Lekker is dat, jammer dat ik morgen ''gewoon'' naar de zaak moetquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
nog 10 min dan weekendtoch niet zo gek, dat overwerken
Niet zo klagen joh! Je had toch zelf ook een dagje vrij kunnen nemen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker is dat, jammer dat ik morgen ''gewoon'' naar de zaak moet!
Neej, heb al een keer een dag vrij gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Niet zo klagen joh! Je had toch zelf ook een dagje vrij kunnen nemen?![]()
K ook gvd!! Als t goed isquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
Wij lopen tenminste niet de kantjes ervan af zoals jij Cuckoo.
Wanneer studeer je af? 2009?
K ook hoorquote:
Ik zit over 4 maanden gelukkig geen electriciteitsdraden aan elkaar te vlechten bij jouw afstudeertokoquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
Wij lopen tenminste niet de kantjes ervan af zoals jij Cuckoo.
Wanneer studeer je af? 2009?
?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit over 4 maanden gelukkig geen electriciteitsdraden aan elkaar te vlechten bij jouw afstudeertoko![]()
Dan zit ik gewoon aan het pils samen met Roycoooo![]()
Neeeheeej! We zijn al bezig hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet afstuderen bij Holec he
Ja maar niet in de uitvoering lamme graftakquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
? = nou, je wilt daar toch gaan werken?
Tot ziensquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ben ook weg! Voorbereidingen treffen![]()
Los ballos![]()
ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef DaFan het volgende:
Nou fijn weekend allemaal, ik zit hier morgen nog gewoon
Jahaaa, maar ik zit niet in Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:50 schreef DaFan het volgende:
Morgen is er heul geen nationale feestdag, das zaterdag pas
Huttenheugtequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef Stienn het volgende:
Bij emmen/ coevorden in de buurt.. lekker het hele weekend bier drinken en dan er dinsdag weer af fitnessen
ik als het goed is over 2 maandjesquote:
Me too, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Huttenheugte
[..]
ik als het goed is over 2 maandjes![]()
tis zondequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Gezellie!!![]()
Ben ff verhuisd naar een andere werkplek anders zat ik ook maar zo alleen in dat hokje![]()
9 uur / half 10 / 10 uur is volgens mij de standaard openingstijd voor winkels in de stad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Stienn het volgende:
Hoi! heeft iemand een idee hoelaat de winkels open zijn in Enschede... Moet ff naar American today voor allstartjes..
Zit hier nu met 2 man. 1 is dr aan het werk met een andere gozert prijzen maken en die andere is mij ff ontschoten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tis zondeMaar goed
dat je dan ergens anders hebt kunnen gaan zitten. Uiteraard op een plek waar niemand op je scherm mee kan kijken
K moet morgen ook nog ff de stad in, ff nieuwe patta's halenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Stienn het volgende:
Hoi! heeft iemand een idee hoelaat de winkels open zijn in Enschede... Moet ff naar American today voor allstartjes..
heb je geen plichtsbesef?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit hier nu met 2 man. 1 is dr aan het werk met een andere gozert prijzen maken en die andere is mij ff ontschoten!
Boeiund dat ze mee kunnen kijken!
mogguh PBquote:
Manager is dr nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
heb je geen plichtsbesef?
Elke keer als er een manager langsloopt poep ik in m'n broek
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
heb je geen plichtsbesef?
Elke keer als er een manager langsloopt poep ik in m'n broek
K heb hier ook wel voor de sier wat boeken liggen, zo ff bezig met de enquetes verwerken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenEn dan net doen of ik even iets opzoek
![]()
moguh Roycooooooquote:
heb helemaal geen radio aan nog. Omdat de persoon die zich niet kan concenteren als de radio aanstaat er weer isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
T is altijd lente........ Ik flos niet meer, raak geen tandenstoker aan![]()
Nu geen 3fm hiero, geen idee wat hier op staat!
Krezip live op 538.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
T is altijd lente........ Ik flos niet meer, raak geen tandenstoker aan![]()
Nu geen 3fm hiero, geen idee wat hier op staat!
Ipodje weer in en een film aan t kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb helemaal geen radio aan nog. Omdat de persoon die zich niet kan concenteren als de radio aanstaat er weer is
ik houd niet zo van die muziek van Perzikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krezip live op 538.![]()
ze spelen nu novastar's wrong
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben net wakker vandaag geen stage en geen school. Ga denk ik maar ff niks doen vandaag, behalve mn rijles. Mischien ga ik ff de stad in. Maar ja heb net ontbeten en ga nu maar ff douchen.
*is blij dat hij zijn rijbewijs al heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben net wakker vandaag geen stage en geen school. Ga denk ik maar ff niks doen vandaag, behalve mn rijles. Mischien ga ik ff de stad in. Maar ja heb net ontbeten en ga nu maar ff douchen.
nee, heb geen adapter en luidsprekers mee, en film kijken zonder adapter dan is de accu na een uur film alweer in het roodquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ipodje weer in en een film aan t kijken?
waar heb je je rijles? want dan weet ik dat ik daar uit de buurt moet blijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd niet zo van die muziek van Perzik
Gaat niet werken iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, heb geen adapter en luidsprekers mee, en film kijken zonder adapter dan is de accu na een uur film alweer in het rood
iedereen in Nederland vond het een geweldig nummer, maar ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
I would stay was toen een megahit toen ik mijn mavo-diploma haalde
Goeiesmorgensquote:
ach ja. kan ik ff beetje doorwerkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat niet werken idd! Wel jammer
..
Vond t wel een lekker nummertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen in Nederland vond het een geweldig nummer, maar ik nietMaar inderdaad ieder zijn/haar smaak
![]()
Wat moet je daar doen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ach ja. kan ik ff beetje doorwerkenen vanmiddag nog ff naar Vlissingen.
Erg herkenbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenEn dan net doen of ik even iets opzoek
![]()
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelenquote:
dat is kut..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelen![]()
Aah minder, goed dat je t zegt. Moet ik ook nog ff laten doen (10 uren ofzo, ff gewacht tot ik weer een jaar ouder ben, krijg nu 7.60 ipv 6.50quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelen![]()
zou ik ook willenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef DaFan het volgende:
Gouden handdruk!
ISTIE WELquote:
jep. Maar krijg nog wel 190 verlofurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah minder, goed dat je t zegt. Moet ik ook nog ff laten doen (10 uren ofzo, ff gewacht tot ik weer een jaar ouder ben, krijg nu 7.60 ipv 6.50)!
Dus straks koos werkloos?
ik loop wel eens door Noordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
ik heb ondertussen zo'n 45 a 50 lessen gehad. En heb maandagochtend examen.
En Luctor.et.Emergo ik heb les in Rotterdam(noord soms rijden we ook ff op zuid.) dus dan weet je waar je niet moet komen![]()
Goeiedag, dat zijn geen grappen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
En Luctor.et.Emergo ik heb les in Rotterdam(noord soms rijden we ook ff op zuid.) dus dan weet je waar je niet moet komen![]()
Ik was niet van plan van mijn eiland af te gaan, dus het zit wel goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
Das dan wel weer naisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep. Maar krijg nog wel 190 verlofurendat uitbetaald moet worden. Dus is toch weer een aardig zakcentje
inderdaad en heb er alleen maar voor hoeven te werken, maar als ik niet werk, dan gaat dat ook niet van mijn verlofuren af. Omdat ik een nul-uren contract heb.quote:
Sloaptablette!! Doe datquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe net wakker inderdaad
Zo maar eens effe aan mn zak krabben en eruit
Er zijn mensen die WEL op het bedrijf aanwezig zijn en ook echt wat doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
't is hier ook niet echt wat je zegt druk
kalm aan jongens!
De helft heeft vakantie of weekend...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
't is hier ook niet echt wat je zegt druk
kalm aan jongens!
WIJ NIETquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De helft heeft vakantie of weekend...
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar zoquote:
volgende week weer regen. Moet mijn regenpak maar weer eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar zo![]()
wij willen ook weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |