet rukken dus?
Pffffffffffff ik masturbeer meer dan jij, dus wie verwacht er nou wat van wie?
pi_49116963
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef innovative het volgende:

[..]

Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef As_33 het volgende:
Nee dat klopt, maar ik probeer de gedachtengang van dat soort meiden te volgen. Hebben die nou echt liever dat ze zo gebruikt worden -dus hetzij dat zij het mogen doen, hetzij dat de man even 5 minuten in ze ligt te pompen en zich dan omdraait om te gaan slapen, maar in beiden gevallen zonder dat echte lustgevoel voor elkaar dat je normaal bij seks hebt - dan dat de man zich af en toe eens aftrekt?
Dat vind ik dus echt not done!! Serieus, dat hoef ik maar 1 of 2 keer te merken en de keren daarop daalt mijn libido gigantisch.

Maar dat ik niet wat ik bedoelde. Ik vind het -en dat meen ik eerlijk- geen enkel probleem om mijn partner ff af te trekken als ik geen zin heb in seks. Hetgeen dan wel afhankelijk is van de dankbaarheid die ik ervoor terugkrijg: een lekkere zoen, een heerlijke knuffel.. noem maar op. En misschien dat Prinsesje4you het ook eens zou kunnen proberen?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef As_33 het volgende:
en heel erg onrustig ben, masturberen helpt dan gewoon, kan ik daarna toch nog lekker in slaap vallen. Wat zou daar nou in hemelsnaam fout aan kunnen zijn en hoe kun je dat in hemelsnaam koppelen aan niet genoeg hebben aan mijn vriend
Staat er ergens dat dat fout is?
pi_49118336
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
ik word er niet onzeker van als een vriendje dat doet hoor. ik heb wel eens dagen dat ik minder zin heb, dan moet ie z'n gang maar gaan als hij er beter van slaapt.
Ik kan me dan weer wel voorstellen dat iemand er bezwaar tegen heeft als manlief naast haar ligt te fappen, het idee, het geluid en de trillingen.. Ik weet niet of dat nou lekker slaapt
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 21:34:29 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_49118704
Hij gaat zijn gang maar, al rukt hij 3x per dag, zijn lichaam, moet hij zelf weten. Hij heeft sowieso veel vaker zin dan ik of op een ander tijdstip. Andersom is een heel ander verhaal, ik heb het idee dat hij liever niet heeft dat ik het doe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_49119296
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Karina het volgende:
ik heb het idee dat hij liever niet heeft dat ik het doe.
hoezo dat dan?
Die kan k ff niet volgen?
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 21:52:57 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_49119683
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef het.ismij het volgende:

[..]

hoezo dat dan?
Die kan k ff niet volgen?
Ik denk dat hij het als een soort bedreiging ziet (wat sommige vrouwen ook hebben als hun man/vriend rukt).
niet zo tof doen
pi_49119754
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het als een soort bedreiging ziet (wat sommige vrouwen ook hebben als hun man/vriend rukt).
weet je dat of denk je dat?
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 22:20:21 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_49121077
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef het.ismij het volgende:

[..]

weet je dat of denk je dat?
Laat ik het zo zeggen: ik weet het zo goed als zeker. Hij heeft laatst zoiets gezegd, hij vond het geen prettig idee dat ik het zou doen terwijl ik bijvoorbeeld een dag ervoor geen zin had in seks met hem. Dus dat houdt voor mij in dat hij het als een bedreiging ziet.

Ikzelf zie het als 2 totaal verschillende dingen. Als hij zichzelf bevredigt is dat voor mij totaal geen bedreiging, wat ik al eerder zei: het is je eigen lichaam en heeft niets te maken met wat je met je partner doet.
niet zo tof doen
  maandag 7 mei 2007 @ 22:20:48 #94
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49121104
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef innovative het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over kwantiteit heb...
©DiscoveryChannel
pi_49121150
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: ik weet het zo goed als zeker. Hij heeft laatst zoiets gezegd, hij vond het geen prettig idee dat ik het zou doen terwijl ik bijvoorbeeld een dag ervoor geen zin had in seks met hem. Dus dat houdt voor mij in dat hij het als een bedreiging ziet.

Ikzelf zie het als 2 totaal verschillende dingen. Als hij zichzelf bevredigt is dat voor mij totaal geen bedreiging, wat ik al eerder zei: het is je eigen lichaam en heeft niets te maken met wat je met je partner doet.
Dag ervoor is de dag ervoor,..

Wha niet helemaal fair ook imo maar goed.
just my 2 cents
Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt not done!! Serieus, dat hoef ik maar 1 of 2 keer te merken en de keren daarop daalt mijn libido gigantisch.

Maar dat ik niet wat ik bedoelde. Ik vind het -en dat meen ik eerlijk- geen enkel probleem om mijn partner ff af te trekken als ik geen zin heb in seks. Hetgeen dan wel afhankelijk is van de dankbaarheid die ik ervoor terugkrijg: een lekkere zoen, een heerlijke knuffel.. noem maar op. En misschien dat Prinsesje4you het ook eens zou kunnen proberen?
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde mening Wat ik ook bedoelde is dat ik aftrekken inderdaad geen enkel probleem vind, mits er inderdaad iets tegenoverstaat in de vorm van lekker zoenen, knuffelen o.i.d. want dat hoort voor mij wel bij die vorm van intimiteit, anders voel ik me gebruikt.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Staat er ergens dat dat fout is?
Nee, wij vinden dat niet, maar sommige meiden blijkaar wel
pi_49126598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Inderdaad. Onzekere muts.
Ik gok dat haar vriend gewoon heeft ingestemt om haar gerust te stellen.
Maar ondertussen
Tjaa kweet niet wat hij doet als ik er niet ben.. maar goed.. dat geld voor iedereen hier die het niet weet van zijn wederhelft...
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_49126704
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Betekend dit ook dat jij nooit met jezelf speelt?

Mastrubatie heeft vaak helemaal niets met seks te maken, het is gewoon lekker om even te ontspannen. Met jezelf spelen kan juist heeeel goed zijn voor je sexleven, je kent je eigen lichaam. En voor een man is het (volgens mij, maar ik kan het mis hebben) vaak ook gewoon een manier van stoom afblazen, na bijvoorbeeld een drukke dag ofzo.
ja ik heb een drukke dag gehad schat ik ga even trekken.....
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:32:23 #99
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49127848
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Whynot...

Alstie het niet zegt, doet ie het waarschijnlijk alsnog... Dus wat dat betreft...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:40:27 #100
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_49128068
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Met een kotssmiley zelfs...
Je gaat daarmee wel een beetje voorbij aan wat DDBtje in feite zegt, en dat is dat je het gewoon niet moet zien als vervanging voor seks met jou, want zo ziet hij (en met hem heel veel mensen) het waarschijnlijk niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')