dat is kut..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelen![]()
Aah minder, goed dat je t zegt. Moet ik ook nog ff laten doen (10 uren ofzo, ff gewacht tot ik weer een jaar ouder ben, krijg nu 7.60 ipv 6.50quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelen![]()
zou ik ook willenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef DaFan het volgende:
Gouden handdruk!
ISTIE WELquote:
jep. Maar krijg nog wel 190 verlofurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah minder, goed dat je t zegt. Moet ik ook nog ff laten doen (10 uren ofzo, ff gewacht tot ik weer een jaar ouder ben, krijg nu 7.60 ipv 6.50)!
Dus straks koos werkloos?
ik loop wel eens door Noordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
ik heb ondertussen zo'n 45 a 50 lessen gehad. En heb maandagochtend examen.
En Luctor.et.Emergo ik heb les in Rotterdam(noord soms rijden we ook ff op zuid.) dus dan weet je waar je niet moet komen![]()
Goeiedag, dat zijn geen grappen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
En Luctor.et.Emergo ik heb les in Rotterdam(noord soms rijden we ook ff op zuid.) dus dan weet je waar je niet moet komen![]()
Ik was niet van plan van mijn eiland af te gaan, dus het zit wel goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
Das dan wel weer naisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep. Maar krijg nog wel 190 verlofurendat uitbetaald moet worden. Dus is toch weer een aardig zakcentje
inderdaad en heb er alleen maar voor hoeven te werken, maar als ik niet werk, dan gaat dat ook niet van mijn verlofuren af. Omdat ik een nul-uren contract heb.quote:
Sloaptablette!! Doe datquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe net wakker inderdaad
Zo maar eens effe aan mn zak krabben en eruit
Er zijn mensen die WEL op het bedrijf aanwezig zijn en ook echt wat doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
't is hier ook niet echt wat je zegt druk
kalm aan jongens!
De helft heeft vakantie of weekend...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
't is hier ook niet echt wat je zegt druk
kalm aan jongens!
WIJ NIETquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De helft heeft vakantie of weekend...
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar zoquote:
volgende week weer regen. Moet mijn regenpak maar weer eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik maar zo![]()
wij willen ook weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |