K heb hier ook wel voor de sier wat boeken liggen, zo ff bezig met de enquetes verwerken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenEn dan net doen of ik even iets opzoek
![]()
moguh Roycooooooquote:
heb helemaal geen radio aan nog. Omdat de persoon die zich niet kan concenteren als de radio aanstaat er weer isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
T is altijd lente........ Ik flos niet meer, raak geen tandenstoker aan![]()
Nu geen 3fm hiero, geen idee wat hier op staat!
Krezip live op 538.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef Roycoooooo het volgende:
T is altijd lente........ Ik flos niet meer, raak geen tandenstoker aan![]()
Nu geen 3fm hiero, geen idee wat hier op staat!
Ipodje weer in en een film aan t kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb helemaal geen radio aan nog. Omdat de persoon die zich niet kan concenteren als de radio aanstaat er weer is
ik houd niet zo van die muziek van Perzikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krezip live op 538.![]()
ze spelen nu novastar's wrong
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben net wakker vandaag geen stage en geen school. Ga denk ik maar ff niks doen vandaag, behalve mn rijles. Mischien ga ik ff de stad in. Maar ja heb net ontbeten en ga nu maar ff douchen.
*is blij dat hij zijn rijbewijs al heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben net wakker vandaag geen stage en geen school. Ga denk ik maar ff niks doen vandaag, behalve mn rijles. Mischien ga ik ff de stad in. Maar ja heb net ontbeten en ga nu maar ff douchen.
nee, heb geen adapter en luidsprekers mee, en film kijken zonder adapter dan is de accu na een uur film alweer in het roodquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ipodje weer in en een film aan t kijken?
waar heb je je rijles? want dan weet ik dat ik daar uit de buurt moet blijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef francis997 het volgende:
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd niet zo van die muziek van Perzik
Gaat niet werken iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, heb geen adapter en luidsprekers mee, en film kijken zonder adapter dan is de accu na een uur film alweer in het rood
iedereen in Nederland vond het een geweldig nummer, maar ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
I would stay was toen een megahit toen ik mijn mavo-diploma haalde
Goeiesmorgensquote:
ach ja. kan ik ff beetje doorwerkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat niet werken idd! Wel jammer
..
Vond t wel een lekker nummertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen in Nederland vond het een geweldig nummer, maar ik nietMaar inderdaad ieder zijn/haar smaak
![]()
Wat moet je daar doen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ach ja. kan ik ff beetje doorwerkenen vanmiddag nog ff naar Vlissingen.
Erg herkenbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik ook zoveel boeken open op het bureau liggen, kan ik daar snel ik kijken en ff het Excel-model erbij pakkenEn dan net doen of ik even iets opzoek
![]()
ff langs mijn bijbaantje waar ik al sinds december niet meer gewerkt heb, moet nog wat verlofuren uitbetaald laten krijgen en de nieuwe rayonmanager vind dat ik niet langer onder contract mag staan, omdat ik er niet meer werk. Dus ff ontslag regelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |